eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Postępowanie na świadczenie usługi utrzymania w czystości obiektów Izby Celnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Gdynia: Postępowanie na świadczenie usługi utrzymania w czystości obiektów Izby Celnej.
Numer ogłoszenia: 245715 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, faks 058 6669226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Służba Celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na świadczenie usługi utrzymania w czystości obiektów Izby Celnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania w czystości obiektów Izby Celnej. 2. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na siedem części, w zależności od lokalizacji obiektów, tj: 1) ZADANIE 1: utrzymanie w czystości obiektu Izby Celnej w Gdyni przy ul. Północnej 9A (sprzątanie pomieszczeń, zimowe utrzymanie parkingu, placu i ciągów komunikacyjnych oraz zimowe odśnieżanie dachu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ, 2) ZADANIE 2: utrzymanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez Graniczny Referat Zwalczania Przestępczości w Gdyni przy ul. Kwiatkowskiego na terenie terminala BCT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.2 do SIWZ, 3) ZADANIE 3: utrzymanie w czystości obiektu Urzędu Celnego w Gdańsku przy ul. Opłotki 1 (sprzątanie pomieszczeń, zimowe utrzymanie parkingu, placu i ciągów komunikacyjnych oraz zimowe odśnieżanie dachu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.3 do SIWZ, 4) ZADANIE 4: utrzymanie w czystości pomieszczeń Wydziału Krajowe Centrum RTG w Gdańsku przy ulicy Trzy Lipy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.4 do SIWZ, 5) ZADANIE 5: utrzymanie w czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Słupsku przy ul. Portowej 13B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.5 do SIWZ, 6) ZADANIE 6: utrzymanie w czystości pomieszczeń Oddziału Celnego w Kwidzynie przy ul. Lotniczej 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.6 do SIWZ, 7) ZADANIE 7: utrzymanie w czystości pomieszczeń Oddziału Celnego w Tczewie przy ul. Czatkowskiej 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.7 do SIWZ. 3. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej obiektów celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia/złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki ul. Północna 9 A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, III piętro, od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9 A, 81-029 Gdynia, parter, pokój 003.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: utrzymanie w czystości obiektu Izby Celnej w Gdyni przy ul. Północnej 9A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) utrzymanie w czystości obiektu Izby Celnej w Gdyni przy ul. Północnej 9A (sprzątanie pomieszczeń, zimowe utrzymanie parkingu, placu i ciągów komunikacyjnych oraz zimowe odśnieżanie dachu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: utrzymanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez Graniczny Referat Zwalczania Przestępczości w Gdyni przy ul. Kwiatkowskiego na terenie terminala BCT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) utrzymanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez Graniczny Referat Zwalczania Przestępczości w Gdyni przy ul. Kwiatkowskiego na terenie terminala BCT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.2 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: utrzymanie w czystości obiektu Urzędu Celnego w Gdańsku przy ul. Opłotki 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utrzymanie w czystości obiektu Urzędu Celnego w Gdańsku przy ul. Opłotki 1 (sprzątanie pomieszczeń, zimowe utrzymanie parkingu, placu i ciągów komunikacyjnych oraz zimowe odśnieżanie dachu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: utrzymanie w czystości pomieszczeń Wydziału Krajowe Centrum RTG w Gdańsku przy ulicy Trzy Lipy 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utrzymanie w czystości pomieszczeń Wydziału Krajowe Centrum RTG w Gdańsku przy ulicy Trzy Lipy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: utrzymanie w czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Słupsku przy ul. Portowej 13B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utrzymanie w czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Słupsku przy ul. Portowej 13B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.5 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: utrzymanie w czystości pomieszczeń Oddziału Celnego w Kwidzynie przy ul. Lotniczej 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utrzymanie w czystości pomieszczeń Oddziału Celnego w Kwidzynie przy ul. Lotniczej 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.6 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: utrzymanie w czystości pomieszczeń Oddziału Celnego w Tczewie przy ul. Czatkowskiej 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: utrzymanie w czystości pomieszczeń Oddziału Celnego w Tczewie przy ul. Czatkowskiej 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1.7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.