eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Całodobowe świadczenie usług transportu sanitarnego. Numer sprawyDZP-751/12/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Lubliniec: Całodobowe świadczenie usług transportu sanitarnego. Numer sprawy: DZP-751/12/2014
Numer ogłoszenia: 245209 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu , ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3532800; 34 3532810, faks 34 3562880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe świadczenie usług transportu sanitarnego. Numer sprawy: DZP-751/12/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Całodobowe świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu na okres 24 miesięcy. 2. Realizacja niniejszego zamówienia polega na świadczeniu usług transportu pacjentów do innych jednostek świadczących usługi medyczne w celu dalszego leczenia lub wykonania badania bądź konsultacji lub przewozu pacjentów do domu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 3. Usługi muszą być wykonane przez wykonawcę, który posiada aktualny wpis do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej, dysponować ambulansem spełniającym wymagania dla pojazdów: Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe oraz personelem medycznym posiadającym odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania środków transportu sanitarnego w czystości oraz prowadzenia regularnej dezynfekcji ich wnętrza i wyposażenia. Czynności te muszą być odnotowywane w sposób umożliwiający ich weryfikację przez Zamawiającego. 5. W okresie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie usług stanowiących przedmiot zamówienia. Kopię polisy Wykonawca przedstawi w terminie 7 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym. 6. Zamówienie podzielone jest na dwie części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę stanowią, oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdz. VI SIWZ następujące dokumenty: 1.1. formularz ofertowy, 1.2. kalkulacja ofertowa wykonana zgodnie z załącznikiem nr 1. Dokumenty te należy złożyć w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany ilości wykonanych usług w poszczególnych pozycjach w obrębie zadania, bez przekroczenia wartości ogółem zadania. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za realizację umowy wymienionych w § 3. 3. Wyżej wymienione zmiany umowy są dopuszczalne bez pisemnej zmiany umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części umowy w przypadku wystąpienia u niego braku środków finansowych na zapłatę za usługi stanowiące przedmiot niniejszej umowy. 5. Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, skutkuje, z dniem wejścia w życie nowej stawki VAT, zmianą wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy oraz zmianą kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy w zakresie stawki VAT i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://83.19.46.58/index.php/zamowienia-2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny, ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec tel. (34) 353-28-00; 353 28 19 fax. (34) 356-28-80 www.wsnlc.pl, zp_wsnlc@gazeta.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego, I piętro, pok. nr 13-14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Całodobowa usługa transportowa pacjenta z opieką medyczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) transport sanitarny z zespołem specjalistycznym, w skład którego wchodzą osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym: lekarz oraz pielęgniarka lub ratownik medyczny; b) transport sanitarny z lekarzem. Szacunkowa łączna ilość kilometrów to 10.970 km, w tym: - transport z zespołem specjalistycznym - 6.250 km, - transport z lekarzem - 4.720 km. Szacunkowy czas pracy opieki medycznej to 262 godzin, w tym: - dla karetki z lekarzem - 162 godzin, - dla karetki z zespołem - 100 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całodobowa usługa transportowa pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) transport bez opieki medycznej (kierowca lub kierowca i sanitariusz-noszowy), b) transport z 1 lub 2 ratownikami Szacunkowa łączna ilość kilometrów to 33.760 km, w tym: - transport z kierowcą lub kierowcą i sanitariuszem-noszowy) - 31.920 km, - transport z 1 lub 2 ratownikami - 1.840 km. Szacunkowy czas pracy to 2.838 godzin, w tym: - sam kierowca - 42 godzin, - kierowca + sanitariusz-noszowy - 2.700 godzin - ratownik (1 lub 2) - 96 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.