eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach ASP we Wrocławiu - ZP-31/12/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Wrocław: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach ASP we Wrocławiu - ZP-31/12/2007
Numer ogłoszenia: 245274 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, fax 071 3431558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach ASP we Wrocławiu - ZP-31/12/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach ASP we Wrocławiu przy pl. Polskim ¾, ul. Traugutta 19/21, Modrzewskiego 15/17, Ofiar Oświęcimskich ½, H. Pobożnego 9. Łączna powierzchnia do sprzątania w powyższych obiektach wynosi ok. 14 000m²

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.1 wymagane jest, aby przedmiot prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadał przedmiotowi zamówienia, 2.2 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.2 wymagane jest: a) posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażającego się tym, że Wykonawca zrealizował (lub realizuje) z należytą starannością co najmniej jedno zadanie polegające na świadczeniu usług sprzątania o złożoności porównywalnej z wymaganą przez Zamawiającego i o wartości nie mniejszej od 50% ceny ofertowej brutto. UWAGA! Za zadanie o porównywalnej złożoności Zamawiający uzna usługi sprzątania świadczone przez Wykonawcę w obiektach użyteczności publicznej z wyłączeniem hal produkcyjnych i magazynowych, dworców, targowisk, obiektów widowiskowo - rekreacyjnych, o powierzchni min. 7000 m2 (bez okien i terenów przyległych), przez okres nie krótszy aniżeli 12 miesięcy lub jest w trakcie realizacji umowy zawartej na okres co najmniej 12 miesięcy, z tym że umowa musi być realizowana od co najmniej 9 miesięcy. b) dysponowanie przez Wykonawcę maszyną do czyszczenia posadzek granitowych, c) dysponowanie osobami do realizacji usług kompleksowego utrzymania czystości - Wykonawca zobowiązany jest określić liczbę osób, które będą realizowały usługę w każdym z obiektów 2.3 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.3 wymagane jest: a) zobowiązanie Wykonawcy do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia na okres świadczenia usługi, na kwotę nie mniejszą od połowy wartości kontraktu brutto, b) posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 1/12 wartości kontraktu brutto 3. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu i wymaganych przez Zamawiającego wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 PZP 2. wykaz wykonanych (lub wykonywanych) usług sprzątania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością np. referencje. 3. wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca (maszyna do czyszczenia posadzek granitowych), 4. wykaz liczby osób przewidzianych do świadczenia usługi utrzymania czystości w poszczególnych obiektach, 5. oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty przed podpisaniem umowy o świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach ASP ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż połowa wartości kontraktu brutto i na okres obowiązywania umowy, 6. oświadczenie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1/12 wartości kontraktu brutto, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław pok. 215 a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław pok. nr 107 - sekretariat Kanclerza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.