eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › ZP.272.25.2012 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Nowy Sącz: ZP.272.25.2012 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 245355 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225979 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.25.2012 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionych poniżej materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.Postępowanie zostało podzielone na 2 wyszczególnione poniżej części. Wykonawca może złożyć ofertę na obydwie części lub część dowolnie przez siebie wybraną.CZĘŚĆ I: Dostawa następujących materiałów biurowych: L.p. Nazwa towaru Opis j.m. ilość 1 Pudełko archiwizacyjne A4 Pudełko archiwizacyjne na dokumenty A4, wysokość: 25cm, szerokość: 10cm ?1cm , głębokość: 35cm ?1cm, otwieranie od góry, na przednim i tylnym grzbiecie otwór na palec oraz część opisowa, klapa z blokadą zabezpieczającą przed otwarciem. szt 4 500 2 Pudełko archiwizacyjne A4 Pudełko archiwizacyjne na dokumenty A4, wysokość: 25cm, szerokość: 15cm ?1cm , głębokość: 35cm ?1cm, otwieranie od góry, na przednim i tylnym grzbiecie otwór na palec oraz część opisowa, klapa z blokadą zabezpieczającą przed otwarciem. szt 500 3 Teczka wiązana A4 biała Teczka kartonowa wiązana A4, wykonana z kartonu o gramaturze nie mniej niż 250g/m2, kolor biały, nadruk umożliwiający opis zawartości. szt 10 000 CZĘŚĆ II: Dostawa następujących materiałów eksploatacyjnych do drukarek: CZĘŚĆ II: Dostawa następujących materiałów eksploatacyjnych do drukarek: L.p. Przedmiot zamówienia Ilość 1 Toner do drukarki HP 4250n 5 2 Toner do drukarki HP 1300 5 3 Toner do drukarki HP 2055 5 4 Toner do drukarki Lexmark E260 8 5 Toner do drukarki OKI B431DN 10 6 Bęben światłoczuły do drukarki OKI B431 8 7 Bęben światłoczuły do drukarki Lexmark E120 10 8 Bęben światłoczuły do drukarki OKI B430 5 1) W przypadku materiałów eksploatacyjnych Zamawiający zaleca zaoferowanie przez wykonawcę materiałów eksploatacyjnych, które zostały wyprodukowane przez producentów drukarek, do których materiały te są przeznaczone. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych przy czym te produkty równoważne nie mogą być gorszej jakości niż produkty wskazane w tych pozycjach. W przypadku zaoferowania równoważnych (nieoryginalnych) materiałów eksploatacyjnych: a) wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych i zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, jeżeli jego uszkodzenie powstało w wyniku zastosowania zaoferowanych materiałów. Za podstawę żądania przez Zamawiającego pokrycia kosztów naprawy urządzenia, włączając w to wymianę bębna czy głowicy, uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu danego urządzenia, b) obowiązkiem wykonawcy w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych niewyprodukowanych przez producenta urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek będzie przedłożenie przed podpisaniem umowy informacji producenta świadczących o wydajności zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 2) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie zaoferowanych przez niego bębnów i tonerów nie spowoduje utraty praw wynikających z gwarancji producenta urządzenia, do którego są one przeznaczone. 3) Zamawiający wymaga aby: a) dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek były fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, b) wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) były fabrycznie nowe, nieregenerowane, c) dostarczone materiały eksploatacyjne były materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń; d) dostarczane materiały eksploatacyjne posiadały minimum 12-miesięczną gwarancję producenta; e) dostarczane materiały spełniały wymogi jakościowe nie gorsze niż materiały oryginalne producenta urządzenia; f) przez równoważność należy rozumieć funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania, niezamazywanie się druku) odpowiadające wyrobom producenta urządzenia; g) dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności; h) za produkt fabrycznie nowy i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy uzupełnionego. 4) Wybrany w postępowaniu Wykonawca zobowiąże się do pokrycia kosztów zakupu druków specjalnych, ścisłego zarachowania tj. Pozwolenia Czasowego oraz Międzynarodowego Prawa Jazdy gdy ich uszkodzenie powstało w wyniku zastosowania tonera dostarczonego przez Wykonawcę (Tonery używane do wydruków w/w dokumentów wymienione są w poz. 5, 6, 7 i 8 zamówienia). Za podstawę żądania przez Zamawiającego pokrycia kosztów zakupu druków specjalnych uważa się pisemną opinię Dyrektora Wydziału Komunikacji i Transportu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K2 OFFIS Sp. z o.o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12804,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13443,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jakub Migas inv media, Dworkowa 1A/46, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7686,27

  • Oferta z najniższą ceną: 7686,27 / Oferta z najwyższą ceną: 16307,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.