Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Gostyń: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń;
Numer ogłoszenia: 245415 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń;.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na osiem części, wg poniższego zakresu usługi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na wybraną część lub wybrane części (na odrębnych formularzach ofertowych). Zamawiający zleci wykonanie przedmiotowej usługi w ramach posiadanych środków finansowych, w projekcie planu finansowego na 2013 rok (łącznie: miasto, wsie - do kwoty 340.000,00 brutto, drogi powiatowe - do kwoty 93.500 zł brutto; Ostateczna kwota zostanie zatwierdzona na sesji Rady Miejskiej w grudniu 2012 r. Uwagi: 1. dotyczy cz. I - cz. VIII - Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego sygnalizowania innych miejsc niebezpiecznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym. 2. dotyczy cz. III - cz. VIII - w sytuacji wystąpienia ciężkich warunków pogodowych na drogach powiatowych, wymagających użycia sprzętu ciężkiego, Wykonawca winien niezwłocznie zapewnić niezbędny sprzęt (typu koparko-ładowarka). Zamawiający wymaga: 1) prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pracy sprzętu oraz codzienne raportowanie Zamawiającemu o wykonanych pracach. Raport ten winien być przekazany Zamawiającemu drogą elektroniczną lub papierową każdorazowo po podjętych działaniach do godz. 8:30 - w cyklu dobowym (od godz. 7:00 do godz. 7:00). Niedostarczenie tego raportu w wyznaczonym terminie może stanowić podstawę do niezaliczenia wykazanych prac; 2) lokalizacja bazy sprzętowej: cz. I i cz. II - baza sprzętowa oraz magazynowa winna znajdować się w odległości nie większej niż 15 km od granic miasta Gostynia. 3) lokalizacja bazy sprzętowej: cz. III - cz. VIII - w pozostałych częściach zamówienia zadysponowany sprzęt winien znajdować się w miejscowości, przez którą przebiega droga powiatowa, objęta daną częścią zamówienia; 4) sprzęt i maszyny przewidziane do realizacji zamówienia utrzymane winny być w ciągłej gotowości do działania; 5) obsługa, naprawy i remonty sprzętu przewidzianego do wykonania usługi należą do obowiązków Wykonawcy; 6) Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpośrednie połączenie telefoniczne z operatorem sprzętu; 7) czas pracy to faktyczny czas pracy sprzętu przy odśnieżaniu i posypywaniu ulic - dojazd do bazy w związku z załadunkiem lub tankowaniem sprzętu nie będzie zaliczany do czasu pracy; 8) w cenie za tonę mieszanki należy uwzględnić koszty załadunku;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie odrębnej umowy, zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie zostanie udzielone w uzasadnionych okolicznościach, do których można zaliczyć m.in. wywóz śniegu na wskazane miejsce w okresach zimowych. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości szacunkowej (netto) zamówienia podstawowego - stosownie do wartości danej części zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium (odpowiednio do wybranej części zamówienia), w wysokości: cz. I - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); cz. II - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); cz. III - VIII - wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz. I, cz. II - Zamawiający wymaga posiadanie wiedzy i doświadczenia w świadczeniu usług zimowego utrzymania dróg - na długości min. 100 km (łącznie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); cz. III - VIII - Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz. I, cz. II - Zamawiający wymaga dysponowanie niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, gdzie za minimum sprzętowe (odrębnie dla każdej części) Zamawiający uzna: a) samochód ciężarowy z piaskarką lub ciągnik z piaskarką - 2 szt., b) samochód ciężarowy z pługiem lub ciągnik z pługiem - 2 szt., c) koparko ładowarka - 2 szt. (warunek: jeżeli oferent złoży ofertę na obydwie części zamówienia - minimum sprzętowe dotyczy - odrębnie każdej z części); cz. III - VIII - Zamawiający wymaga dysponowanie niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, gdzie za minimum sprzętowe Zamawiający uzna: a) ciągnik (moc min. 100 kM) + pług - 1 szt., (warunek: jeżeli oferent złoży ofertę na