eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowniki › Budowa nowej infrastruktury aktywnych form turystyki na terenie Parku w Rogoźniku - etap IV monitoring i oświetlenie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Bobrowniki: Budowa nowej infrastruktury aktywnych form turystyki na terenie Parku w Rogoźniku - etap IV monitoring i oświetlenie
Numer ogłoszenia: 245266 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bobrowniki , ul. Gminna 8, 42-583 Bobrowniki, woj. śląskie, tel. 0-32 287-78-87, faks 0-32 287-74-86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bobrowniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nowej infrastruktury aktywnych form turystyki na terenie Parku w Rogoźniku - etap IV monitoring i oświetlenie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa nowej infrastruktury aktywnych form turystyki na terenie Parku w Rogoźniku - etap IV monitoring i oświetlenie polegająca na: 1) Budowie systemu monitoringu: a) w zakresie zasilania w energię elektryczną monitoringu na terenie placu zabaw i urządzeń fitness wraz z skate park. Należy wykonać złącze ZM-1, ZM-2 w obudowie termoutwardzalnej. Złącze należy wyposażyć w zabezpieczenia i gniazda 1f w ilości 5 i 2 sztuki oraz zabezpieczenie różnicowe 25/0,03A, przepięciowe oraz switch-e. b) Na zaznaczonych słupach należy zabudować kamery IP w ilości 10 szt. Połączenie kamer z switch odbywać się będzie kablem F/UTP kat.6 LSZH. Kabel na całej długości należy ułożyć w rurach osłonowych na głębokości 70 cm i zaznaczyć taśmą koloru niebieskiego. c) Rejestrator należy wyposażyć w dysk twardy min. 2x3TB z możliwością rozbudowy. d) Przejścia pod drogami należy wykonać metodą przecisku bez naruszania nawierzchni. e) Rejestrator, monitor i UPS zabudowane w szafie RACK zlokalizowane będą w pomieszczeniu budynku Amfiteatru przy ul. Cmentarnej. f) Podstawowe materiały: - kamera IP 2,0 MPX/IP66 - 10 szt. - kabel teletechniczny F/UTP6 - 928 mb - rura ochronna dla kabla teletechnicznego i n/n DVK 32 - 582 mb - kompletne złącze kablowe ZM-1, ZM-2 - 2 szt. - kabel n/n OMY 4x4 mm - 470 mb - szafa RACK wolnostojąca z kompletnym zasilaniem buforowym UPS z akumulatorami, z miejscem na monitor i rejestrator - 1 szt. - rejestrator 16 kanałowy min 6TB z oprzyrządowaniem - 1 szt. - switch 8 kanałowy Poe - 2 szt. - switche 5 kanałowy Poe - 1 szt. - monitor kolorowy LCD 24 cali - 1 szt. 2) Wymianie 2 szt. słupów oświetleniowych na słupy aluminiowe SAL-10,3 z wysięgnikiem aluminiowym trójramiennym WR-2/3 i oprawami ledowymi URSA II LED ze źródłem światła o mocy (odpowiednik sodowej 150 W każda)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00-2, 32.33.00.00-5, 45.31.61.10-9, 45.23.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości dla części: Zadanie nr 1: Budowa systemu monitoringu - 1.300,00 zł (Słownie złotych: jeden tysiąc trzysta złotych) Zadanie nr 2: Wymiana oświetlenia - nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed upływam terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum po 2 porównywalne roboty budowlane polegające na: - dla zadania nr 1: zabudowie monitoringu w zakresie co najmniej 8 szt. kamer z kompletem urządzeń przesyłu i rejestracji - 2 szt.; - dla zadania nr 2: budowie, przebudowie (wymianie) co najmniej 2 słupów energetycznych - 2 szt.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Mając na uwadze przedmiot zamówienia, Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku dodatkowych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - sieci energetyczne oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) lub spełniającą warunki, o których mowa w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity DZ.U. Z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub spełniającą warunki, o których mowa w ustawie z dnia 18 marca 2008r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz.394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Mając na uwadze przedmiot zamówienia, Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku dodatkowych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XI pkt 2.1. do 2.4. SIWZ należy złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 2.