eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemyśl › Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy Start

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Siemyśl: Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy Start
Numer ogłoszenia: 24559 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Noblistów Polskich , ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 880 25, faks 94 35 880 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.siemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy Start.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach projektu Równy Start. Zajęcia będą prowadzone w formę zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć terapeutycznych: psychologiczno -pedagogicznych i zajęć w formie Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej. Opieka nad uczniami będzie sprawowana w czasie wyjazdów, wycieczek, obozów. Zajęcia obejmują materiał nauczania z zakresu przedmiotów: matematyka, przyroda, język polski, niemiecki, angielski, informatyka, chemia, biologia, astronomia. Zajęcia będą prowadzone w grupach 15-20-osobowych z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Zajęcia wyrównawcze to: zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów klas I-III( 54h; 1 grupa 15 ucz.),zajęcia wyrównawcze matematyczne dla ucz. klas IV-VI (54h, 1 grupa 15 ucz.), zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów gimnazjum(108h, 2 grupy 20ucz.)zajęcia wyrównawcze chemiczne dla ucz. gimnazjum (54h,1 grupa 20 ucz), zajęcia wyrównawcze biologiczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.), zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas I-III (108h, 2 grupy 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas IV-VI (108h, 2 grupy 20 ucz), zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla uczniów klas IV-VI (54h,1 grupa 20ucz.),zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla ucz. gimnazjum ( 54h 1 grupa 20 ucz.),zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla ucz. gimnazjum (54h,1 grupa 20 ucz.). Zajęcia w formie kół zainteresowań to: warsztaty informatyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej ( 54h, 1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej (54h,1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.),zajęcia astronomiczne dla ucz. gimnazjum (54h zajęć, 30 h obserwacji,1 grupa 20 ucz.),warsztaty i obserwacje astronomiczne dla ucz. gimnazjum(10 warsztatów),zajęcia z fizyki dla ucz. gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia turystyczno -regionalne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 60h wycieczek w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, 20 osób) zajęcia chemiczno - biologiczne dla ucz.w gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej (54 h,15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz.klas IV-VI szkoły podstawowej (54 h, 15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. gimnazjum(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.), zajęcia - eksperymenty doświadczalne (6 warsztatów 3-godzinnych), zajęcia teatralne dla ucz. gimnazjum (54 h,15 ucz.),warsztaty teatralne( 4 warsztaty),zajęcia z języka niemieckiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 20 ucz.),koło j. niemieckiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.). Zajęcia terapeutyczne: psychologiczno - pedagogiczne to: zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.),zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.) zajęcia terapeutyczne dla ucz. gimnazjum( 54 h,16 ucz.) Zamawiający zaplanował także prowadzenie zajęć w formie Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej ( 32h, 68 ucz.). W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach. Aby zapewnić bezpieczeństwo uczniom w czasie wycieczek, wyjazdów i obozów Zamawiający określił opiekunów - kierowników do wykonania tego zadnia: Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Torunia - maj 2013, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Krakowa/ Częstochowy/ Oświęcimia - sierpień 2013, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Białowieży -maj 2014,opiekun/ kierownik w czasie wycieczki do Stralsundu - czerwiec 2013,opiekun- kierownik w czasie obozów językowych: letniego - sierpień 2013 i zimowego - luty 2014,opiekun- kierownik w czasie wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej 13 wyjazdów do OEE - kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013r, kwiecień, maj, czerwiec 2014, opiekun- kierownik w czasie wycieczek rowerowych( 60h w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r),opiekun- kierownik w czasie wyjazdów na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy( 13 wyjazdów raz w miesiącu marzec- czerwiec, październik- grudzień 2013r; styczeń- czerwiec 2014r),opiekun- kierownik w czasie dodatkowych odwozów po zajęciach w ramach projektu (2h w tygodniu przez 54 tygodnie) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2. Wyrównywanie szans i pomoc w przyswojeniu wiedzy uczniom osiągającym słabe wyniki w nauce, 3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Rozwijanie zainteresowań uczniów 5.Likwidacja problemów utrudniających przyswajanie wiedzy i funkcjonowania uczniów w społeczności szkolnej, 6. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 7.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 8.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 9.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury, 11.Poznanie predyspozycji zawodowych i pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej, 12.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie w zakresie nauczania - prowadzenia zajęć edukacyjnych, szkoleniowych, stosownie do części zamówienia, na którą składają ofertę. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, ze świadczył w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował: osobami do realizacji zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć terapeutycznych, zajęć SOKZ, które:- posiadają wykształcenie wyższe pedagogiczne ( w zależności od wybranego przedmiotu nauczania wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz.U.Nr 50 poz.400, z późn. zm.), posiadają co najmniej roczne doświadczenie w pracy z uczniami ze szkół podstawowych / gimnazjalnych w przeprowadzaniu zajęć pozalekcyjnych o tematyce wskazanej w ofercie. Sprawowanie opieki nad uczniami Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobami sprawującymi opiekę nad uczniami, które: - posiadającą kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania, posiadają wykształcenie wyższe pedagogiczne,- posiadają co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z uczniami ze szkół podstawowych / gimnazjalnych polegające na sprawowaniu opieki nad uczniami Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego należy złożyć program prowadzenia zajęć zawierający wszystkie elementy ujęte w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 czerwca 2012r: w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów. wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Program i doświadczenie - 60