kilka części zamówienia - minimum sprzętowe dotyczy - odrębnie każdej części);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Cz. I, cz. II - Zamawiający wymagane posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; cz. III - VIII - Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Uwaga: wykaz usług i ubezpieczenie dot. cz. I i II (punkt 3.4.1)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cz. I i II - Zmiany umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany zakresu usługi - wykaz dróg i ulic, - konieczności wprowadzenia usługi zamiennej w zależności od warunków atmosferycznych, - zmiany tytułu prawnego do prowadzenia działalności przez Wykonawcę. Ponadto w przedmiotowym zamówieniu dopuszczono możliwość zmiany stawki za roboczogodzinę świadczenia usługi usuwania skutków zimy jedynie w wypadku podwyżki lub obniżki ceny paliwa - powyżej 10% w stosunku do ceny 1 litra w dniu rozpoczęcia realizacji umowy i będzie zwiększona lub zmniejszona proporcjonalnie do średniego wskaźnika zmiany cen paliw, ustalonego w oparciu o ceny paliwa na rynku gostyńskim (załącznik - kalkulacja ceny jednostkowej z uwzględnieniem ceny paliwa). Cz. III - VIII - Zmiany umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany zakresu usługi - wykaz dróg, - zmiany terminu zakończenia usługi (możliwość przedłużenia do końca 2013 roku na warunkach w złożonej ofercie przetargowej zależy od porozumienia pomiędzy Powiatem Gostyńskim, a Gminą Gostyń w sprawie zimowego utrzymania dróg powiatowych), - konieczności wprowadzenia usługi zamiennej w zależności od warunków atmosferycznych, - zmiany tytułu prawnego do prowadzenia działalności przez Wykonawcę. Ponadto w przedmiotowym zamówieniu dopuszczono możliwość zmiany stawki za roboczogodzinę świadczenia usługi usuwania skutków zimy jedynie w wypadku podwyżki lub obniżki ceny paliwa - powyżej 10% w stosunku do ceny 1 litra w dniu rozpoczęcia realizacji umowy i będzie zwiększona lub zmniejszona proporcjonalnie do średniego wskaźnika zmiany cen paliw, ustalonego w oparciu o ceny paliwa na rynku gostyńskim (załącznik - kalkulacja ceny jednostkowej z uwzględnieniem ceny paliwa). (Zastrzeżenie: ewentualny wzrost ceny jednostkowej będzie uzależniony od warunków finansowych określonych w porozumieniu pomiędzy Powiatem Gostyńskim, a Gminą Gostyń).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzędzie Miejskim, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej www.bip.gostyn.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Pisemne oferty należy składać lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat) lub ul. Wrocławska 256, pok. nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Przemysław Przybył, podinspektor ds. gospodarki komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, tel. (65) 5752110, tel. bezpośr. (65) 5752137, w dni powszednie w godz. od 7:30 do 15:30.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie gminy Gostyń - miasto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie gminy Gostyń - wsie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń - w ciągu dróg: Krajewice-Ziółkowo-Rębowo, Krajewice-Domachowo-Potarzyca, Domachowo- Ziółkowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń - w ciągu dróg: Poraj-Czachorowo-Sikorzyn, Aleksandrowo-Sikorzyn-Stara Krobia, Sikorzyn-Pijanowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń - w ciągu dróg: Stary Gostyń-Gostyń-Czajkowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń - w ciągu dróg: Belęcin-Siemowo, Siemowo-Kosowo, Kosowo-droga krajowa nr 12, Kosowo-Klony-Gola, Stary Gostyń-Klony.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń - w ciągu dróg: Stankowo-Gostyń, Stężyca-Stankowo, gruntowa powiatowa (Żelezno) -Stankowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń - w ciągu dróg: Osowo-Stary Gostyń, Gostyń-Dusina-Daleszyn.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, surowców farmaceutycznych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu
- Modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Gostyń - etap I
- Budowa kompleksów sportowych na terenie szkół powiatowych
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ulicy Podleśnej w Gostyniu
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.