eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świebodzinie z podziałem na 4 grupy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-11

Świebodzin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świebodzinie z podziałem na 4 grupy
Numer ogłoszenia: 245406 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świebodzinie z podziałem na 4 grupy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świebodzinie z podziałem na 4 grupy, obejmujące: 1.1. Grupa 1: Dostawa serwera sieciowego z oprogramowaniem - 1 kpl. lub 1.2. Grupa 2: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, w tym: 1. Komputer nr 1 typu All in One z oprogramowaniem - 5 kpl. 2. Komputer nr 2 typu All in One z oprogramowaniem - 2 kpl. 3. Komputer nr 3 typu All in One z oprogramowaniem - 4 kpl. 4. Notebook z oprogramowaniem - 1 kpl. lub 1.3. Grupa 3: Dostawa urządzeń drukujących i akcesoriów komputerowych, w tym: 1. Drukarka laserowa - 2 szt. 2. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe z dodatkowym kompletem pojemników z atramentem (czarny, kolor) - 1 kpl. 3. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe z dodatkowym tonerem o średniej wydajności min. 1600 stron - 1 kpl. 4. UPS - APC Back-UPS ES 700VA - 1 szt. 5. Kaseta DAT 160 - 12 szt. 6. Półka do szafy Rack 19 1U/650 mm - 1 szt. lub 1.4. Grupa 4: Dostawa oprogramowania antywirusowego i zabezpieczającego, w tym: 1. UTM FortiGate-80C, Maintenance 1 rok dla urządzenia na moduły AV, IPS, CF, AS, FortiCare [Hardware Replacement (3 Days), Firmware Upgrades, 8x5 Enhanced Support] wraz ze wsparciem tel. i online - 1 szt. 2. Program antywirusowy - wznowienie licencji na 1 rok - Kaspersky Anti-Virus 6.0 for Windows Workstations - 100 lic. Szczegółowe parametry w/w sprzętu i oprogramowania zostały określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej zał. nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. W/w sprzęt i oprogramowanie musi być fabrycznie nowe oraz musi posiadać aktualne certyfikaty lub deklaracje CE oraz niezbędne instrukcje. 3. Wykonawca zapewni dostarczenie sprzętu i oprogramowania będących przedmiotem zamówienia, transportem własnym i na własny koszt, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 4. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: a) zakupu, dostawy i rozładunku sprzętu i oprogramowania w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2, b) opakowania zabezpieczającego sprzęt i oprogramowanie przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.72.80-5, 30.23.73.30-1, 32.42.40.00-1, 48.76.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaoferowany serwer (pkt 1.1. opisu przedmiotu zamówienia), komputery i notebook (pkt 1.2. opisu przedmiotu zamówienia) posiadają certyfikat lub deklarację zgodności CE. 2. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi, że zaoferowany serwer (pkt 1.1. opisu przedmiotu zamówienia), komputery i notebook (pkt 1.2. opisu przedmiotu zamówienia) są produkowane zgodnie z normą ISO9001. 3. Wynik testu w formie wydruku ze strony www.spec.org potwierdzający, że zaoferowany procesor (zaprojektowany do pracy w układach wieloprocesorowych) w serwerze osiąga w testach SPECint2006 wynik nie gorszy niż 38,8 oraz SPECint_rate2006 wynik nie gorszy niż 332 (dla oferowanej konfiguracji, zgodnej co do ilości procesorów i rdzeni). 4. Oświadczenie producenta o zgodności zaoferowanego serwera (pkt 1.1. opisu przedmiotu zamówienia) z systemami operacyjnymi Microsoft Windows Server 2008. 5. Wydruk ze strony Microsoft Hardware Compatibility List dla komputerów (pkt 1.2. opisu przedmiotu zamówienia) potwierdzający, że zaoferowane komputery posiadają certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z systemami Microsoft Windows 7. 6. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta z normami jakościowymi, że zaoferowane komputery (pkt 1.2. opisu przedmiotu zamówienia) spełniają normy Energy Star 5.0 lub wydruk ze strony internetowej katalogu (www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov) potwierdzający, że zaoferowane komputery (pkt 1.2. opisu przedmiotu zamówienia) spełniają normy Energy Star 5.0.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Formularz/e oferty. