eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Opracowanie koncepcji, analiz, raportów i prognoz dotyczących gospodarki wodno-ściekowej dla gmin należących do Związku Międzygminnego w Proszowicach w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pnPoprawa jakości usług publicznych świadczonych przez gminy należące do Związku Międzygminnego w Proszowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Proszowice: Opracowanie koncepcji, analiz, raportów i prognoz dotyczących gospodarki wodno-ściekowej dla gmin należących do Związku Międzygminnego w Proszowicach w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pn: Poprawa jakości usług publicznych świadczonych przez gminy należące do Związku Międzygminnego w Proszowicach
Numer ogłoszenia: 245597 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny d.s.Gazyfikacji, Rozwoju Terenów Wiejskich i Ochrony Środowiska w Proszowicach , ul. 3 Maja 72/77, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 12 3861550, faks 12 3861550.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmgp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji, analiz, raportów i prognoz dotyczących gospodarki wodno-ściekowej dla gmin należących do Związku Międzygminnego w Proszowicach w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pn: Poprawa jakości usług publicznych świadczonych przez gminy należące do Związku Międzygminnego w Proszowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji, analiz, raportów i prognoz dotyczących gospodarki wodno-ściekowej dla gmin należących do Związku Międzygminnego w Proszowicach zwanych dalej dokumentami planistycznymi z zakresu gospodarki wodno-ściekowej. Do Związku Międzygminnego w Proszowicach należą: 5 gmin powiatu proszowickiego tj. gminy:- Koniusza, Nowe Brzesko, Pałecznica, Proszowice, Radziemice, 2 gmin z powiatu miechowskiego tj. -. Książ Wielki, Racławice, 1 gminy z powiatu bocheńskiego tj.- Drwinia oraz jednej gminy z powiatu brzeskiego tj. - Szczurowa Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 w ramach projektu pn: Poprawa jakości usług publicznych świadczonych przez gminy należące do Związku Międzygminnego w Proszowicach realizowanego przez Związek Międzygminny d.s. Gazyfikacji, Rozwoju Terenów Wiejskich i Ochrony Środowiska w Proszowicach. Umowa o dofinansowanie projektu nr: DPT/BDG-II/POPT/335/12 . Celem opracowania dokumentów planistycznych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej jest przygotowanie jednostek samorządu terytorialnego do niezbędnych działań planistycznych, organizacyjnych i inwestycyjnych, które zapewnią wysoką jakość i dostępność usług komunalnych - zaopatrzenia w wodę i utylizacji ścieków komunalnych. Dokumenty planistyczne z zakresu gospodarki wodno-ściekowej będą materiałem pomocnym w realizacji następujących celów szczegółowych w zakresie zaopatrzenia w wodę i utylizacji ścieków komunalnych na poziomie gminy: 1. Przeprowadzenie analiz stanu bieżącego i prognozy przyszłych potrzeb w zakresie gospodarki ściekowej na obszarze gmin należących do Związku; 2. Przygotowanie programu uporządkowania gospodarki ściekowej na obszarze gmin należących do Związku; 3. Przygotowanie koncepcji, studiów i wytycznych do projektowania przedsięwzięć inwestycyjnych wynikających z programu porządkowania gospodarki ściekowej na obszarze gmin należących do Związku; 4. Przeprowadzenie analizy stanu bieżącego i prognozy przyszłych potrzeb w zakresie zaopatrzenia w wodę na obszarze gmin należących do Związku; 5. Przygotowanie programu uporządkowania zaopatrzenia w wodę na obszarze działania Związku na obszarze gmin należących do Związku; 6. Przygotowanie koncepcji, studiów i wytycznych do projektowania przedsięwzięć inwestycyjnych wynikających z programu uporządkowania zaopatrzenia w wodę na obszarze gmin należących do Związku; 7 Przeprowadzenie analiz opcji i możliwych do zastosowania modeli ponadgminnego zarządzania gospodarką wodno-ściekową na terenie działania Związku na obszarze gmin należących do Związku; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.1. W ramach sporządzenia dokumentów planistycznych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej należy zrealizować działania szczegółowo opisane w tabeli nr 1, których efektem końcowym będą określone dokumenty - również opisane w poniższej tabeli nr 1: Tabela nr 1 Lp. Nazwa działania Opis działania 1 Analiza gospodarki wodno-ściekowej Gospodarka wodno-ściekowa - analiza stanu obecnego z analizą popytu w perspektywie 15 lat - produkt: raport. Analiza powinna zawierać informacje dot. jakości istniejącej sieci wod-kan wraz z armaturą (m.in. hydranty) pod względem stanu technicznego. Szczegółowa inwentaryzacja i ocena techniczna istniejących gminnych oczyszczalni ścieków oraz przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z analizą jakości oczyszczania ścieków (1 analiza dla gminnej oczyszczalni ścieków oraz dwie analizy na gminę dla przydomowych oczyszczalni) 2 Badanie satysfakcji użytkowników systemu Badanie satysfakcji użytkowników systemu wodno -ściekowego - produkt: raport Wskazanie słabych i mocnych stron systemu według jego użytkowników. 3 Analiza sanitacji poza siecią Analiza możliwości technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych sanitacji obszarów poza siecią kanalizacyjną - produkt: raport. Możliwości sanitacji obszarów poza aglomeracjami. 4 Katalog rozwiązań przydomowych i grupowych oczyszczalni ścieków Przygotowanie katalogu rozwiązań przydomowych i grupowych oczyszczalni ścieków możliwych do zastosowania na terenie gmin uczestniczących w projekcie Przedstawienie typowych przydomowych oczyszczalni ścieków, które będą mogły być zastosowane na terenach gmin uczestniczących w projekcie wraz z badaniami geologicznymi (celem wyboru odpowiedniego typu dla danego sołectwa). Katalog powinien zawierać również przedstawienie przewidywanych kosztów eksploatacji, serwisu i napraw. 