eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Spedycja i transport paliwa alternatywnego wytwarzanego przez Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w Dąbrowie Górniczej do Cementowni Chełm.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-16

Dąbrowa Górnicza: Spedycja i transport paliwa alternatywnego wytwarzanego przez Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w Dąbrowie Górniczej do Cementowni Chełm.
Numer ogłoszenia: 245180 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225404 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II, ul. Główna 144A, 42-530 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2644623, 2649871, faks 032 2647199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Spedycja i transport paliwa alternatywnego wytwarzanego przez Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w Dąbrowie Górniczej do Cementowni Chełm..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest spedycja i transport paliwa alternatywnego o kodzie EAK 191210 na trasie: od Zamawiającego tj. Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych LIPÓWKA II, ul. Główna 144A, 42-530 Dąbrowa Górnicza do Odbiorcy tj. Cementowni Chełm, ul. fabryczna 6, 22-100 Chełm (przybliżona odległość 380 km). Zamawiający zakłada w okresie realizacji przedmiotu zamówienia przetransportować około 5000Mg paliwa alternatywnego, co przy założeniu minimalnej ładowności samochodu (22Mg) odpowiada 227 kursom. Transport będzie odbywał się na podstawie tygodniowych planów ilościowych dostaw paliwa opracowanych przez Odbiorcę i przekazanych Wykonawcy. Wykonawca ustali harmonogram ciągłości dostaw z uwzględnieniem specyfiki pracy MZPOK Lipówka II oraz możliwościami technicznymi Zamawiającego a następnie przedłoży Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej do poniedziałku do godziny 9.00 na bieżący tydzień. Zaakceptowany harmonogram będzie traktowany jako zlecenie na wykonanie zadania. Samochód podstawiony będzie każdorazowo ważony przed załadunkiem i po nim aby określić wagę ładunku. Kierowca otrzyma dokument WZ wskazujący wagę ładunku w dwóch egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron). Odbiorca także przekaże Wykonawcy dokument potwierdzający wagę przekazanego ładunku. Wszelkie obowiązki związane ze spedycją przyjmie na siebie Wykonawca a w szczególności: przygotowanie przesyłki do przewozu (odpowiednie zabezpieczenie ładunku) wybór trasy gwarantujący dostarczenie ładunku na czas , dostawę przesyłki do miejsca przeznaczenia, sporządzenie dokumentów przewozowych opiekę nad przesyłką, w drodze poinformowanie zleceniodawcy o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w przewozie. Przestrzeganie przepisów BHP a w szczególności obowiązujących przepisów i procedur na terenie Cementowni Chełm. Transport paliwa alternatywnego musi odbywać się w sposób gwarantujący przestrzeganie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2010r., Nr 203, poz. 1351 z późn. zm.). Na teren MZPOK Lipówka II będą mogły wjechać tylko te samochody, które zostały podane w ofercie przetargowej a każdorazową zmianę środka transportu Wykonawca winien wcześniej zgłosić Zamawiającemu w formie pisemnej. Wykonawca może zmienić środek transportu na równoważny (mający takie same kwalifikacje lub spełniający takie same normy). Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środka transportu dostosowanego do wymogów określonych w SIWZ i umowie, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa a w szczególności być sprawny technicznie. Samochód o ładowności minimum 22Mg, objętości skrzyni ładunkowej powyżej 80m3 ruchomej podłodze przystosowany do przewozu materiałów sypkich zabezpieczony przed dostępem warunków atmosferycznych (suchy w środku bez widocznych uszkodzeń i zabrudzeń itp.) Wszelkie ryzyko związane ze stanem fizycznym paliwa alternatywnego przechodzi na Wykonawcę od chwili podpisania dokumentu i fizycznego odbioru pailwa do momentu potwierdzenia dostarczenia go do Odbiorcy. W szczególności Wykonawca odpowiada za: zmianę parametrów paliwa na skutek dostępu wilgoci w trakcie transportu. (Zamawiający pobierze próbkę paliwa alternatywnego z każdej partii ładunku w obecności kierowcy i będzie ją przetrzymywał przez okres 48 godzin. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę odchyleń od zakładanych przez Zamawiającego norm w/w próbka zostania przesłana do analizy w celu dokładnego zbadania zawartości wody). utratę lub ubytek. Opóźnienia w dostawie do Odbiorcy paliwa alternatywnego. zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania usługi n każdym etapie jej realizacji. W szczególności sprawdzeniu będzie podlegał stan zabezpieczenia paliwa przed wpływem czynników atmosferycznych oraz zgodność realizacji usługi z deklaracją Wykonawcy odnośnie jej wykonania za pomocą środków transportu spełniających normę EURO IV. Zwrot dokumentów: Wykonawca, każdorazowo po zrealizowaniu dostawy, zobowiązany jest zwrócić do Zamawiającego orginały następujących dokumentów transportowych: WZ Dokument Wydania, dokument potwierdzający odbiór paliwa i towarzyszące mu dokumenty przy dostawie do 3 dni roboczych. Wykonawca winien zapewnić stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą pełniącą funkcję kierownika spedycji odpowiedzialną za koordynację działań Wykonawcy z Zamawiającym i Odbiorcą. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. (oświadczenie na formularzu ofertowym) Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 150 000 zł w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia u Wykonawcy audytów dotyczących zasad bezpieczeństwa. W efekcie tych audytów może rekomendować Wykonawcy obszary do poprawy. Wykonawca będzie przekazywał raport tygodniowy z otrzymanych zleceń do realizacji eg. załącznika (wzór raportu ZAŁĄCZNIK nr 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kursu powrotnego z ładunkiem w przypadku gdy Odbiorca z różnych przyczyn odmówi przyjęcia paliwa alternatywnego (Zamawiający potraktuje tą sytuację jako ten sam kurs) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania umowy w całości. Nie zrealizowanie całego przedmiotu umowy w okresie jej trwania nie powoduje jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. Zamawiający ma prawo wstrzymać dostawy odpadów z powodu awarii linii produkcyjnej Odbiorcy bądź Zamawiającego lub gdy parametry odpadów nie odpowiadają określonym normom z terminem natychmiastowym, jednak nie może zawrócić pojazdów, które z ładunkiem opuściły Zakład do momentu usunięcia awarii lub poprawy jakości produkowanego paliwa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w sytuacji gdy zostanie przerwana współpraca z Odbiorcą bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 63.52.10.00 - Usługi agencji przewozu towarowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 11   

Nazwa: Spedycja i transport paliwa alternatywnego wytwarzanego przez Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w Dąbrowie Góriczej do Cementowni Chełm

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VTR LOGISTICS Sp.zo.o., ul. Sienkiewicza 27, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 567500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 750008,00

  • Oferta z najniższą ceną: 750008,00 / Oferta z najwyższą ceną: 750008,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.