eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Budowa budynku administracyjnego - stan surowy zamknięty - dla inspekcji weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim wraz z czterema garażami i miejscem parkingowym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-14

Lidzbark Warmiński: Budowa budynku administracyjnego - stan surowy zamknięty - dla inspekcji weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim wraz z czterema garażami i miejscem parkingowym.
Numer ogłoszenia: 245347 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248424 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Bartoszycka 28A, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 767 22 22, faks 89 767 22 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku administracyjnego - stan surowy zamknięty - dla inspekcji weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim wraz z czterema garażami i miejscem parkingowym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z budową budynku administracyjnego - stan surowy zamknięty - dla inspekcji weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim wraz z czterema garażami i miejscem parkingowymi w oparciu o dokumentację projektową oraz wydaną na jej podstawie decyzję o pozwoleniu na budowę. Obiekt zaprojektowano jako dwukondygnacyjny w technologii tradycyjnej murowanej ze stropem betonowym gęstożebrowym typu Teriwa i dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej - wiązary deskowe . Nachylenie połaci dachowych wynosi 200 . Pokrycie dachowe przewidziano z blachy dachówkopodobnej. Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie wykonania stanu surowego zamkniętego. Dokumentacja projektowa została opracowana dla całego zadania tj, realizacji budynku administracyjnego pod klucz. Zakres przedmiotowego przetargu obejmuje realizację części robót tj. stanu surowego zamkniętego budynku administracyjnego wraz z częściową realizacją instalacji, przyłączy, zagospodarowania terenu oraz budową budynku garażowego. Ilość robót budowlano - instalacyjnych przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego postępowania opisana jest w przedmiarach robót i obejmuje: ZAKRES RZECZOWY ROBÓT BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA : I. BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO: 1. BRANŻA BUDOWLANA: 1.1. ROBOTY ZIEMNE 1.2. FUNDAMENTY 1.3. KONSTRUKCJA PARTERU 1.4. KONSTRUKCJA PIĘTRA 1.5. DACH 1.6. ELEMENTY ZEWN. 1.7. POSADZKA PARTERU 1.8. WYKOŃCZENIA WEWN. - PARTER 1.9. WYKOŃCZENIE WEWN. - PIĘTRO 1.10. CHODNIKI, OGRODZENIE 2. BRANŻA ELEKTRYCZNA: 2.1. ZASILANIE ENERGETYCZNE 2.2. INSTALACJA ODGROMOWA I POŁĄCZENIA WYRÓWNAWCZE 3. BRANŻA SANITARNA - INSTALACJE: 3.1. PRZYŁĄCZE KANALIZACYJNE (studnia Nr 8 - wykonać jako zbiorcą) 3.2. ZEWNETRZNA KANALIZACJA DESZCZOWA 3.3. WEWNETRZNA INSTALACJA KANALIZACYJNA II. BUDOWA BUDYNKU GARAŻOWEGO - BRANŻA BUDOWLANA: 1. ROBOTY ZIEMNE 2. FUNDAMENTY 3. IZOLACJE PRZECIWWILGOCIOWE 4. ŚCIANY 5. ZBROJENIE ELEMENTÓW 6. DACH - KONSTRUKCJA I POKRYCIE 7. STOLARKA 8. TYNKI WEWN. 9. TYNKI ZEWN. 10. ROBOTY MALARSKIE 11. ELEMENTY METALOWE 12. PLACE POSTOJOWE I PARKINGI 13. MUR OPOROWY III. BRANŻA ELEKTRYCZNA: 1. INSTALACJA ELEKTRYCZNA WEWNĘTRZNA 2. INSTALACJA ODGROMOWA 3. BADANIA I POMIARY KONTROLNE Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki: 1. Pełnienie funkcji koordynujących w stosunku do robót realizowanych przez Podwykonawców; 2. Prowadzenie Dziennika budowy; 3. Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w terminie 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności, wraz z propozycją sposobu ich wykonania; 4. Sukcesywnie w zależności od kolejno wykonywanych robót, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu wszelkich próbek materiałów instalacyjnych, które mają być użyte podczas realizacji przedmiotu umowy, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy do zatwierdzenia. Przedstawienie próbek materiałów instalacyjnych musi następować odpowiednio wcześniej, tak, aby Wykonawca miał możliwość i czas na ponowną prezentację próbek , które nie zostały zaaprobowane; Informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikowych; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na własny koszt; 5. Wykonawca jest zwolniony od ponoszenia kosztów opisanych w pkt. 4, jeżeli Zamawiający nie odbierze robót w terminie 3 dni roboczych od daty ich zgłoszenia; 6. