To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-15
Katowice: Usługa przeprowadzenia okresowych, jednodniowych szkoleń dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w zakresie komunikacji społecznej i interpersonalnej, wystąpień publicznych, obsługi klienta, dyplomacji i etykiety
Numer ogłoszenia: 245671 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180293 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia okresowych, jednodniowych szkoleń dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w zakresie komunikacji społecznej i interpersonalnej, wystąpień publicznych, obsługi klienta, dyplomacji i etykiety.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia okresowych, jednodniowych szkoleń dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w zakresie komunikacji społecznej i interpersonalnej, wystąpień publicznych, obsługi klienta, dyplomacji i etykiety. Szczegółowy opis zamówienia: Szkoleniem będzie objętych maksymalnie 120 osób, w tym: - pracodawca i inne osoby kierujące pracownikami (maksymalnie 60 osób) oraz - pracownicy administracyjno-biurowi i inni (maksymalnie 60 osób). 1. W ramach usługi Wykonawca zapewni: 1) przeprowadzenie 6 jednodniowych szkoleń, zgodnie z programem i terminem ustalonym z Zamawiającym, na terenie UMWŚ w Katowicach. 2) Osoby z minimum trzyletnim doświadczeniem szkoleniowym w zakresie przeprowadzania szkoleń w następujących obszarach tematycznych: a) komunikacja społeczna i interpersonalna, b) wystąpienia publiczne i budowanie wizerunku, c) obsługa klienta, d) dyplomacja i etykieta (w tym protokół dyplomatyczny) 3) materiały szkoleniowe (wydruk prezentacji multimedialnych przygotowanych przez ekspertów) dla każdego uczestnika szkolenia, każdorazowo akceptowane przez Zamawiającego. 2. Uczestnikami szkolenia będą pracownicy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach, w liczbie nie mniej niż 90 i nie więcej niż 120 osób łącznie. Rekrutacja uczestników należy do Zamawiającego. 3. Szkolenia odbędą się w terminach określonych w uzgodnieniu z Zamawiającym, jednak nie później niż do 20 grudnia 2011 roku, w dni robocze. 4. Program każdego szkolenia powinien uwzględniać czas na dyskusje i wnioski podsumowujące daną tematykę. 5. Czas trwania szkoleń: przeprowadzenie szkolenia przez wykładowcę (eksperta) w wymiarze minimum 6 godzin zegarowych. 6. Tematyka szkoleń: 1. komunikacja społeczna i interpersonalna (specyfika komunikacji, komunikacja w kontaktach z współpracownikami i z klientami, narzędzia usprawniające efektywną komunikację, rozwinięcie umiejętności przekonywania, argumentacji i perswazji, komunikacja niewerbalna w kontaktach interpersonalnych, asertywność jako jeden z aspektów komunikacji, feedback - element kontaktów z pracownikami i współpracownikami , komunikacja w sytuacjach kryzysowych, trudny klient). 2. wystąpienia publiczne i budowanie wizerunku (wizerunek urzędnika jako składowa wizerunku urzędu, budowanie wizerunku profesjonalnego urzędnika, autoprezentacja i wystąpienia publiczne, sztuka udzielania wypowiedzi mediom, jak sprzedać siebie? (kreowanie własnego wizerunku, jak stworzyć spójny przekaz podczas wystąpienia, budowanie wypowiedzi, panowanie nad dyskusją oraz rola emocji w wystąpieniu publicznym), techniki i metody prowadzenia skutecznej prezentacji (ruch w prezentacji, zachowanie przed kamerą). 3. obsługa klienta (najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta, budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem, psychologia obsługi klienta, podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w kontakcie z klientem, trudne sytuacje w kontaktach z klientami, telefoniczna obsługa klienta). 4. dyplomacja i etykieta (protokół dyplomatyczny i etykieta, przyjęcia i spotkania dyplomatyczne, służbowe i towarzyskie, wizyty i delegacje - elementy międzynarodowego savoir - vivreu, elegancja w ubiorze, kultura słowa - komunikacja werbalna, kultura gestu - komunikacja niewerbalna, protokół dyplomatyczny w kontaktach międzynarodowych, różnice kulturowe a zasady savoir - vivre).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 30.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 20.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEATA NOWAK INSTYTUT DORADZTWA REGIONALNEGO I EUROPEJSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
BEATA NOWAK INSTYTUT DORADZTWA REGIONALNEGO I EUROPEJSKIEGO
- Instytut Doradztwa Regionalnego i Europejskiego, Św. Tomasza 30/6, 31-027 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5670,00
Oferta z najniższą ceną: 2520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań patomorfologicznych.
- Dostawa zasobnika źródła węgla
- Dostawa materiałów biurowych.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Wykonanie kontroli (przeglądów) rocznych i pięcioletnich nieruchomości w zasobach KZGM EB 1-6, zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- Działania ochrony czynnej w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie: 1. Usuwanie drzew i krzewów. 2. Koszenie wraz z usuwaniem roślin inwazyjnych i ekspansywnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt. "Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.