eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Remont i naprawa elementów konstrukcyjnych budynku Warzelni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-18

Wieliczka: Remont i naprawa elementów konstrukcyjnych budynku Warzelni
Numer ogłoszenia: 245550 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 2787111, 12 2787132, faks 12 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i naprawa elementów konstrukcyjnych budynku Warzelni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres prac: Przedmiot zamówienia obejmuje zakresem w szczególności: 1)roboty przygotowawcze, zabezpieczające i rozbiórkowe w tym: a)wykonanie stemplowania zagrożonych ścian, stemplowanie zagrożonych stropów z niezbędnym deskowaniem, b)rozbiórka elementów betonowych i ceglanych , demontaż obicia ścian płytami siding, demontaż stropu podwieszanego, c)demontaż konstrukcji więźby dachu nad sterownią, d)zabudowa rusztowań, zabezpieczeń przejść, elementów związanych z technologia robót, e)zabezpieczenie urządzeń elektrycznych, mechanicznych oraz rurociągów przed uszkodzeniem w czasie robót, 2)naprawę i wzmocnienie stropu w pomieszczeniu roztwarzania chemikaliów i w magazynie soli w tym: a)czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonowych, b)hydrofobizację podłoży betonowych, c)czyszczenie ręczne odsłoniętych elementów zbrojenia, d)ręczne wykucie skorodowanego zbrojenia i zabezpieczenie elementów stalowych przed korozją, e)ręczne i mechaniczne reprofilacja powierzchni konstrukcji betonowych, f)sklejanie pęknięć iniekcją ciśnieniową, g)osiatkowanie na ścianach i stropach, wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych, 3)naprawę posadzek w tym: a)skucie posadzek i zerwania posadzki cementowej na stropie, b)zabudowę kratki ściekowej wraz z odprowadzeniem do kanalizacji, c)wypełnienie ubytków w posadzce, d)wykonanie warstwy wyrównawczej i izolacji, e)wykonanie posadzki z płytek kamionkowych typu Gres, f)wykonanie posadzki cementowej, zbrojonej z cokolikami, g)wykonanie posadzki przemysłowej z żywicy epoksydowej, 4)zabezpieczenie ścian ceglanych w magazynie soli i pomieszczeniu roztwarzania chemikaliów w tym: a)przygotowanie podłoży do położenia tynków renowacyjnych, skucie odpadającego tynku, wykucie spoin, wypełnienie spoin, szpachlowanie, b)położenie warstw tynku z odsalaniem, wykonaniem uszczelnienia, gruntowaniem, c)malowanie farbą elewacyjna akrylową całej powierzchni ścian, 5)wymianę konstrukcji dachu za sterownią w tym: a)wykonanie konstrukcji dachu wraz z izolacją przeciwwilgociową i cieplną, b)ołacenie połaci dachu wraz z pokryciem blachą, c)odtworzenie stropu podwieszanego, 6)naprawę ścian w korytarzu w części biurowej w tym: a)usuniecie spękań ścian, b)malowanie ścian korytarza, c)wymianę uszkodzonej posadzki z płytek ceramicznych. 2.Remont budynku Warzelni winien być zrealizowany zgodnie z następującą dokumentacją: 2.1.ekspertyzą techniczną - branża konstrukcja. Temat opracowania: Ekspertyza techniczna budynku Warzelni na terenie Kopalni Soli w Wieliczce. Opracowanie - Pracowania Projektowa Konstrukcji DELTA, Konstrukcje Budowlane, Rzeczoznawstwo majątkowe, 30-110 Kraków, Kraszewskiego 36, Kraków, lipiec 2015 - stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, 2.2.projektem budowlanym - branża konstrukcja. Temat opracowania: Projekt usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w ekspertyzie technicznej z lipca 2015r. w budynku Warzelni II na terenie Kopalni Soli w Wieliczce. Opracowanie - Pracowania Projektowa Konstrukcji DELTA, Konstrukcje Budowlane, Rzeczoznawstwo majątkowe, 30-110 Kraków, Kraszewskiego 36, Kraków, sierpień 2015- stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2.3.specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Temat: usunięcie nieprawidłowości stwierdzonych w ekspertyzie technicznej z lipca 2015r. w budynku Warzelni II na terenie Kopalni Soli w Wieliczce. Opracował wykładowca i ekspert w dziedzinie kosztorysowania inż. Andrzej Samek, Kraków, sierpień 2015 - stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ, 2.4.opinią Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie z dnia 04.09.2015r, znak: OZKr.5142.880.2015 JCh - stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ, 2.5.decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 52/WM /2015 nr. SprawyWM.5162.24.2015 z dnia 9.09.2015r.nakazującą wykonanie robót zabezpieczających stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ, 2.6.przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r.,poz. 1409 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy, 2.7. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki dotyczące jego realizacji oraz warunki płatności zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 5 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Oddział w Wieliczce Konto: 75124047481111000048778501, z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2015/II/58 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A. 2. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie obiektów przemysłowych obejmującej swym zakresem budowę lub naprawę elementów konstrukcyjnych żelbetowych o wartości co najmniej 300 000,00 zł netto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest udokumentowanie, iż osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiada kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika budowy bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000,00 zł (polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia podany przez Wykonawcę w zakresie realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy postępowania na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentach, o których mowa w § 3 wzoru umowy, 2) zastosowania materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub zwiększenie wartości użytkowej wykonanego przedmiotu umowy, 3) potrzeby wykonania przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentach, o których mowa w § 3. Potrzeba wykonania przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych zachodzi w sytuacji gdy: a) użycie przewidzianych w dokumentach, o których mowa w § 3 wzoru umowy, materiałów, urządzeń rozwiązań technicznych lub technologicznych, groziłoby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę, b) użycie innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych wynika ze zmiany przepisów prawa, 4) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentach, o których mowa w § 3 wzoru umowy, warunków realizacji przedmiotu umowy, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, 5) potrzeby usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w dokumentach, o której mowa w § 3 wzoru umowy, 6) udzielenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia na wykonanie zamówień dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 7) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 8) działania siły wyższej, 9) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania lub zawarcia umowy, 10) wniesienia odwołania w toku postępowania, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, a w przypadku zmian dokonywanych na podstawie pkt. 2, szczegółowego opisu wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział Zamówień Publicznych, pokój A.9 lub A16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Zarządu - budynek A, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.