eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń;

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Gostyń: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń;
Numer ogłoszenia: 245415 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń; Przedmiot zamówienia podzielony jest na osiem części, wg poniższego zakresu usługi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na wybraną część lub wybrane części (na odrębnych formularzach ofertowych). Zamawiający zleci wykonanie przedmiotowej usługi w ramach posiadanych środków finansowych, w projekcie planu finansowego na 2013 rok (łącznie: miasto, wsie - do kwoty 340.000,00 brutto, drogi powiatowe - do kwoty 93.500 zł brutto; Ostateczna kwota zostanie zatwierdzona na sesji Rady Miejskiej w grudniu 2012 r. Uwagi: 1. dotyczy cz. I - cz. VIII - Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego sygnalizowania innych miejsc niebezpiecznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym. 2. dotyczy cz. III - cz. VIII - w sytuacji wystąpienia ciężkich warunków pogodowych na drogach powiatowych, wymagających użycia sprzętu ciężkiego, Wykonawca winien niezwłocznie zapewnić niezbędny sprzęt (typu koparko-ładowarka). Zamawiający wymaga: 1) prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pracy sprzętu oraz codzienne raportowanie Zamawiającemu o wykonanych pracach. Raport ten winien być przekazany Zamawiającemu drogą elektroniczną lub papierową każdorazowo po podjętych działaniach do godz. 8:30 - w cyklu dobowym (od godz. 7:00 do godz. 7:00). Niedostarczenie tego raportu w wyznaczonym terminie może stanowić podstawę do niezaliczenia wykazanych prac; 2) lokalizacja bazy sprzętowej: cz. I i cz. II - baza sprzętowa oraz magazynowa winna znajdować się w odległości nie większej niż 15 km od granic miasta Gostynia. 3) lokalizacja bazy sprzętowej: cz. III - cz. VIII - w pozostałych częściach zamówienia zadysponowany sprzęt winien znajdować się w miejscowości, przez którą przebiega droga powiatowa, objęta daną częścią zamówienia; 4) sprzęt i maszyny przewidziane do realizacji zamówienia utrzymane winny być w ciągłej gotowości do działania; 5) obsługa, naprawy i remonty sprzętu przewidzianego do wykonania usługi należą do obowiązków Wykonawcy; 6) Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpośrednie połączenie telefoniczne z operatorem sprzętu; 7) czas pracy to faktyczny czas pracy sprzętu przy odśnieżaniu i posypywaniu ulic - dojazd do bazy w związku z załadunkiem lub tankowaniem sprzętu nie będzie zaliczany do czasu pracy; 8) w cenie za tonę mieszanki należy uwzględnić koszty załadunku;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie odrębnej umowy, zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie zostanie udzielone w uzasadnionych okolicznościach, do których można zaliczyć m.in. wywóz śniegu na wskazane miejsce w okresach zimowych. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości szacunkowej (netto) zamówienia podstawowego - stosownie do wartości danej części zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium (odpowiednio do wybranej części zamówienia), w wysokości: cz. I - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); cz. II - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); cz. III - VIII - wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cz. I, cz. II - Zamawiający wymaga posiadanie wiedzy i doświadczenia w świadczeniu usług zimowego utrzymania dróg - na długości min. 100 km (łącznie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); cz. III - VIII - Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cz. I, cz. II - Zamawiający wymaga dysponowanie niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, gdzie za minimum sprzętowe (odrębnie dla każdej części) Zamawiający uzna: a) samochód ciężarowy z piaskarką lub ciągnik z piaskarką - 2 szt., b) samochód ciężarowy z pługiem lub ciągnik z pługiem - 2 szt., c) koparko ładowarka - 2 szt. (warunek: jeżeli oferent złoży ofertę na obydwie części zamówienia - minimum sprzętowe dotyczy - odrębnie każdej z części); cz. III - VIII - Zamawiający wymaga dysponowanie niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, gdzie