eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego inwestycji budowlanych 5 WSzKzP SP ZOZ cz. I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Kraków: Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego inwestycji budowlanych 5 WSzKzP SP ZOZ cz. I.
Numer ogłoszenia: 245268 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126489 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego inwestycji budowlanych 5 WSzKzP SP ZOZ cz. I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obowiązki inwestora zastępczego: 1. całościowe (kompleksowe) zarządzanie kontraktem polegające na zapoznaniu się z dokumentacją projektową, nadzór nad robotami budowlanymi wraz z kontrolą rozliczeń (kontrola finansowa, ilościowa i jakościowa), w tym zastępowanie i doradzanie Zamawiającemu w całym procesie inwestycyjnym, między innymi 1.1. opracowanie i wdrożenie systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji inwestycji 1.2. ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach budowlanych występujących na inwestycji ze wskazaniem głównego inspektora nadzoru - koordynatora, 1.3. sprawdzenie i przedstawienie do zatwierdzenia zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego 1.4. egzekwowanie, weryfikacja i zatwierdzenie Projektu Organizacji Budowy, Projektu Organizacji Robót, Planu BIOZ i innych 1.5. koordynacja procesu inwestycyjnego, kontroli zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, z wymaganiami zamawiającego i założeniami funkcjonalno technicznymi. 2. nadzór nad bieżącymi pracami, a w szczególności: 2.1. weryfikacja i bieżąca kontrola harmonogramu wykonania robót, kontrola właściwej koordynacji prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i całego zadania, 2.2. zawiadomienie właściwego organu oraz projektanta sprawującego nadzór o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z wymogami art. 41 ustawy Prawo budowlane, 2.3. uczestnictwo w przekazaniu Wykonawcy terenu inwestycji oraz terenu pod zaplecze inwestycji, 2.4. przekazanie, w imieniu Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych wszelkiej dokumentacji niezbędnej do prawidłowego wykonania robót budowlanych, 2.5. wyegzekwowanie od Wykonawcy zapewniania ochrony i ubezpieczenia inwestycji oraz mienia w sposób uzgodniony z Zamawiającym, 2.6. wyegzekwowanie od Wykonawcy bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz przyległej powierzchni, w szczególności takiego prowadzenia prac, aby nie zakłócały one funkcjonowania obiektu oraz sąsiednich nieruchomości, 2.7. wyegzekwowanie od Wykonawcy prawidłowej obsługi geodezyjnej i geologicznej, 2.8. nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji inwestycji, 2.9. organizowanie, prowadzenie i protokołowanie regularnych spotkań co najmniej raz na trzy tygodnie z wykonawcą robót budowlanych, podwykonawcami i projektantem (w razie zaistnienia potrzeby) oraz innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia problemów projektowych, postępu czynności i prac, ich jakości, harmonogramów wykonawców i podwykonawców prac, zaangażowanego potencjału siły roboczej, bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej, orzeczeniami i uzgodnieniami właściwych organów, 2.10. w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień i wyjaśnień, 2.11. wydawanie głównemu projektantowi, kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek, wstrzymanie prac w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z obowiązującymi przepisami, projektem lub pozwoleniem na budowę. 2.12. prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonywanych czynności (w tym nadzorów projektowych) i robót budowlano - montażowych, wbudowanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu rozwiązań i wyrobów wadliwych, sprzecznych z przepisami prawa i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, 2.13. dokumentowanie robót budowlano-montażowych przez cały okres procesu inwestycyjnego w tym w szczególności dokonywanie w dzienniku budowy wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania i wyceny robót, 2.14. weryfikacja zmian dokumentacji projektowej wprowadzonych przez projektant w ramach nadzoru autorskiego oraz ewentualnej dokumentacji zamiennej wraz z zatwierdzeniem do realizacji, 2.15. przedstawianie Zamawiającemu opinii do zmian wprowadzonych nadzorami autorskimi pod kątem zgodności z obowiązującymi aktami prawnymi dotyczącymi obiektu i wydanymi decyzjami (w tym: pozwoleniem na budowę, przepisami p.poż. i wytycznymi konserwatora zabytków), zawierających merytoryczne uzasadnienie kwalifikacji zlecenia wykonania robót w trybach szczególnych wynikających z przepisów Pzp, 2.16. ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych i/lub dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego oraz sprawdzenie wycen dodatkowych/różnicowych, 2.17. opiniowanie projektów ewentualnych aneksów lub umów na roboty dodatkowe, 2.18. przedstawianie zamawiającemu propozycji rozstrzygania zaistniałych problemów związanych z realizacją robót budowlanych nieujętych w dokumentacji, a mających wpływ na zmiany kosztów robót i termin realizacji, 2.19. wyprzedzające informowanie Zamawiającego o ewentualnych przeszkodach zagrażających terminom przyjętym w umowie z wykonawcą robót budowlanych oraz harmonogramie rzeczowo - finansowym, 2.20. przygotowanie wszelkich dokumentów koniecznych do udzielenia zamówień uzupełniających i/lub dodatkowych dla wykonawcy robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy Pzp (jeżeli wystąpi taka konieczność) oraz czynny udział w tych postępowaniach, 2.21. przygotowywanie wszelkich materiałów niezbędnych do zmiany umowy w tym w zakresie zmiany materiałów, urządzeń, przebiegu tras mediów, technologii oraz uzyskanie zgody na powyższe zmiany od autorów projektów technicznych i przedstawienie Zamawiającemu wniosków wraz z przedmiarami robót, kosztorysami do akceptacji, 2.22. prowadzenie dokumentacji dotyczącej podwykonawców, tj. zgłoszenia podwykonawców przez Wykonawcę robót budowlanych, badanie kompletności zgłoszeń, analiza zgodności zgłoszeń i umów z podwykonawcami z umową z wykonawcą, wyrażanie zgody (lub sprzeciwu) na zatrudnienie podwykonawcy po konsultacji i akceptacji decyzji w tym zakresie przez Zamawiającego, archiwizacja kopii umów z podwykonawcami, kontrola i kompletacja dokumentów potwierdzających uregulowanie przez wykonawcę robót budowlanych należności podwykonawcom w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację jego uprawnień wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego i Pzp. 2.23. opracowanie i wdrożenie systemu odbioru wykonywanych czynności i prac z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia rozruchów technologiczno-instalacyjnych, dostarczenia Zamawiającemu kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbiorowych. Kontrola podlegających montażowi urządzeń i ruchomego wyposażenia dostarczanych przez Wykonawcę w zakresie zgodności ze standardem określonym w dokumentacji, 2.24. weryfikacji jakościowej źródeł zakupów, parametrów i zgodności z projektem materiałów i urządzeń montowanych i instalowanych przez wykonawcę robót budowlanych, 2.25. przeprowadzanie odbioru czynności i prac zanikających (ulegających zakryciu) i odbiorów częściowych (etapowych), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i sieci, 2.26. zorganizowanie i nadzorowanie przeglądów przedodbiorowych oraz ewentualny nadzór nad usunięciem wad wykrytych w trakcie przeglądów; 2.27. nadzór nad rozruchem poszczególnych urządzeń w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną, 2.28. egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych wszystkich warunków realizacji umowy na roboty budowlane, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru 2.29. naliczaniu kar umownych dla wykonawcy robót budowlanych i przekazywanie Zamawiającemu danych w celu ich egzekwowania, 2.30. przedstawienie Zamawiającemu stanowiska w sprawie wad i usterek stwierdzonych na etapie odbioru końcowego robót budowlanych z podziałem na: wady do usunięcia, wady trwałe. 2.31. podejmowanie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, decyzji w kwestii wadliwego wykonania robót budowlanych i z tego tytułu sporządzenie wniosku o ewentualne obniżenia wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych; 2.32. ustalaniu podstaw i wysokości obniżenia należności wykonawcy robót budowlanych, np. z tytułu obniżenia jakości robót, 2.33. przygotowanie dokumentów koniecznych do dokonania odbioru końcowego wykonanych prac, 2.34. skompletowanie instrukcji p.poż, sieci i urządzeń, skompletowanie dokumentów zamontowanego wyposażenia i urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje, kopie umów zawartych przez Wykonawcę robót budowlanych z dostawcami urządzeń w zakresie bieżącej konserwacji i eksploatacji oraz ewentualnych napraw gwarancyjnych itp.), dokumentacji powykonawczej, 2.35. powołanie