eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia sąroboty budowlane wykonywane w ramach II etapu przebu-dowy części A i dostosowania do standardów części B budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Wrocław: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach II etapu przebudowy części A i dostosowania do standardów części B budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.P
Numer ogłoszenia: 245632 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231208 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, faks 071 3769951.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach II etapu przebudowy części A i dostosowania do standardów części B budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.P.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane wykonywane w ramach II etapu przebu-dowy części A i dostosowania do standardów części B budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2. Roboty budowlane oznaczono kodem CPV: 45111200-0,45110000-1,45262100-2,45262500-6,45320000-6,45261210-9,45324000-4,45330000-9,45333000-9,45110000-1,4531000-3, 45311000-0, , 45312100-8,45111200-0, 45421000-4, 45421125-6, 45421125-6,45310000-3. 3. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują m.in.; 1. Roboty ziemne dotyczy przygotowania terenu pod budowę: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) roboty murarskie, c) roboty izolacyjne, d) roboty tynkarskie, e) tynki cementowo - wapienne, f) roboty okładzinowe z płytek ceramicznych, g) roboty malarskie, 2. Roboty budowlane konstrukcyjne: a) roboty ziemne, b) konstrukcje betonowe, c) konstrukcje żelbetonowe, d) konstrukcje stalowe, 3. Instalacje sanitarne- demontaż starych i montaż nowych baterii wannowych ściennej z natryskiem wężowym. 4. Branża elektryczna w części A i B budynku: a) instalacje elektryczne części A , b) instalacje RTV części A, c) instalacja przyzywowa części A, d) Instalacja systemu przyzywowego w części B budynku od dnia 01.03.2009 r. do dnia 31.03.2009 r. 5. Branża teletechniczna w części A i B budynku: a) instalację SSP w części A budynku, b) instalację SSP w części B budynku wraz z podłączeniem do centrali od dnia 01.03.2009 r. do dnia 31.03.2009 r., c) montaż modułowej centrali alarmowej do 8 linii dozorowych, d) montaż dodatkowej karty funkcyjnej centrali alarmowej, 6. Branża CCTV instalacji systemu telewizji dozorowej w części A i B budynku: e) instalacja systemu telewizji dozorowej w części A budynku zakończy się doprowadzeniem instalacji CCTV do portierni i wykonaniem i podłączeniem do centrali, f) instalacja systemu telewizji dozorowej wraz z podłączeniem do centrali w części B budynku od dnia 01.03.2009 r. do dnia 31.03.2009 r. 4. Wymagania techniczne, szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze robót oraz projektach wykonawczych, które jako załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowią jej integralną część. 5. Podstawowe dane inwestycji: 1) Roboty budowlane przewidziane są dokumentacją techniczną opracowaną przez: Pracownię Projektowa Okniańscy S.C., 58-100 Świdnica, ul. Boczna 6/01. 2) Zamawiający informuje, iż zgłosił planowane roboty (zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z poźn. zm) w Wydziale Architektury i Budownictwa, uzyskując decyzje nie wnoszącą sprzeciwu do rozpoczęcia robót, 6. Warunki wykonywania robót: 1) roboty objęte niniejszym SIWZ będą wykonywane równolegle z trwającymi obecnie robotami remontowymi w obiekcie, 2) wykonawca zobowiązuje się do współpracy z wykonawcą robót budowlanych I etapu na każdym etapie prac budowlanych. 3) prace odnoszące się do części B budynku które będą wykonywane w miesiącu marcu spowodowane są zmianą miejsca zamieszkania mieszkańców, po zakończeniu wszystkich robót. 4) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania, a także z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych i zasadami BHP, 5) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową, 6) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót i ich zgodność z umową i zaleceniami nadzoru inwestorskiego i jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania harmonogramu robót, 7) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekty, 8) prace wykończeniowe powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów materiałów, 9) dokumentacja projektowa dotycząca poszczególnych zadań stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralną część, 10) przedmiary robót przygotowano w formie umożliwiającej wykorzystanie ich jako jednej z podstaw do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego, 11) przy wycenie robót, przedmiar robót będący integralną część SIWZ, należy traktować jako element pomocniczy. W przypadku rozbieżności lub braku uwzględnienia w nich robót przewidzianych, należy zgłosić do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia SIWZ na podstawie art. 38 ustawy Pzp. Następnie wszyscy wykonawcy będą zobowiązani w harmonogramie rzeczowo-finansowym umieścić ilości robót stosownie do udzielonej odpowiedzi przez zamawiającego i przewidzianych w projekcie rozwiązań. Wszystkie roboty nie ujęte w przedmiarze, które wystąpią w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a które Wykonawca mógł przewidzieć na etapie składania oferty, będą wykonane w ramach uzgodnionego wynagrodzenia umownego, 12) wykonawca realizujący roboty budowlane zobowiązany jest do ich prowadzenia zgodnie ze sztuką budowlaną w sposób najmniej uciążliwy dla otoczenia (w tym mieszkańców i pracowników MCUS przebywających w budynku), 13) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ należy sporządzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 14) wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat na wykonany zakres robót od dnia odbioru koń-cowego, 15) na użyte materiały obowiązuje gwarancja producenta, która rozpoczyna swój bieg od dnia od-bioru końcowego przedmiotu zamówienia, 16) wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały potrzebne do wykonania zamówie-nia, 17) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certyfi-katy, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpospo-litej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i po-wszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom projektu budowlanego i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881), 18) wymaga się, aby oferent uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne infor-macje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty (przedmiot zamówienia można oglądać w terminach i w czasie uzgodnionym z Kierownikiem Administracyjnym DPS przy ul. Mącznej 3, p. Jolanta Sulej (tel. 071 37 69 914). Jednocześnie zamawiający udostępni do wglądu dokumentację budowlaną realizowanego projektu. 19) zamawiający zastrzega sobie, że żadna część zamówienia nie może być powierzona podwy-konawcom. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania załączonej dokumentacji projektowej tylko i wyłącznie w celu sporządzenia oferty dla zamawiającego w związku z przetargiem i nie ma prawa posługiwać się tą dokumentacją w ża-den inny sposób jak wyżej. Jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że dokumentacja projektowa posiada klauzulę wszelkie prawa autorskie zastrzeżone dla jego autorów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6, 45.26.12.10-9, 45.32.40.00-0, 45.31.11.00-0, 45.31.21.00-8, 45.11.12.00-0, 45.42.10.00-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2495114.73 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider Konsorcjum WROPOL Engineering Józef Korsak Uczestnik Konsorcjum BAU-MAT Tadeusz Hudzik, ul. Wróblowicka 3, 55-330 Miękinia, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2495114.73
  • Oferta z najniższą ceną: 2495114.73 oferta z najwyższą ceną: 2495114.73
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.