za minimum sprzętowe Zamawiający uzna: a) ciągnik (moc min. 100 kM) + pług - 1 szt., (warunek: jeżeli oferent złoży ofertę na kilka części zamówienia - minimum sprzętowe dotyczy - odrębnie każdej części);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Cz. I, cz. II - Zamawiający wymagane posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; cz. III - VIII - Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Uwaga: wykaz usług i ubezpieczenie dot. cz. I i II (punkt 3.4.1)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Cz. I i II - Zmiany umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany zakresu usługi - wykaz dróg i ulic, - konieczności wprowadzenia usługi zamiennej w zależności od warunków atmosferycznych, - zmiany tytułu prawnego do prowadzenia działalności przez Wykonawcę. Ponadto w przedmiotowym zamówieniu dopuszczono możliwość zmiany stawki za roboczogodzinę świadczenia usługi usuwania skutków zimy jedynie w wypadku podwyżki lub obniżki ceny paliwa - powyżej 10% w stosunku do ceny 1 litra w dniu rozpoczęcia realizacji umowy i będzie zwiększona lub zmniejszona proporcjonalnie do średniego wskaźnika zmiany cen paliw, ustalonego w oparciu o ceny paliwa na rynku gostyńskim (załącznik - kalkulacja ceny jednostkowej z uwzględnieniem ceny paliwa). Cz. III - VIII - Zmiany umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany zakresu usługi - wykaz dróg, - zmiany terminu zakończenia usługi (możliwość przedłużenia do końca 2013 roku na warunkach w złożonej ofercie przetargowej zależy od porozumienia pomiędzy Powiatem Gostyńskim, a Gminą Gostyń w sprawie zimowego utrzymania dróg powiatowych), - konieczności wprowadzenia usługi zamiennej w zależności od warunków atmosferycznych, - zmiany tytułu prawnego do prowadzenia działalności przez Wykonawcę. Ponadto w przedmiotowym zamówieniu dopuszczono możliwość zmiany stawki za roboczogodzinę świadczenia usługi usuwania skutków zimy jedynie w wypadku podwyżki lub obniżki ceny paliwa - powyżej 10% w stosunku do ceny 1 litra w dniu rozpoczęcia realizacji umowy i będzie zwiększona lub zmniejszona proporcjonalnie do średniego wskaźnika zmiany cen paliw, ustalonego w oparciu o ceny paliwa na rynku gostyńskim (załącznik - kalkulacja ceny jednostkowej z uwzględnieniem ceny paliwa). (Zastrzeżenie: ewentualny wzrost ceny jednostkowej będzie uzależniony od warunków finansowych określonych w porozumieniu pomiędzy Powiatem Gostyńskim, a Gminą Gostyń).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzędzie Miejskim, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej www.bip.gostyn.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Pisemne oferty należy składać lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat) lub ul. Wrocławska 256, pok. nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Przemysław Przybył, podinspektor ds. gospodarki komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, tel. (65) 5752110, tel. bezpośr. (65) 5752137, w dni powszednie w godz. od 7:30 do 15:30.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie gminy Gostyń - miasto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie gminy Gostyń - wsie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń - w ciągu dróg: Krajewice-Ziółkowo-Rębowo, Krajewice-Domachowo-Potarzyca, Domachowo- Ziółkowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń - w ciągu dróg: Poraj-Czachorowo-Sikorzyn, Aleksandrowo-Sikorzyn-Stara Krobia, Sikorzyn-Pijanowice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń - w ciągu dróg: Stary Gostyń-Gostyń-Czajkowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń - w ciągu dróg: Belęcin-Siemowo, Siemowo-Kosowo, Kosowo-droga krajowa nr 12, Kosowo-Klony-Gola, Stary Gostyń-Klony.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń - w ciągu dróg: Stankowo-Gostyń, Stężyca-Stankowo, gruntowa powiatowa (Żelezno) -Stankowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres usługi: Zimowe mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Gostyń - w ciągu dróg: Osowo-Stary Gostyń, Gostyń-Dusina-Daleszyn.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.