komisji odbioru końcowego, następnie powiadomienie o odbiorze wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego i przeprowadzenie procesu odbioru końcowego wraz ze sporządzeniem protokołu, 2.36. koordynowanie odbiorów specjalistycznych - inspekcja sanitarna, straż pożarna, dozór techniczny i innych wymaganych przepisami, 2.37. uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień i wystąpienie do właściwego urzędu celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie(ewentualnie dokonanie zgłoszenia zakończenia robót do właściwego urzędu); 2.38. przekazanie Zamawiającemu kompletu niezbędnych dokumentów umożliwiających rozpoczęcie użytkowania obiektu; 2.39. kontrola prawidłowości wystawianych faktur oraz przesłanek do ich wystawienia, zakresu i kwoty, na zasadach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 2.40. wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z wykonawcą robót budowlanych i/lub podwykonawcami robót budowlanych, uzyskanie oświadczeń wykonawcy i podwykonawców o braku roszczeń z tytułu realizacji inwestycji 2.41. rozliczeniu końcowym wykonanych zadań inwestycyjnych, w tym sporządzenie karty środków trwałych, 2.42. przygotowanie dokumentacji rozliczenia dotacji inwestycyjne według wymogów umowy dotacyjnej i przepisów MON, 2.43. występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w sprawach wynikających z realizacji zamówienia, w granicach udzielonych pełnomocnictw; 2.44. sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu za potwierdzeniem odbioru harmonogramu przeglądów wynikających z gwarancji i rękojmi określonych w umowach i przepisach prawa; 2.45. przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych wynikających z podpisanej umowy z wykonawcę robót budowlanych, w terminach i na warunkach w niej określonych, 2.46. bieżąca realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji, w szczególności prowadzenie i nadzorowanie oraz dokumentowanie usuwania wad i usterek, 2.47. wykonywanie innych obowiązków mogących wyniknąć z umowy na wykonanie robót budowlanych i z umowy na wykonanie dokumentacji projektowej. W skład zespołu Wykonawcy muszą wchodzić osoby, które spełniają, co najmniej następujące warunki: Koordynator nadzoru inwestycyjnego z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej i minimum 5 letnim doświadczeniem w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie oraz posiadającym, co najmniej 5 doświadczenie uprawniające do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych. Inspektorzy nadzoru w poszczególnych branżach, z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem, jako inspektor danej branży, z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w branżach: o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W skład zespołu muzą wchodzić również inspektorzy nadzoru w innych branżach niż w/w , jeżeli potrzeba ich powołania wynikać będzie z dokumentacji inwestycji. OPIS INWESTYCJI BUDOWLANEJ Dane ogólne realizowanych obiektów: Szyb windowy przy budynku nr 1. długość: 3,73 m szerokość: 2,95 m wysokość: 13,26 m pow. zabudowy: 11,00 m2 kubatura: 153,04 m3 Szyb windowy przy budynku nr 6. długość: 4,33 m szerokość: 2,95 m wysokość: 9,55 m pow. zabudowy: 12,77 m2 kubatura: 131,84 m3 Szyb windowy przy budynku nr 7. długość: 3,73 m szerokość: 2,95 m wysokość: 9,55 m pow. zabudowy: 11,00 m2 kubatura: 113,55 m3 Szyb windowy przy budynku nr 8. długość: 3,73 m szerokość: 2,95 m wysokość: 9,48 m pow. zabudowy: 11,00 m2 kubatura: 112,95 m3 Szyb windowy przy budynku nr 12. długość: 4,43 m szerokość: 3,55 m wysokość: 13,80 m pow. zabudowy: 15,09 m2 kubatura: 222,81 m3 Konstrukcja szybów windowych: Płyta fundamentowa żelbetowa o gr. 50 cm (głębokości posadowienia ok. 2,0 m od poz. istn. terenu), z wodoszczelnego betonu B30 W8, na warstwie chudego betony (B15) gr. 10 cm. Ściany szybów windowych o gr. 20 cm (poza ścianą frontową szybu przy budynku nr 12 - gr. 30 cm) zaprojektowano jako żelbetowe monolityczne z betonu b30. Płyty wspornikowe o gr. 15 cm, stanowiące połączenie projektowanych szybów z poszczególnymi poziomami budynków istniejących, zaprojektowano jako żelbetowe, monolityczne z betonu B30. Płyta stropowe żelbetowe o gr. 20 cm. Ponadto w przypadku budynków nr 6, 7 i 8 wystąpi lokalne obniżenie poziomu posadowienia projektowanych szybów w związku z czym konieczne jest wykonanie wzmocnienia istniejących fundamentów poprzez ich podminowanie. Izolacje: przeciwwilgociowe: płyta fundamentowa, ściany fundamentowe, częściowe ściany piwnic istniejących budynków; termiczna: ściany fundamentowe styrodur gr. 10 cm; cokół wełna mineralna gr. 20 cm; ściany szybów windowych wełna mineralna gr. 15 cm; dach wełna mineralna gr. 20 cm; pokrycie dachu 2 x papa termozgrzewalna Szyby windowe stanowią samodzielne strefy pożarowe i będą oddzielone od istniejących budynku przegrodami w klasie REI120 z drzwiami szybów w klasie EI60 na każdej kondygnacji. Dźwigi o napędzie elektrycznym ( z maszynownią w nadszybiu), kabiny wind o wymiarach 140x240 cm, światło przejścia drzwi wynosi 120x200 cm. Kabina przelotowa umożliwiająca wejście z zewnątrz z poziomy terenu. Demontaż okien w miejscu wejścia do kabin, zmiana wielkości otworu (wykucie istniejącego muru lub domurowanie nowego fragmentu ściany), co wiąże się z koniecznością wykonania nowych stalowych nadproży. Nadto prace umożliwiające poprawne funkcjonowanie i komunikację w budynkach: branża budowlana budynek nr 1: demontaż zlewozmywaka i umywalki, wyburzenie ścianki działowej i witryn na parterze, montaż nawiewników w ścianie zewnętrznej, demontaż drzwi, ościeżnicy i progu, otynkowanie ościeża, częściowy demontaż istniejących warstw wykończeniowych posadzki i ścian , wykonanie nowych warstw wykończeniowych, montaż odbojników na ścianach i narożnikach, naprawa istniejących ścian i posadzek, uszkodzonych podczas wykonywania robót budowlanych, poszerzenie otworu w ścianie działowej na I piętrze budynek nr 6: demontaż odbojników na ścianach i narożnikach na czas wykonania prac budowlanych i ponowny montaż po zakończeniu prac, montaż nawiewników w ścianie zewnętrznej, częściowy demontaż istniejących warstw wykończeniowych posadzki i ścian, naprawa istniejących ścian i posadzek, uszkodzonych podczas wykonywania robót budowlanych budynek nr 7 i 8: demontaż. odbojników na ścianach i narożnikach na czas wykonania prac budowlanych i ponowny montaż po zakończeniu prac, częściowy demontaż warstw wykończeniowych posadzki i ścian, wykonanie nowych warstw wykończeniowych, naprawa istniejących ścian i posadzek, uszkodzonych podczas wykonywania robót budowlanych budynek nr 12: demontaż drzwi, ościeżnicy i progu, otynkowanie ościeża, montaż nawiewników w ścianie zewnętrznej, częściowy demontaż warstw wykończeniowych posadzki i ścian, wykonanie nowych warstw wykończeniowych, naprawa istniejących ścian i posadzek, uszkodzonych podczas wykonywania robót budowlanych, montaż odbojników na ścianach i narożnikach, demontaż boazerii na ścianie wschodniej, poszerzenie otworu w ścianie działowej na parterze branża sanitarna: przebudowa zewnętrznej instalacji wodociągowej i gazowej, kolidującej z szybem windowym, zlokalizowanym przy budynku nr 6, modernizacja instalacji c.o. polegającej na przeniesieniu istniejących grzejników zlokalizowanych pod oknami, gdzie będą znajdowały się wejścia do projektowanych wind, modernizacja wentylacji grawitacyjnej - montaż nawietrzaków ściennych typu ZLA w zewnętrznych ścianach (doty. budynku nr 1, 6, 12) branża elektryczna: przebudowa istniejących linii kablowych kolidujących z projektowanymi szybami dźwigów, szafki zasilające dźwigi wraz z liniami zasilającymi do tablic sterowych TS, instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych szybów, instalacja ogrzewania elektrycznego szybów, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego ciągów komunikacyjnych budynku nr 6, instalacja domofonowa i kontroli dostępu dźwigów w budynku nr 6 i 8, miejscowe połączenia wyrównawcze, instalacja ochrony przeciwporażeniowej, instalacja ochrony przeciwprzepięciowej, instalacja odgromowa branża zagospodarowanie terenu, drogowa: utwardzenie terenu w postaci chodników, dojazdów lub ciągów pieszojezdnych łączących szyby z istniejącymi ciągami komunikacyjnymi z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (chodniki i opaski wokół szybów) i 8 cm (dojazdy oraz ciągi pieszo-jezdne), regulacja istniejących ciągów komunikacyjnych w celu zniesienia barier dla osób niepełnosprawnych. Umowa z wykonawcą zostanie podpisana w dniu 30 maja 2014r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KDI Raba Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o. o., ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39852,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39852,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60885,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.