eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbiórki budynków na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Warszawa: Rozbiórki budynków na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 245348 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207586 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórki budynków na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych, demontażowych i wy-burzeniowych na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2014 roku. Zakres prac obejmuje m.in.: 1)zabezpieczenie i oznakowanie terenu rozbiórki, 2)demontaż kominów, 3)demontaż stolarki drzwiowej, 4)rozbiórki posadzek cementowych, 5)rozbiórki obróbek blacharskich, 6)rozebranie rynien i rur spustowych z blachy, 7)rozebranie pokrycia dachowego z papy, 8)rozbiórka pozostałych elementów konstrukcyjnych zbrojonych i niezbrojonych, 9)uzupełnienie ubytków w tynkach, obróbkach blacharskich itp. przyległych obiek-tów budowlanych o ile takie wystąpią, 10)uzupełnienie ogrodzeń o ile takie wystąpią, 11)drobne prace ogrodnicze (założenie trawnika) 12)wywóz gruzu i odpadów oraz ich utylizacja, 13)unieszkodliwienie odpadów. Zamawiający planuje wykonanie w ramach umowy od 2 do 5 rozbiórek obiektów budowlanych wraz z wywozem materiału. Rozliczenie za wykonane prace nastąpi według rzeczywistych ilości jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia. 2. Rodzaj robót i warunki ich wykonania określają przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. Wskazane ilości prac mają charakter szacunkowy, służą tylko do porównania ofert i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Zlecanie i rozliczanie robót: a)Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowią-zywania umowy w formie jednostkowych zleceń. b)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: -miejsca, -opisu zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych, -terminu realizacji robót, -opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia. Zlecenia każdorazowo będą przekazywane Wykonawcy osobiście. c)Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. d)Roboty które zostały ujęte w przedmiarach, rozliczane będą na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. e)Roboty które nie zostały ujęte w przedmiarach robót załączonych do SIWZ a nie-zbędne do wykonania, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową. Kosztorys powykonawczy musi być sporządzony w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckie-go za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. f)W przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. g)warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Tom 1- Budownictwo ogólne. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, 2)wykonania na własny koszt Projektu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przed rozpoczęciem prac, 3)dokonania utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt, a dokumentacje przekaże Zamawiającemu, 4)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. zwanym dalej Prawo Budowlane), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. 5)zastosowania materiałów i urządzeń wbudowanych w związku z realizacją niniejszego zamierzenia budowlanego spełniających zasady wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku krajowym wyrobów budowlanych określone ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), 6)zastosowania materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623; dalej: Prawo Budowlane), 7)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. 8)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 9)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 10)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb prowadzonych robót, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia, 11)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego. Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. SAS-TRANS-POL Teresa Sasin, Literacka 12A, 05-822 Milanowek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 362630,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135009,86

  • Oferta z najniższą ceną: 92048,67 / Oferta z najwyższą ceną: 135009,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.