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Kosztorys ofertowy, sporządzony w formie szczegółowej w oparciu o opis przedmiotu zamówienia SIWZ oraz załączniki nr 8a, 8b, 8c/1, 8c/2 i 8d do SIWZ. Sporządzony kosztorys ofertowy musi być zgodny z przedmiarami robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w skrócie: STWiORB). Oferta (kosztorys ofertowy) sporządzona niezgodnie z przedmiarem robót oraz STWiORB zostanie odrzucona, jako sprzeczna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wyjaśniamy, że zgodność pozycji kosztorysu ofertowego z przedmiarem dołączonym do SIWZ polega na zgodności opisu pozycji i ilości. W każdej pozycji należy podać kwotę uwzględniającą wszystkie ww. elementy. W trakcie sprawdzania ofert nie będą podlegały weryfikacji przez Zamawiającego składniki jednostkowe wyceny każdej pozycji, które Wykonawca jest zobowiązany umieścić w kosztorysie. Będą one pomocne przy ustalaniu kosztów realizacji zakresu robót nieprzewidzianych, w razie ich wystąpienia. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w rozdziale XXIII pkt 1.1. SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bobrowniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bobrowniki ul. Gminna 8 42-583 Bobrowniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Bobrowniki ul. Gminna 8 42-583 Bobrowniki pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 Priorytet III Turystyka Poddziałanie 3.2.2. Infrastruktura okołoturystyczna / podmioty publiczne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa systemu monitoringu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa systemu monitoringu - poz. nr 1 - 18 przedmiaru robót: a) w zakresie zasilania w energię elektryczną monitoringu na terenie placu zabaw i urządzeń fitness wraz z skate park. Należy wykonać złącze ZM-1, ZM-2 w obudowie termoutwardzalnej. Złącze należy wyposażyć w zabezpieczenia i gniazda 1f w ilości 5 i 2 sztuki oraz zabezpieczenie różnicowe 25/0,03A, przepięciowe oraz switch-e. b) Na zaznaczonych słupach należy zabudować kamery IP w ilości 10 szt. Połączenie kamer z switch odbywać się będzie kablem F/UTP kat.6 LSZH. Kabel na całej długości należy ułożyć w rurach osłonowych na głębokości 70 cm i zaznaczyć taśmą koloru niebieskiego. c) Rejestrator należy wyposażyć w dysk twardy min. 2x3TB z możliwością rozbudowy. d) Przejścia pod drogami należy wykonać metodą przecisku bez naruszania nawierzchni. e) Rejestrator, monitor i UPS zabudowane w szafie RACK zlokalizowane będą w pomieszczeniu budynku Amfiteatru przy ul. Cmentarnej. f) Podstawowe materiały: - kamera IP 2,0 MPX/IP66 - 10 szt. - kabel teletechniczny F/UTP6 - 928 mb - rura ochronna dla kabla teletechnicznego i n/n DVK 32 - 582 mb - kompletne złącze kablowe ZM-1, ZM-2 - 2 szt. - kabel n/n OMY 4x4 mm - 470 mb - szafa RACK wolnostojąca z kompletnym zasilaniem buforowym UPS z akumulatorami, z miejscem na monitor i rejestrator - 1 szt. - rejestrator 16 kanałowy min 6TB z oprzyrządowaniem - 1 szt. - switch 8 kanałowy Poe - 2 szt. - switche 5 kanałowy Poe - 1 szt. - monitor kolorowy LCD 24 cali - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00-2, 32.33.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana oświetlenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana oświetlenia - poz. nr 19 przedmiaru robót polegająca na: Wymianie 2 szt. słupów oświetleniowych na słupy aluminiowe SAL-10,3 z wysięgnikiem aluminiowym trójramiennym WR-2/3 i oprawami ledowymi URSA II LED ze źródłem światła o mocy (odpowiednik sodowej 150 W każda)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.23.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.