eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa odczynników laboratoryjnych - WIWagz/ZP/05/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24547

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa odczynników laboratoryjnych - WIWagz/ZP/05/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu, do kontaktów: Robert Niedźwiecki, Ryszard Andelt, Paweł Walczyk, ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3677016, 3732775, fax 071 3677647, e-mail: agz@wroc.wiw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wroc.wiw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu, Robert Niedźwiecki, Ryszard Andelt, Paweł Walczyk, ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3732775, fax 071 3732775, e-mail: agz@wroc.wiw.gov.pl, www.wroc.wiw.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:weterynaria. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych - WIWagz/ZP/05/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Higeny Weterynaryjnej wojewódzkiego Inspektoratu weterynarii we Wrocławiu, ul. Pułaskiego 52,. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych przeznaczonych do użytku w laboratoriach Zakładu Higieny Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii we Wrocławiu. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towarów równoważnych, z zastrzeżeniem art.30 ust. 5 ustawy PZP. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań do przedmiotu zamówienia (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. formularz ofertowy (oferta) sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr1 do SIWZ. 2. formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem \arkusz cenowy-tabela\ (zał. 1A do SIWZ) wraz z dokumentami realizującymi zapis art. 30 ust. 5 ustawy PZP. 2.1 w celu umożliwienia jednoznacznej identyfikacji towaru oraz właściwej oceny ofert w załączniku nr 1A należy w odpowiednich miejscach (bez zmiany kolejności asortymentu ujętego w zał. 2 do SIWZ \Opis przedmiotu zamówienia\) wpisać wszystkie czynniki cenotwórcze (nazwę towaru, producenta, nr katalogowy - dokładnie odpowiadające zaoferowanemu towarowi) wraz z uzupełnieniem odpowiednio wszystkich kolumn i wierszy, 3. oświadczenie Wykonawcy zał. 4 (dot. treści SIWZ i Wzoru Umowy) wraz z parafowanym na każdej stronie \Wzorem Umowy\ (zał. 6); 4.oświadczenie Wykonawcy zał. 5 (dotyczy dopuszczenia do obrotu) 5. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty wymienione punktach od 2.1.1. do 2.1.8. wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania właściwych podmiotów. 7. Dokumenty wymienione w punktach od 2.2.1. do 2.2.4 Wykonawcy składają wspólnie. 8. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów wystawionych na którykolwiek z podmiotów, lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Odczynniki laboratoryjne o szacunkowej wartości (netto wraz z zamówieniami uzupełniającymi) - 37 802,24 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa wadium na kwotę 2000,00- PLN (słownie: dwa tysiące tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść zgodnie z przepisami zawartymi w art. 45 ust. 3 i 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U.06.164.1163 ze zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Brak jakiegokolwiek z niżej wymienionych dokumentów wystawionych na którykolwiek z podmiotów, lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. oświadczenie Wykonawcy (dot. art. 22 i art. 24 ustawy PZP) - zał. nr 3 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw odczynników laboratoryjnych (minimalne wymagania - jedna dostawa lub suma dostaw w okresie rocznym o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 7. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimalne wymagania - suma posiadanych środków i zdolności kredytowej nie mniejsza niż 50 000,00 złotych), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz.U.06.87.605);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroc.wiw.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ w formie pisemnej można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego lub kurierem na koszt Wykonawcy, po uprzednim złożeniu wniosku o jego wydanie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 10:30, Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu ul. Januszowicka 48.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.