eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › Wykonanie sufitów podwieszanych, tynków żywicznych oraz podłóg na parterze, II i III piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Krapkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Starostwo przyjazne mieszkańcom -ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Krapkowice: Wykonanie sufitów podwieszanych, tynków żywicznych oraz podłóg na parterze, II i III piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Krapkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Starostwo przyjazne mieszkańcom -ETAP II
Numer ogłoszenia: 245635 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221253 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 77 4074300, faks 77 4074332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sufitów podwieszanych, tynków żywicznych oraz podłóg na parterze, II i III piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Krapkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Starostwo przyjazne mieszkańcom -ETAP II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie sufitów podwieszanych, tynków żywicznych oraz podłóg na parterze, II i III piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Krapkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Starostwo przyjazne mieszkańcom -ETAP II. 1.1. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1.1.1 montaż sufitów podwieszanych, 1.1.2 wykonanie okładzin/obudów z płyt gipsowo kartonowych, 1.1.3 wykonanie oddzieleń ppoż REI 60, 1.1.4 wykonanie wyprawy z tynku mozaikowego (lamperia), 1.1.5 wykonanie posadzek z wykładziny PCV 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego). Dopuszcza się stosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót w zgodzie z siwz, dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie nie gorszych parametrów technicznych od pierwotnie założonych. 1.4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu zamówienia zostaną odrzucone. 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać Polskim Normom i posiadać świadectwo o dopuszczeniu do stosowania materiałów w budownictwie wydane przez Instytut Techniki Budowlanej. 2.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w zakresie wykonawstwa robót w pasie drogowym. 2.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową i projektową. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie realizacji przedmiotu zamówienia przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej siwz a stanem faktycznym, wykonawca winien zgłosić ten fakt zamawiającemu przed terminem składania ofert. 2.4. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac całodobowo. 2.5. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego bez uwag. W przypadku zaoferowania krótszych lub braku podania okresów gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. 2.6. Zamawiający zastrzega, że wszystkie roboty związane z realizacją niniejszego zamówienia, które dadzą się przewidzieć, a nie były uwzględnione w siwz, Wykonawca powinien wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej. 2.7. Wszystkie istotne postanowienia dotyczące wykonania, dostawy, montażu i odbioru przedmiotu zamówienia określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Ponadto informujemy, że podczas prowadzenia robót należy przestrzegać wymagań stawianych przez Inwestora. 2.8. Do zakresu robót i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: 2.8.1. organizacja i zagospodarowanie placu budowy, 2.8.2. zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, 2.8.3. utrzymanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, 2.8.4. natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, dotyczy również terenów zielonych, 2.8.5. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwienia powstałych odpadów jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach (tj. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania wywozu i utylizacji odpadów w cenie ryczałtowej, 3. Wymagania stawiane Wykonawcy odnoszące się do wykonania zamówienia publicznego: 3.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 3.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3.4. Prace remontowe będą wykonywane w czynnym urzędzie (w ruchu, z wyłączeniem miejsc, w których prowadzone będą roboty), co wiąże się z możliwością wystąpienia utrudnień w rejonie prowadzonych prac. W związku z powyższym wykonawca musi uwzględnić w kosztach robót, pełne zabezpieczenie miejsc objętych robotami. 3.5. Stanowiska pracy należy zorganizować w sposób nie zagrażający otoczeniu, a w szczególności pracownikom Starostwa oraz pozostałym użytkownikom budynku Starostwa. 3.6. Wykonawca musi zapewnić zachowanie ciągłości pracy Starostwa oraz pozostałych użytkowników budynku Starostwa oraz usuwać wszelkich usterki spowodowane przez prowadzenie robót budowlanych. 3.7. Wykonawca musi usuwać wszelkie usterki spowodowane przez prowadzenie robót budowlanych. 3.8. Wykonawca będzie każdorazowo uzgadniał z zamawiającym kolorystykę, teksturę i inne cechy estetyczne elementów wykończeniowych; każdy element wykończeniowy, estetyczny wymaga akceptacji zamawiającego 3.9. Wykonawca sporządzi ekspertyzy budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. PAGA-PRO, ul. Piastowska 16, 47-303 Krapkowice, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104507,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86955,12

  • Oferta z najniższą ceną: 75825,22 / Oferta z najwyższą ceną: 118055,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.