To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Częstochowa: Dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 245516 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228250 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3681696, faks 034 3644210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Częstochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy - dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Częstochowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) załącznik nr 2.A do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie A - komputery i drukarki, b) załącznik nr 2.B do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie B - akcesoria komputerowe, Wykonawca winien zobowiązać się do jednorazowego odbioru zużytego sprzętu komputerowego w ilości nie większej od ilości sprzętu dostarczonego w wyniku realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w terminie określonym przez Zamawiającego, w okresie 1 roku od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym załącznikach nr 2.A i 2.B do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wymagany okres rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia: 5.1. zadanie A: a) dla zestawów komputerowych stacjonarnych, opisanych w poz. 1.1. i 1.2. załącznika nr 2.A do niniejszej SIWZ, na okres 3 lat, b) dla drukarek laserowych, opisanych w poz. 2. załącznika nr 2.A do niniejszej SIWZ, na okres 2 lat, c) dla zestawów komputerowych typu notebook, opisanych w poz. 3 załącznika nr 2.A do niniejszej SIWZ, na okres 2 lat. d) Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad. e) O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. f) W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w terminie 72 godzin od zgłoszenia, w odniesieniu do zestawów komputerowych stacjonarnych, drukarek laserowych i zestawów komputerowych typu notebook. g) Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecznych. h) Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w pkt. lit. f terminie nie będzie możliwe, ze względu na jej charakter lub złożoność, Wykonawca zawiadamia o tym w ciągu 48 (czterdzieści osiem) godzin od zgłoszenia wady Zamawiającego, w sposób przyjęty dla zgłoszenia wady z tytułu rękojmi, wskazując termin jej usunięcia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć towar zastępczy, którego parametry nie będą odbiegać od parametrów towaru przeznaczonego do naprawy. i) Wady towaru usuwane będą w miejscu ich eksploatacji. W przypadku, gdy usunięcie wady w miejscu eksploatacji nie będzie możliwe Wykonawca dokona naprawy w innym miejscu. j) Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu. 5.2. zadanie B: a) dla akcesoriów komputerowych, opisanych w poz. 1 ÷ 15 oraz 17 ÷ 24 załącznika nr 2.B do niniejszej SIWZ, na okres 2 lat, b) dla Pamięci RAM, opisanej w poz. 16. załącznika nr 2.B do niniejszej SIWZ, na okres 3 lat. c) Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad. d) O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. e) W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w następujących terminach: - do 24 godzin od zgłoszenia, w odniesieniu do pamięci RAM, opisanej w poz. 16 załącznika nr 2.B do niniejszej SIWZ); - do 7 dni od zgłoszenia, w odniesieniu do akcesoriów komputerowych opisanych w poz. 1 ÷ 15 i 17 ÷ 24 załącznika nr 2.B do niniejszej SIWZ). f) Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecznych. g) Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w ust.3 terminie nie będzie możliwe ze względu na jej charakter lub złożoność Wykonawca dostarczy nowe, sprawne urządzenie w tym samym terminie. h) Wady towaru usuwane będą: - w miejscu ich eksploatacji, w odniesieniu do Pamięci RAM, opisanej w poz. 16. załącznika nr 2.B do niniejszej SIWZ; - w miejscu ich eksploatacji, a w przypadku, gdy usunięcie wady w miejscu eksploatacji nie będzie możliwe, Wykonawca dokona naprawy w innym miejscu, w odniesieniu do akcesoriów komputerowych, opisanych w poz. 1 ÷ 15 oraz 17 ÷ 24 załącznika nr 2.B do niniejszej SIWZ. i) Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 71311.48 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa komputerów i drukarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPTIKOM-BIS Sp. z o.o., ul. Wilsona 10/12, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 61596.72
- Oferta z najniższą ceną: 61596.72 oferta z najwyższą ceną: 64216.39
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa akcesoriów komputerowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ACOM Sp.J., Al. Jana Pawła II 106, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14357.38
- Oferta z najniższą ceną: 14357.38 oferta z najwyższą ceną: 16435.41
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup mobilnego laboratorium z analizatorem zanieczyszczeń (pojazdu z napędem elektrycznym wyposażonego w urządzenia do kontroli palenisk).
- Przebudowa ul. Bialskiej w Częstochowie - Etap II - na odcinku od ul. Małopolskiej do skrzyżowania z ul. Mazowiecką i Kielecką.
- Przebudowa Alei Wojska Polskiego DK-91 W Częstochowie na odcinku między wiaduktem w ul. Warszawskiej i wiaduktem w Al. Jana Pawła II
- Przebudowa chodnika w ul. Okólnej na odcinku ul. Dekabrystów do ul. gen. Władysława Sikorskiego.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Łódzkiej i ul. Ludwika Wawrzynowicza
- Rozbiórka budynku magazynowego zlokalizowanego w Częstochowie na terenie Politechniki Częstochowskiej przy Alei Armii Krajowej 17/19, działka nr 22/2
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dysków do archiwizacji na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
- Dostawa sprzętu komputerowego - umowa ramowa
- BZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Tarnowskie Góry - Etap 1
- Rozbudowa Przedszkola Nr 2 w Morągu o cztery nowe oddziały z wyposażeniem
- Zakup i dostawa nagłośnienia, sprzętu komputerowego, sprzętu rtv, agd i mebli wraz z montażem do pomieszczeń budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.