Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Strzelce Opolskie: Art. żywnościowe - wyroby mięsne i inne
Numer ogłoszenia: 245109 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 1 w Strzelcach Opolskich , ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4621520+25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Art. żywnościowe - wyroby mięsne i inne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.kaszanka w osłonie , średnica 20-40 mm, w ilości 14 800kg. , dostawy sukcesywne po około 200,00kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 dni. 1.2. kaszanka luzem w ilości 5 400 kg, dostawy sukcesywne po około 250 kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni. 1.3. wątroba wieprzowa w ilości 4 300 kg, dostawy sukcesywne po około 200 kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni. 1.4. wątroba wołowa w ilości 430 kg, dostawy sukcesywne po około 20 kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni. 1.5. boczek wędzony w ilości 1 650kg, dostawy sukcesywne po około 10 kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste 15.13.14.00 - Produkty wieprzowe 15.13.12.20 - Bekon .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonują lub wykonali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawy stanowiące przedmiot zamówienia; dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j.posiadają środek transportu przystosowany do przewozu art. żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) - zobowiążą się realizować dostawy do OTZS Przywary , ul. Cegielniana , 42-793 Ciasna Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. W/w warunki są takie same dla wszystkich części.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w pkt 2 SIWZ ;(załącznik nr 2, do SIWZ) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; formularz ofertowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr1
ul . Karola Miarki 1
47-100 Strzelce Opolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Zakład Karny Nr1 - sekretariat ul . Karola Miarki 1 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kaszanka w osłonie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: .kaszanka w osłonie , średnica 20-40 mm, w ilości 14 800kg. , dostawy sukcesywne po około 200,00kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 dni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.13.11.34-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kaszanka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaszanka luzem w ilości 5 400 kg, dostawy sukcesywne po około 250 kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.13.11.34-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wątroba wieprzowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wątroba wieprzowa w ilości 4 300 kg, dostawy sukcesywne po około 200 kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.31.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: watroba wołowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wątroba wołowa w ilości 430 kg, dostawy sukcesywne po około 20 kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 dni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.13.16.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: boczek wędzony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: boczek wędzony w ilości 1 650kg, dostawy sukcesywne po około 10 kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 dni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.13.12.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Przebudowa mostu JNI 30004505 w ciągu drogi powiatowej 1844 O Staniszcze Wielkie - Kolonowskie w m. Kolonowskie ul. 1 Maja."
- "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami z podziałem na część I i II"
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem obiektu oraz zmianą kolorystyki elewacji, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Bolesława Prusa 7-7A
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.