5 Analiza stopnia wypełnienia Dyrektywy Ściekowej Analiza stopnia wypełnienia Dyrektywy Ściekowej - ewentualne zagrożenia i drogi poprawy - produkt: raport . W analizie należy wziąć pod uwagę również przydomowe oczyszczalnie ścieków i ich zagrożenie dla środowiska - możliwości wyeliminowania zagrożeń. 6 Opcje w zarządzaniu gospodarką wodno-ściekową Analiza możliwości i opcji w zakresie zarządzania gospodarką wodno-ściekową w systemie gminnym lub ponadgminnym - produkt: raport. Propozycje rozwiązań wskazanie pozytywów i negatywów dla poszczególnych możliwości zarządzania 7 Program uporządkowania gospodarki ściekowej Program uporządkowania gospodarki ściekowej na terenach gmin uczestniczących w projekcie (tereny skanalizowane i poza siecią) - produkt: raport 8 Program uporządkowania gospodarki wodociągowej Analiza możliwych opcji w zapewnieniu stałego i bezpiecznego zaopatrzenia w wodę z uwzględnieniem dywersyfikacji sieci - produkt: raport 9 Konsultacje w zakresie wyboru opcji zarządzania gospodarką wodno-ściekową. Przeprowadzenie konsultacji w zakresie wyboru rozwiązań/opcji zarzadzania systemem ściekowym i wodociągowym - produkt: raport. 10 Koncepcje i wytyczne do projektowania w gospodarce ściekowej Przygotowanie studiów koncepcji wytycznych do projektowania w zakresie wybranej opcji przez każdą z gmin członkowskich zgodnie z programem porządkowania gospodarki ściekowej 11 Koncepcje i wytyczne do projektowania w gospodarce wodociągowej Przygotowanie studiów koncepcji wytycznych do inwestycji wodociągowych w zakresie określonym przez program uporządkowania gospodarki wodociągowej W ramach działań określonych w punktach 10 i 11 należy opracować koncepcje uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej, które będą zawierały: -podkłady mapowe (syt-wys) w skali 1:1000,(do celów opiniodawczych) dla obszaru gmin objętych koncepcją, -wytyczne do projektowania, -obliczenia, Działania te obejmują również opracowanie następujących zadań: - każda gmina wskaże tzw. obszar priorytetowy do objęcia siecią siecią wod-kan. (obszar ten dla wszystkich gmin łącznie wynosi 500 ha), dla którego Wykonawca zobowiązany będzie wykonać: -podkłady mapowe aktualne syt-wys. w skali 1:1000 (do celów projektowych) -analizy oddziaływania na środowisko -plany finansowania przedsięwzięcia -analizy finansowe -analizy społeczno-ekonomiczne -analizy wrażliwości i ryzyka 12 Szkolenie na temat gospodarki wodno-ściekowej Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędów Gmin na temat gospodarki wodno-ściekowej: aspekty prawne, techniczne, organizacyjne i ekonomiczne (2gr x 20 os x 4 dni x 8 godz). Główne tematy: 1. Realizacja w praktyce ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków. 2. Proces wydawania decyzji środowiskowej w zakresie inwestycji wodno-ściekowej z uwzględnieniem obszarów NATURA 2000 oraz Krajobrazu Chronionego (wraz ze wzorami), 3. Ochrona wód powierzchniowych i podziemnych, 4. Ustawa Prawo Wodne, 5. Podstawowe zagadnienia z zakresu budownictwa wodnego w szczególności obowiązki właścicieli urządzeń wodnych, partycypacja w kosztach utrzymania urządzeń wodnych, legalizacja urządzeń wodnych. Wykonawca zapewnia wykładowców, sprzęt oraz materiały do szkoleń. Zamawiający zapewnia pomieszczenia, catering w trakcie szkoleń. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 10 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Proszowicach Konto: 97859700010010010052650003 , z dopiskiem: wadium w sprawie postępowania przetargowego w sprawie opracowania: dokumentów planistycznych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w siedzibie Związku Międzygminnego d.s. Gazyfikacji, Rozwoju Terenów Wiejskich i Ochrony Środowiska w Proszowicach ul. 3. Maja 72/77 32-100 Proszowice przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi mającej za przedmiot sporządzenie programu uporządkowania gospodarki ściekowej lub programu gospodarki wodnej lub programu uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej lub studium wykonalności dla przedsięwzięć z zakresu wod-kan. lub łącznie ww. opracowań - o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie, iż w skład zespołu, który będzie zajmował się opracowaniem dokumentów będą wchodzić co najmniej trzy osoby posiadające doświadczenie w koordynacji co najmniej jednej usługi mającej za przedmiot sporządzenie programu uporządkowania gospodarki ściekowej lub programu gospodarki wodnej lub programu uporządkowania gospodarki wod-kan.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2 nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmgp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Międzygminny d.s. Gazyfikacji, Rozwoju Terenów Wiejskich i Ochrony Środowiska w Proszowicach ul. 3. Maja 72 32-100 Proszowice Pok. nr 77.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Związek Międzygminny d.s. Gazyfikacji, Rozwoju Terenów Wiejskich i Ochrony Środowiska w Proszowicach ul. 3. Maja 72/77 32-100 Proszowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 w ramach projektu pn: Poprawa jakości usług publicznych świadczonych przez gminy należące do Związku Międzygminnego w Proszowicach realizowanego przez Związek Międzygminny d.s. Gazyfikacji, Rozwoju Terenów Wiejskich i Ochrony Środowiska w Proszowicach. Umowa o dofinansowanie projektu nr: DPT/BDG-II/POPT/335/12 ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.