To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-22
Konarzyny: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji: Budowa oświetlenia trasy rowerowej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii.
Numer ogłoszenia: 245454 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189702 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Konarzyny, ul. Szkolna 7, 89-607 Konarzyny, woj. pomorskie, tel. 059 8331011, 8331008, faks 059 8331011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji: Budowa oświetlenia trasy rowerowej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa oświetlenia trasy rowerowej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii. Zakres nadzorowanych prac obejmuje: budowę linii kablowej - instalacji fotowoltaicznej i infrastruktury technicznej dla potrzeb oświetlenia ciągu komunikacyjnego, w ramach projektu Budowa oświetlenia trasy rowerowej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, w tym budowę: - 16 szt. słupów z lampami oświetlenia ulicznego LED, - linii kablowej oświetleniowej typu YAKXS 4x35 mm2 o długości 778m (trasy 723m), - złącza kablowo - rozdzielczego ZKR - inwentera solarnego o mocy 6kW (szt. 1) oraz podstawowego o mocy 2,2kW (szt.3) - szafki kablowo - oświetleniowej SKO, - kontenera technicznego dla potrzeb zabudowy akumulatorów, - kolektorów solarnych (moduły fotowoltaiczne - panele słoneczne PV) o mocy 250 Wp i łącznej ilości 32 szt., - okablowania zasilająco - sterowniczego związanego z instalacją fotowoltaiczną - kosze na śmieci metalowe , wbetonowywane, opróżniane przez obrót pojemnikiem wykonane z blachy ocynkowanej, malowane farbami proszkowymi, wyposażone w daszek i popielnice, szt. 4 3. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy: 1) zapoznanie się z dokumentacją projektową (w tym m.in.: projektów budowlanych, projektów wykonawczych), Specyfikacji Technicznych oraz kosztorysów inwestorskich; 2) dostarczenie wykonawcy robót budowlanych dokumentacji: projektów budowlano-wykonawczych, Specyfikacji Technicznych, niezbędnych do wykonania inwestycji (robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa, złożoną ofertą i podpisaną z wykonawcą umową na roboty budowlane, a także z zasadami sztuki budowlanej), 3) zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych w świetle zawartej umowy o dofinansowanie, 4) uczestnictwo inspektora w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 5) bytność Inspektora Nadzoru na placu budowy nie rzadziej jak 1 raz w tygodniu (podczas realizacji inwestycji). W przypadku takiej niemożliwości zobowiązany jest wyznaczyć ze swojego personelu zastępcę o równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; 6 zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektora nadzoru, potwierdzającym przyjecie obowiązków na budowie; 7) zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania przepisów prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska; 8) zarządzanie procesami tak, by zapewnić terminową realizację robót zgodnie z umową na realizację robót budowlanych oraz umowy o dofinansowanie; 9) organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych minimum dwa razy w miesiącu (podczas realizacji inwestycji); 10) Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 11) sprawdzanie jakości, ilości i technologii wykonawstwa robót oraz zastosowanych wyrobów budowlanych (materiałów) i urządzeń z uwzględnieniem kontroli materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania. 12) wydawanie decyzji nakazujących poprawę wykonanych robót oraz wymianę wyrobów budowlanych (materiałów) lub urządzeń, w przypadku wadliwego ich wykonania lub wykonania niezgodnego z projektem; 13) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, sprawdzanie, opiniowanie przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu protokołów wykonanych i odebranych robót; 14)uczestniczenie w odbiorach robót zanikających, odbiorze końcowym, zatwierdzania protokołów wykonanych i odebranych robót oraz przyjmowanie od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenie kompletności dokumentów atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania; 15) kontrola nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy; 16) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy; 17) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania; 18) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalna niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 19) potwierdzanie swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót; 20) rozstrzyganie, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót; 21) uczestniczenie w pracach komisji, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 22) pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót; 23) potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy; 24) potwierdzanie wykonania obsługi przez uprawnione służby geodezyjne; 25) przystąpienie do odbioru robót w terminie do 3 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 26) przystąpienie do odbioru końcowego w terminie do 10 dni od daty pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę zakończenia robót budowlanych; 27)przygotowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami do wystąpienia o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i przeprowadzenie całej procedury związanej z uzyskaniem niniejszego pozwolenia; 28) wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 29) w razie zaistnienia robót zamiennych lub dodatkowych zgłoszenie konieczności wykonania tych robót i przedstawienie zgodnie z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe; 30) po końcowym dokonaniu odbioru robót, przyjęcie od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazanie ich Zamawiającemu;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznawania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM LINDA USŁUGI PROJEKTOWE W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
jakie przetargi wygrała firma
ADAM LINDA USŁUGI PROJEKTOWE W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
- Usługi Projektowe Branży Elektrycznej Adam Linda, ul. Żeromskiego 36, 89-607 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6150,00
Oferta z najniższą ceną: 3950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19557,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- "Budowa ul. Kolejowej w Psarach " - w formule zaprojektuj i wykonaj.
- Zagospodarowanie terenu przy stawie w Częstocicach w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.