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1: Dostawa serwera sieciowego z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: Dostawa serwera sieciowego z oprogramowaniem - 1 kpl. Szczegółowe parametry w/w sprzętu i oprogramowania zostały określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej zał. nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. W/w sprzęt i oprogramowanie musi być fabrycznie nowe oraz musi posiadać aktualne certyfikaty lub deklaracje CE oraz niezbędne instrukcje. 3. Wykonawca zapewni dostarczenie sprzętu i oprogramowania będących przedmiotem zamówienia, transportem własnym i na własny koszt, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 4. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: a) zakupu, dostawy i rozładunku sprzętu i oprogramowania w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2, b) opakowania zabezpieczającego sprzęt i oprogramowanie przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 2: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, w tym: 1. Komputer nr 1 typu All in One z oprogramowaniem - 5 kpl. 2. Komputer nr 2 typu All in One z oprogramowaniem - 2 kpl. 3. Komputer nr 3 typu All in One z oprogramowaniem - 4 kpl. 4. Notebook z oprogramowaniem - 1 kpl. Szczegółowe parametry w/w sprzętu i oprogramowania zostały określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej zał. nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. W/w sprzęt i oprogramowanie musi być fabrycznie nowe oraz musi posiadać aktualne certyfikaty lub deklaracje CE oraz niezbędne instrukcje. 3. Wykonawca zapewni dostarczenie sprzętu i oprogramowania będących przedmiotem zamówienia, transportem własnym i na własny koszt, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 4. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: a) zakupu, dostawy i rozładunku sprzętu i oprogramowania w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2, b) opakowania zabezpieczającego sprzęt i oprogramowanie przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3: Dostawa urządzeń drukujących i akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 3: Dostawa urządzeń drukujących i akcesoriów komputerowych, w tym: 1. Drukarka laserowa - 2 szt. 2. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe z dodatkowym kompletem pojemników z atramentem (czarny, kolor) - 1 kpl. 3. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe z dodatkowym tonerem o średniej wydajności min. 1600 stron - 1 kpl. 4. UPS - APC Back-UPS ES 700VA - 1 szt. 5. Kaseta DAT 160 - 12 szt. 6. Półka do szafy Rack 19 1U/650 mm - 1 szt. Szczegółowe parametry w/w sprzętu i oprogramowania zostały określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej zał. nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. W/w sprzęt i oprogramowanie musi być fabrycznie nowe oraz musi posiadać aktualne certyfikaty lub deklaracje CE oraz niezbędne instrukcje. 3. Wykonawca zapewni dostarczenie sprzętu i oprogramowania będących przedmiotem zamówienia, transportem własnym i na własny koszt, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 4. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: a) zakupu, dostawy i rozładunku sprzętu i oprogramowania w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2, b) opakowania zabezpieczającego sprzęt i oprogramowanie przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.72.80-5, 30.23.73.30-1, 32.42.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4: Dostawa oprogramowania antywirusowego i zabezpieczającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 4: Dostawa oprogramowania antywirusowego i zabezpieczającego, w tym: 1. UTM FortiGate-80C, Maintenance 1 rok dla urządzenia na moduły AV, IPS, CF, AS, FortiCare [Hardware Replacement (3 Days), Firmware Upgrades, 8x5 Enhanced Support] wraz ze wsparciem tel. i online - 1 szt. 2. Program antywirusowy - wznowienie licencji na 1 rok - Kaspersky Anti-Virus 6.0 for Windows Workstations - 100 lic. Szczegółowe parametry w/w sprzętu i oprogramowania zostały określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej zał. nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Wykonawca zapewni dostarczenie oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia, transportem własnym i na własny koszt, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem. 3. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: a) zakupu i dostawy oprogramowania do siedziby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie przy ul. Rynkowej 2, b) opakowania zabezpieczającego oprogramowanie przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.