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:- osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu,- zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące zamiar i cel stron wynikający z umowy, zmianie może podlegać termin wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada Wykonawca, w szczególności wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnp.bip.parsenta.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ im. NOBLISTÓW POLSKICH ul. Szkolna 10, 78 - 123 Siemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 08:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ im. NOBLISTÓW POLSKICH ul. Szkolna 10, 78 - 123 Siemyśl sekretariat 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty , Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Nr projektu WND-POKL.09.01.02-32-241/12.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu. Będą to zajęcia: Zajęcia wyrównawcze matematyczne dla ucz.w klas I-III (54h, 1 grupa 15 ucz.) zajęcia wyrównawcze matematyczne dla ucz.klas IV-VI ( 54h,1 grupa 15 ucz.) zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów gimnazjum (108h,2 grupy 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze chemiczne dla ucz. gimnazjum ( 54h,1 grupa 20 ucz) zajęcia wyrównawcze biologiczne dla ucz. gimnazjum (54h, 1 grupa 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz.klas I-III (108h, 2 grupy 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas IV-VI (108h,2 grupy 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla ucz. klas IV-VI ( 54h,1 grupa 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla ucz. gimnazjum ( 54h, 1 grupa 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla ucz.gimnazjum ( 54h,1 grupa 20 ucz.) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć wyrównawczych w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2. Wyrównywanie szans i pomoc w przyswojeniu wiedzy uczniom osiągającym słabe wyniki w nauce, 3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Likwidacja problemów utrudniających przyswajanie wiedzy 5.Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program i doświadczenie - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć w formie kół zainteresowań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiając zaplanował prowadzenie zajęć w formie kół zainteresowań dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu. Są to: warsztaty informatyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej ( 54h, 1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej (54h,1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.),zajęcia astronomiczne dla ucz. gimnazjum (54h zajęć, 30 h obserwacji,1 grupa 20 ucz.),warsztaty i obserwacje astronomiczne dla ucz. gimnazjum(10 warsztatów),zajęcia z fizyki dla ucz. gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia turystyczno -regionalne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 60h wycieczek w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, 20 osób), zajęcia chemiczno - biologiczne dla ucz.w gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej (54 h,15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz.klas IV-VI szkoły podstawowej (54 h, 15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. gimnazjum(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.), zajęcia - eksperymenty doświadczalne (6 warsztatów 3-godzinnych), zajęcia teatralne dla ucz. gimnazjum (54 h,15 ucz.),warsztaty teatralne( 4 warsztaty),zajęcia z języka niemieckiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 20 ucz.),koło j. niemieckiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem kół zainteresowań w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2. Wyrównywanie szans i pomoc w przyswojeniu wiedzy, 3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Rozwijanie zainteresowań uczniów, 5. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach. Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program i doświadczenie - 60

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć terapeutycznych : psychologiczno - pedagogicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zaplanował dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu zajęcia terapeutyczne : psychologiczno - pedagogicznych zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.),zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.)zajęcia terapeutyczne dla ucz. gimnazjum( 54 h,16 ucz.) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć terapeutycznych w ramach projektu Równy Start będzie:1. Wyrównywanie szans 2.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 3.Rozwijanie zainteresowań uczniów 4.Likwidacja problemów w funkcjonowaniu uczniów w społeczności szkolnej, 5. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program i doświadczenie - 60

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolny Ośrodek Kariery Zawodowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zaplanował prowadzenie dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej ( 32h, 68 ucz.) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć SOKZ w ramach projektu Równy Start będzie: 1. Wyrównywanie szans, 2.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 3.Rozwijanie zainteresowań uczniów, 4.Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 5.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 6.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 9Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 8.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji , 9.Poznanie predyspozycji zawodowych i pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu wycieczkach do zakładów pracy. Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia SOKZ będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów do zakładów pracy, poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program i doświadczenie - 60

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług opiekunów- kierowników w czasie wyjazdów, obozów i wycieczek organizowanych dla uczniów Zespołu Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach.Aby zapewnić bezpieczeństwo uczniom w czasie wycieczek, wyjazdów i obozów Zamawiający określił opiekunów - kierowników do wykonania tego zadnia: Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Torunia - maj 2013, Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Krakowa/ Częstochowy/ Oświęcimia - sierpień 2013, opiekun - kierownik w czasie wycieczki do Białowieży -maj 2014, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Stralsundu - czerwiec 2013, opiekun- kierownik w czasie obozów językowych: letniego - sierpień 2013 i zimowego - luty 2014, opiekun- kierownik w czasie wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej- 13 wyjazdów do OEE - kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013r, kwiecień, maj, czerwiec 2014 opiekun- kierownik w czasie wycieczek rowerowych - 60h w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, opiekun - kierownik w czasie wyjazdów na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy - 13 wyjazdów raz w miesiącu marzec- czerwiec, październik- grudzień 2013r; styczeń- czerwiec 2014r, opiekun - kierownik w czasie dodatkowych odwozów po zajęciach w ramach projektu - 2h w tygodniu ( 54 tygodnie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie - 60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.