eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont nabrzeża Portu Jachtowego Mariny Pogoń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-05

Szczecin: Remont nabrzeża Portu Jachtowego Mariny Pogoń
Numer ogłoszenia: 24538 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Euro Jachtklub POGOŃ, ul. Przestrzenna 3, 70-800 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4624657, fax 091 4624657.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marinapogon.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nabrzeża Portu Jachtowego Mariny Pogoń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nabrzezy Portu Jachtowego Marina Pogoń w zakresie Zachodniego Nabrzeża Głównego na długości 127 mb. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze - demontaż istniejących drewnianychelementów nabrzeża - podczyszczanie dna akwenu do głębokości 2,5 m z załadunkiem i wywózką 2. Roboty remontowo - konstrukcyjne - dostawa prefabrykowanych pali skrzynkowych - dostawa oporowej ścianki szczelnej PCV - pogrążanie pali oporowych - pogrążanie ścianki szczelnej - montaż podparcia ścianki szczelnej z kleszczy stalowych podwójnych - montaż stężeń korony nabrzeża z profili stalowych spawanych do pali oporowych - montaż blach liniowych, podporowych do polerów cumowniczych - dostawa i montaż polerów cumowniczych - montaż ściągów kotwiących pale oporowe i ściankę szczelną - wykopy w gruncie pod ściągi - wykopy w gruncie pod tarcze oporowe - dostawa i montaż tarcz kotwiących - zasypy z zagęszczaniem - wykonanie okładzin drewnianych korony nabrzeża z bali drewnianych - zasypy humusowe i profilowanie terenu - montaż drewnianej odbojnicy na nabrzeżu 3. Dostawe i zamocowanie pomostów pływających o konstrukcji stalowej z ustrojem kotwienia do pali stalowych 2 sztuki x 70 m. Całkowita długość pomostów 140m. 4. Roboty uzupełniające - montaż punktów poboru energii elektrycznej - 5 kpl - dostawa i zamocowanie 20 boi - zagospodarowanie 2800 m2 terenu - obsiew trawą

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.15.00 - Nabrzeża Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.15.00 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży Oryginalny kod CPV: 45.24.22.00 - Mariny Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.22.00 - Roboty budowlane w zakresie basenów jachtowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie sześć tysięcy złotych) w terminie do dnia 26 lutego 2008 roku do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: a)w pieniądzu - przelewem na konto Stowarzyszenia Euro Jachklub Pogoń Nr 77 1500 1722 1217 2000 7011 0000 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - do oferty wykonawca załącza kopię wadium a oryginał składa w siedzibie Stowarzyszenia Euro Jachtklub Pogoń, ul. Przestrzenna 3 w Szczecinie lub załącza do oferty oryginał w oddzielnej kopercie. 3.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku gdy: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3 1), 2), 3) bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3)miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a oferta uznana za odrzuconą. 7.W ofercie należy wpisać nr konta, na który zamawiający będzie mógł zwrócić wadium lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której zamawiający będzie mógł zwrócić wadium. 8.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9.Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej, dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, zamawiający przekaże do właściwego oddziału banku wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu związania ofertą. 10.Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej, dla wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, zamawiający przekaże do właściwego oddziału banku wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zgłoszeniu pisemnego wniosku przez wykonawcę: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2)który został wykluczony z postępowania, 3)którego oferta została odrzucona, 13.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium w przypadku unieważnienia postępowania, po ostatecznym rozstrzygnięciu ewentualnych protestów lub upływie terminu do ich składania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku oferty wspólnej ww. Warunek musi byc spełniony przez każdego wykonawcę. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne zamawiający uzna prace z zakresu budowy i remontu budowli hydrotechnicznych w tym obiektów typowych dla portów jachtowych, o wartości 400 tys. złotych każda. 3)Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunkiem jest, aby Wykonawca dysponował min. 1 pracownikiem ( kierownik budowy lub kierownik robót) posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej o specjalizacji do kierowania budowlami hydrotechnicznymi lub legitymującymi się stwierdzeniem przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności wodno - melioryzacyjnej lub konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotecznicznych śródlądowych jak również aktualną przynalażność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust 1 pkt 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego wznaje sie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 3)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 6)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres dziaąłności Wykonanwcy odpowiada profilowi zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 7)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z kserokopią potwierdzoną za zgodnośc z oryginałem uprawnień zawodowych. 8)Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu - narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 9)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik do siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie), Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne zamawiający uzna prace z zakresu budowy i remontu budowli hydrotechnicznych w tym obiektów typowych dla portów jachtowych, o wartości min 400 tys. złotych każda. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 10)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 300 tys złotych W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą w wyznaczonym terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3)Akceptowany projekt umowy. 5.Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 4 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marinapogon.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Euro Jachtklub Pogoń ul.Przestrzenna 3 70-800 Szczecin od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-14.00,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Stowarzyszenie Euro Jachtklub Pogoń ul.Przestrzenna 3 70-800 Szczecin od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-14.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany ze środków Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG IIIA

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.