eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Mińsk Mazowiecki: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015.
Numer ogłoszenia: 245159 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza , ul. Sosnkowskiego 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 759 53 08, faks 25 759 53 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa - Szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. H. Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część I: artykuły ogólnospożywcze ( załącznik nr 2/część 1) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, 03100000 Część II: warzywa i owoce ( załącznik nr 2/część 2) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 03200000, Część III: Produkty zwierzęce, mięso i wędliny ( załącznik nr 2/część 3 ) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15100000 Część IV: Garmażerka (załącznik nr 2/część 4) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15800000 Część V: Nabiał (załącznik nr 2/część 5) ) Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 15500000, 03100000 Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca będzie zapewniał dostawę na miejsce, własnym transportem na bieżąco, w miarę zgłoszonych potrzeb, składanych faksem, telefonicznie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia samochodem spełniającym wymagania sanitarno - epidemiologiczne, oraz wyładunek. O ilości jednorazowego zamówienia decyduje Zamawiający. Wykonawca dostarczał będzie towar do magazynu Zamawiającego w wyznaczonym terminie w godzinach 7.00 - 8.00. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia samochodem spełniającym wymagania sanitarno - epidemiologiczne, oraz wyładunek. O ilości jednorazowego zamówienia decyduje Zamawiający. Formularze cenowe będące integralna częścią SIWZ, określają wykaz asortymentu i ilość produktów jakie winny być dostarczone w okresie obowiązywania umowy, stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 10 miesięcy. Artykuły spożywcze objęte dostawą winny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCAP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.Produkty spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach opisanych w formularzu cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wartości zamówienia do 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołówki. W przypadku nie wykonania pełnego zakresu ilościowego umowy Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga, aby złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularze cenowe - część I - V z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualnych badaniach dla celów sanitarno - epidemiologicznych - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu oferowanych artykułów - załącznik nr 6 do SIWZ 5. Oświadczenie o ważności oferty przez 30 dni - załącznik nr 7 do SIWZ 6. Zaakceptowany projekt umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 7. Oświadczenie potwierdzające wdrożenie bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCAP - załącznik nr 9 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień umowy poprzez zmianę wartości zamówienia do 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołówki. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia finansowego, ani prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp6.biposwiata.pl, www.sp6.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 6 im. H. Sienkiewicza ul. gen. K. Sosnkowskiego 1 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Szkoły podstawowej nr 6 im. H. Sienkiewicza ul. gen. K. Sosnkowskiego 1 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.