eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Debrzno › Dostawa i montaż wyposażenia oraz placu zabaw w ramach zadania pn. Budowa Gminnego Żłobka w Debrznie.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Debrzno: Dostawa i montaż wyposażenia oraz placu zabaw w ramach zadania pn. Budowa Gminnego Żłobka w Debrznie.
Numer ogłoszenia: 245601 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233033 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno, woj. pomorskie, tel. 059 8335366, faks 059 8335351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia oraz placu zabaw w ramach zadania pn. Budowa Gminnego Żłobka w Debrznie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia i placu zabaw na potrzeby żłobka, który powstaje na działce bu?dowlanej oznaczonej numerem ewidencyjnym 193/1 obręb geodezyjny Debrzno, przy ul Ogrodowej. 3.1. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz ilości do poszczególnych zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3.1.1. Miejsce dostaw: Żłobek Gminny położony w Debrznie przy ul. Ogrodowej 20 3.1.2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Towary na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego 3.1.3.Wykonawca dokona rozładunku Towarów ze środka transportu, montażu i złożenia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu własnymi siłami. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 12 miesięcy dla wyposażenia, 24 miesiące dla mebli oraz 36 miesięcy urządzeń placu zabaw od dnia dostawy dla Zamawiającego i podpisania /bez uwag/ odbioru końcowego. W przypadku gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z zamontowaniem elementów eksploatacyjnych. 5. W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych przedmiotów niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te przedmioty. 6. Przedmioty muszą być fabrycznie nowe, posiadać deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami PN-EN, lub posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa /wymagane przed odbiorem końcowym zamówienia/, atesty, wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot prowadzący ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone w odpowiednich Polskich Normach. 7. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy. 8. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia, a Zamawiający stosownie do dyspozycji art. 29 Ustawy pzp niniejszym uzupełnia takie wskazanie lub równoważny - zmianę materiałów (wyrobów) na inne, ale o parametrach równoważnych lub lepszych od określonych w SIWZ i dokumentacji technicznej, jakość materiału musi być potwierdzona stosownym certyfikatem. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Wszelkie wymiary podane w załączniku Nr 7 należy traktować jako minimalne. 9.Wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w przypadku dokumentów obcojęzycznych. 10.Wykonawca równolegle dostarczy tłumaczenia tych dokumentów na język polski...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa i montaż wyposażenia żłobka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o.Sp.k.,, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240233,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 261067,34

  • Oferta z najniższą ceną: 261067,34 / Oferta z najwyższą ceną: 261067,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: dostawa i montaż placu zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o.Sp.k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82104,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100988,60

  • Oferta z najniższą ceną: 100988,60 / Oferta z najwyższą ceną: 100988,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.