eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Zakup artykułów promocyjnych dla SCOP.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Sosnowiec: Zakup artykułów promocyjnych dla SCOP.
Numer ogłoszenia: 245388 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów promocyjnych dla SCOP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów promocyjnych na potrzeby SCOP. 3.2. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy części i obejmuje następujące artykuły promocyjne: a) CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA - ZADANIE I: Artykuły promocyjne: brelok - szacowana ilość 500 szt., jojo - szacowana ilość 200 szt., piłka plażowa - szacowana ilość 100 szt., wiatraczek reklamowy - szacowana ilość 500 szt., klipsy - szacowana ilość 100 szt., parasol - szacowana ilość 100 szt.,balony -szacowana ilość 1500 szt.,częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego,termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny 14.00, projekt grafiki przedstawi Zamawiający, transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405 (parasol) oraz Plac Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec (brelok, jojo, piłka plażowa, wiatraczek reklamowy, klipsy, balony). b) CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA - ZADANIE II: Skrzydła reklamowe - szacowana ilość 3 szt., częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny 14.00, projekt grafiki przedstawi Zamawiający, transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. c) CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA - ZADANIE III: Roll-up - szacowana ilość 1 szt. częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny 14.00, projekt grafiki przedstawi Zamawiający, transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. 2. Wykonawca ma obowiązek umieścić na artykułach promocyjnych wymagane przez Zamawiającego logotypy:Logo Sosnowieckiego Centrum Organizacji Pozarządowych, Logo Centrum Aktywności Społecznej logo miasta Sosnowiec (roll-up).Projekt graficzny napisu przekaże Zamawiający. 3. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę artykułów, umiejscowienie projektów graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostarczone materiały promocyjne muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, bez wad, posiadać właściwe atesty, pochodzić z bieżącej produkcji, być fabrycznie nowe i nie być przedmiotem praw osób trzecich.4. Warunki odbioru zamówienia. a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować artykuły promocyjne w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści artykuły promocyjne w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze artykuły w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. b)Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentanta, wówczas zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawnienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem u notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, piętro 3, pokój 405 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec piętro 3, pokój 405.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły promocyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów promocyjnych tj.: brelok - szacowana ilość 500 szt., jojo - szacowana ilość 200 szt.,piłka plażowa - szacowana ilość 100 szt., wiatraczek reklamowy - szacowana ilość 500 szt., klipsy - szacowana ilość 100 szt., parasol - szacowana ilość 100 szt.,balony - szacowana ilość 1500 szt. Częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny 14.00. Projekt grafiki przedstawi Zamawiający. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405 (parasol)oraz Plac Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec brelok, jojo, piłka plażowa, wiatraczek reklamowy, klipsy, balony)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup skrzydeł reklamowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup skrzydeł reklamowych w ilości 3 sztuk. - Częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny 14.00.Projekt grafiki przedstawi Zamawiający. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup roll-up..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup roll-up w ilości 1 sztuki. częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny 14.00. Projekt grafiki przedstawi Zamawiający. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.