eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Jagiellońskiej 31 w Nowym Sączu.



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Nowy Sącz: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Jagiellońskiej 31 w Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 245325 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 448-66-05, faks 18 443-78-63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Jagiellońskiej 31 w Nowym Sączu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania dodatkowych pomieszczeń w budynku przy ul. Jagiellońskiej 31 (57,07 m2) w Nowym Sączu wraz z dostawą środków sanitarnych. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do pisma - Określenie przedmiotu zamówienia oraz w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do pisma..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEMAG H. Guziak Sp. J., ul. Konecznego 8, 31-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1809,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2225,28

  • Oferta z najniższą ceną: 2225,28 / Oferta z najwyższą ceną: 2225,28

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. Umową nr BPM.ZZP.272.343.2014 zlecono wykonawcy HEMAG H. Guziak Sp.J., ul. Konecznego 8, 31-216 Kraków, zwanego dalej Wykonawcą, świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Miasta Nowego Sącza wraz z dostawą środków czystości. 2. Zamawiający ogłaszając przetarg nieograniczony (oznaczenie sprawy BPM.ZZP.271.343.2014) posiadał w swoim zasobie pomieszczenia przy ul. Jagiellońskiej 31 w Nowym Sączu. Zamawiający zwiększył powierzchnie do sprzątania w budynku przy ul. Jagiellońskiej 31, tym samym należy ująć w przedmiocie zamówienia sprzątanie tych pomieszczeń. Przewidując okoliczność - taką jaka zaistniała - Zamawiający zawarł w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (BPM.ZZP.271.343.2014) możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Przedmiotowe zamówienie uzupełniające będzie obejmować świadczenie usługi sprzątania dodatkowych pomieszczeń w budynku przy ul. Jagiellońskiej 31 (57,07 m2) w Nowym Sączu wraz z dostawą środków sanitarnych. 3. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym w stosunku do zamówienia udzielonego Wykonawcy w dniu 24.06.2014 r., umową nr BPM.ZZP.272.343.2014, której wartość wynosi 433 650,44 zł netto. 4. Wartość zamówienia szacuje się na 1 809,17 zł netto. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 15 % wartości zamówienia podstawowego. Ostateczna wartość będzie znana po przeprowadzeniu negocjacji. 5. Stwierdzam, że łącznie wystąpiły wszystkie przesłanki zastosowanego trybu z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tzn.: a) nastąpi udzielenie zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, b) nastąpi udzielenie zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy usługi, c) zamówienie nie przekracza łącznie 15 % wartości zamówienia podstawowego, d) zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, e) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.