eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wydminy › Remont świetlicy w Szczepankach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Wydminy: Remont świetlicy w Szczepankach
Numer ogłoszenia: 245716 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175508 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wydminach, ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4210019, 4210083, faks 087 4210019.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy w Szczepankach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont świetlicy w Szczepankach, polegający na wymianie pokrycia dachowego, elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, remoncie pomieszczeń wewnątrz świetlicy, wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, poprzez wybudowanie zbiornika na nieczystości. Stan istniejący Pokrycie dachowe stare, z licznymi ubytkami. Komin spękany, do demontażu. Posadzki częściowo przeznaczone do wymiany. Kominek podłączony do starego przewodu dymowego, przeznaczonego do rozbiórki. Brak pomieszczeń sanitarnych (w miejscu utworzenia drewniana scena do demontażu). Brak instalacji wod.-kan., inst. elektr. do wymiany. Drewniany strop nad parterem do wymiany. Brak schodów wewnętrznych. Na elewacji widoczne ślady zawilgocenia muru. Elementy drewniane na elewacji szczytowej do wymiany. Stolarka okienna częściowo wymieniona na PCV. Brak opaski wokół budynku. Drewniane słupy na zewnątrz budynku spróchniałe, do wymiany. Istniejące ogrodzenie z siatki do demontażu. Zakres opracowania Część przeznaczona do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i wskazanym w legendzie i na mapie zakresem. Wszystkie prace zgodnie z przedmiarem i informacjami zawartymi w pkt.: pozostałe roboty. Parametry techniczne ( zgodnie z pkt. przedmiaru robót ): 1.REMONT DACHU + IZOLACJA PODDASZA : prace polegać będą na wymianie elementów konstrukcyjnych więźby dachowej wraz z ich impregnacją, wymianie pokrycia dachowego , montażu rynien i rur spustowych. Poddasze będzie zaizolowane termicznie wełną mineralną gr. 18 cm, obudowane płytami gipsowo-kartonowymi i dwukrotnie pomalowane. 2. PRACE WEWNATRZ ŚWIETLICY: częściowe skucie istniejącej posadzki, ocieplenie i wykonanie nowej; częściowe skucie tynków, wykonanie nowych; demontaż komina na całej wysokości, wymurowanie nowego wraz z montażem kominka z funkcją rozprowadzenia powietrza; wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem, bateriami umywalkowymi; wykonanie warstw wykończeniowych podłóg poprzez ułożenie gumolitu i montaż drewnianych listew przypodłogowych; wymurowanie ścian działowych; wykucie otworów; dwukrotne malowanie ścian; montaż parapetów wewnętrznych; wykonanie schodów; montaż drzwi; ułożenie glazury i terakoty w pom. sanitarnych; 3.REMONT ELEWACJI WRAZ Z OCIEPLENIEM: dotyczy prac polegających na: wymianie deskowania szczytowej elewacji; wymianie drzwi zewnętrznych; częściowej wymianie okien; usunięciu starego tynku i mechanicznym oczyszczeniu powierzchni, ze względu na widoczną na elewacji wilgoć; wykonaniu ocieplenia ścian styropianem gr. 12 cm wraz z otynkowaniem; osadzenie parapetów zewnętrznych; ocieplenie komina ponad połacią dachową wraz z wykonaniem czapy betonowej. 4. MONTAŻ STROPU, WYKONANIE NOWEGO - KONSTRUKCJA DREWNIANA: Demontaż konstrukcji drewnianej stropu, wykonanie nowego stropu; wykonanie nowej drewnianej podłogi i okładziny sufitu z płyt g-k. 5. ROBOTY ZEWNĘTRZNE PRZY BUDYNKU: PRACE OBEJMUJĄ: wykonanie opaski wokół budynku szer. 0,8 m z kostki betonowej gr. 6 cm, wraz z ustawieniem obrzeży betonowych. 6. WYKONANIE OGRODZENIA: zakres prac obejmuje: demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki; ustawienie słupków pod ogrodzenie, bramę i furtkę; montaż bramy wjazdowej szer. 3 m oraz furtki szer. 1 m. 7. WYKONANIE PRZYŁĄCZA KANALIZACJI SANITARNEJ: wykonanie obejmuje: obsługę geodezyjną przy wytyczeniu; montaż zbiornika na nieczystości o obj. 5 m3, studni rewizyjnej o śr. 1000mm, wraz z późniejszym montażem włazów żeliwnych; wykonanie podłączenia do budynku za pomocą rur o śr. 160 mm. 8. WYKONANIE PRZYŁĄCZA WODOCIAGOWEGO: wykonanie obejmuje: obsługę geodezyjną przy wytyczeniu; ułożenie rur wodociągowych , podłączenie do istniejącego wodociągu; wykonanie podłączenia do budynku. Pozostałe roboty: ( nie ujęte w przedmiarze) - dostawa i montaż tablicy informacyjnej z informacją o finansowaniu inwestycji w ilości 1 szt. Treść i wymiary tablicy do ustalenia z inwestorem w trakcie realizacji robót. Całość robót budowlano-montażowych wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowane ze środków PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GASTRONOM - MIKUŁA Sp.J. 11-612 Kruklanki ul. 22-Lipca 15, 11-612 Kruklanki ul. 22-Lipca 15, 11-612 Kruklanki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164150,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196520,70

  • Oferta z najniższą ceną: 196520,70 / Oferta z najwyższą ceną: 376013,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.