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia już wykonanych elementów, ich części w toku realizacji - naprawiania ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt 7. Zagęszczenia gruntu i badań zagęszczenia gruntu; 8. Pompowania wód gruntowych w celu wykonania robót; 9. Zapewnienia pełnej obsługi geologicznej i geodezyjnej przez uprawnione służby, obejmującej nadzór nad realizacją i wytyczenia oraz bieżącej inwentaryzacji powykonawczej i wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej i geodezyjnej w trzech egzemplarzach w formie papierowej i jednej na płycie CD (format zapisu DWG oraz PDF); 10. Wykonania projektu sprawdzających badań geologicznych i geotechnicznych; 11. Wykonania obowiązków wynikających z pozwolenia na budowę; 12. Zakupu materiałów, transportu elementów i materiałów budowlanych, 13. Wywiezienia gruzu, złomu, śmieci i ich utylizacji; 14. Wykonania urządzenia i utrzymania terenu budowy, wykonania obiektów tymczasowego zaplecza budowy oraz ich rozbiórki po zakończeniu budowy, wykonania projektu zagospodarowania placu budowy, sporządzenia planu BIOZ, wykonania projektu zabezpieczenia BHP, wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy; 15. Wykonania dróg tymczasowych; 16. Utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych do placu budowy; 17. Zapewnienia dozoru, warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż; 18. Ponoszenia opłat za zajęcie terenu, energię elektryczną, cieplną, wodę i ścieki zużyte przy realizacji zamówienia; 19. Ogrzewania obiektów w okresie obniżonych temperatur i osuszania; 20. Wykonania projektu zmiany organizacji ruchu i zajęcia ulic, placów, chodników, pasa drogowego; 21. Naprawy uszkodzonych w toku robót urządzeń podziemnych oraz przebudowy wszystkich kolizji ; 22. Udzielania wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczeniu inwestycji; 23. Wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu umowy wraz z raportowaniem miesięcznym o postępie prac. Dokumentację fotograficzną i raporty Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni po upływie każdego miesiąca; 24. Udostępnienia placu budowy innym Wykonawcom realizującym inwestycję na podstawie odrębnych umów zawartych z Zamawiającym. 25. Doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy po wykonaniu robót; 26. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres prowadzenia robót w wysokości 500.000,00 zł. 27. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na okres od rozpoczęcia do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Ubezpieczenie powinno obejmować personel Wykonawcy i Zamawiającego zatrudniony na budowie oraz odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego wobec osób trzecich. Minimalna kwota takiego ubezpieczenia winna wynosić 500 000 PLN. 28. Wykonawca zobowiązuje się na dzień podpisania końcowego protokołu odbioru robót zabezpieczyć obiekt do czasu realizacji II etapu, w następujący sposób: - zabezpieczyć stolarkę okienną i drzwiową od zewnątrz - proponowane okiennice drewniane, dodatkowo drzwi wejściowe obite blachą; - wykonać na wewnętrznej klatce schodowej oraz na schodach zewnętrznych poręcze i balustrady drewniane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane S.A., ul. Dąbrowszczaków 21, 10-540 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 565633,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 562751,88

  • Oferta z najniższą ceną: 562751,88 / Oferta z najwyższą ceną: 562751,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.