eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Morągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Morąg: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Morągu
Numer ogłoszenia: 245051 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Morągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Morągu (w cyklu jednorocznym), obejmującej 71 193,60 m2 trawników, 3 413 szt. krzewów różanych - wysadzonych na pow. 819 m2, żywopłoty (6 399,10 m2 pow. do cięcia i 1 892,30 m2 pow. do pielenia), 939 szt. drzew (około 607 szt. młodych), 1 051 szt. skupin krzewów oraz 1 545 szt. bylin wraz z wrzosami wysadzonych na pow. 171,66 m2. Wykaz trawników i kwietników miejskich - do bieżącej konserwacji i utrzymania w ciągu roku. L.p. = Nr Planu sytuacyjnego Nazwa trawnika Powierzchnia trawnika [m2] Różanki pow. [m2] sztuki Żywopłot pow. pielenia [m2] pow. cięcia [m2] Drzewka ilość [szt.] Skupiny ilość [szt.] Byliny i wrzosy pow. [m2] sztuki 1 2 3 4 5 6 7 8 1. ul. Mickiewicza/ ul. 11 Listopada 1 415 - 133 406 25 - - 2. ul. 3 Maja/ ul. Mickiewicza 197 134 735 60 213 15 - - 3. ul. Mickiewicza (przy sklepie Biedronka) 80 - - 10 - - 4. ul. Mickiewicza (przy MDK) 240 - - 11 140 - 5. ul. Dąbrowskiego/ ul. 3 Maja 1 767 135 306 132 392 6 - - 6. Park Sportowo - Rekreacyjny 31 569 - 39,50 126,30 391 551 171,66 1 545 7. ul. Warmińska/ ul. Kaszubska 1 181 - 88 244 36 - - 8. ul. Kwiatowa/ ul. Mickiewicza/ Dworzec 953 51 250 91 272 12 - - 9. ul. Kajki 3 573 144 806 163 600 38 - - 10. ul. Dąbrowskiego/ ul. Szpitalna 1 677 64 180 - 34 - - 11. Pergola 5 344 67 375 303 974 23 - - 12. ul.11 Listopada 4, 4A, 5 720 45 216 - 9 - - 13. Pałac Dohnów 7 708 - 360 1 243 23 - - 14. Pl. Jana Pawła II/ ul. Krzywa 1 260 179 545 133 492 140 - - 15. ul. Dworcowa/ ul. 3 Maja 1 597 - - 22 190 - 16. ul. Zbożowa (Plac zabaw, boisko) 1 580 - 76 229 35 - - 17. Kol. Warszawska (Tor rolkowy) 5 200 - 173,80 820,80 - - - 18. ul. Mickiewicza 8A 287 - 26 84 - - - 19. ul. Kaszubska/ ul. Leśna/ ul. Kujawska 826 - 66 199 18 - - 20. ul. Witosa/ ul. Daszyńskiego 464,60 - - 44 - - 21. ul. Warmińska/ - ul. Dworcowa 627 - 38 76 19 - - 22. ul. Warmińska (przy Przychodni) 1 235 - - 22 - - 23. ul. Wróblewskiego/ ul. Prusa 475 - - 6 140 - 24. ul. Pułaskiego 14 - - 10 28 - - - 25. ul. Sienkiewicza (przy Orliku) 890 - - - - - 26. ul. Wróblewskiego/ ul. Rubinowa 253 - - - 30 - 27. ul. Dworcowa 7 75 - - - - - 28. RAZEM: 71 193,60 819 3 413 1 892,30 6 399,10 939 1 051 171,66 1 545 Wyszczególnienie robót i czynności objętych zamówieniem 1. Stałe utrzymywanie trawników w stanie wykoszonym - maksymalna wysokość trawy - 8 cm, powierzchnia koszenia - 71 193,60 m2 a) Skoszoną trawę należy wygrabić, zebrać w pryzmy i wywozić do miejsca jej utylizacji na bieżąco, b) Nie dopuszcza się zalegania skoszonej lub spryzmowanej trawy w miejscach objętych przedmiotem zamówienia. Musi być ona zebrana i wywieziona, najpóźniej do godziny 12.00, dnia następnego po koszeniu, c) Koszenie trawników obejmuje także usuwanie samosiewów, odrostów korzeniowych i pniowych z drzew rosnących na utrzymywanych trawnikach, chwastów wokół drzew, krzewów, lamp, znaków drogowych, barierek, obiektów małej architektury itp., d) Trawniki przy skupiskach krzewów, bylin i żywopłotach oraz przy obiektach małej architektury należy kosić z należytą starannością tak, aby nie uszkodzić roślin oraz elementów architektonicznych. Miejsca trudnodostępne należy dokosić ręcznie, e) Prace uważa się za wykonane, jeżeli trawa będzie skoszona, wygrabiona i wywieziona. W razie stwierdzenia zaniedbań Wykonawca ma obowiązek poprawienia prac w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (jednak nie dłuższym niż 2 dni), inaczej prace uważa się za niewykonane. 2. Stałe utrzymywanie żywopłotów w stanie przyciętym - maksymalna wysokość odrostów - 10 cm, pow. do cięcia - 6 399,10 m2 a) Ukształtowanie pokroju naturalnego lub całkowicie sztucznego tj. cięcie z trzech stron, górna powierzchnia żywopłotu ma być prowadzona w jednej płaszczyźnie, bez wypukłości i zagłębień lub cięcie pielęgnacyjne na formowaniu krzewów zgodnie z ich naturalnym pokrojem. W czasie wykonywania tej czynności należy usunąć gałęzie suche, połamane, stare, krzyżujące się i zagęszczające. Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy, wywieźć i zutylizować. 3. Stałe utrzymywanie żywopłotów w stanie wypielonym, pow. do pielenia - 1 892,30 m2 4. Stałe utrzymywanie kwietników - różanek, w stanie wypielonym, pow. do pielenia 819 m2 5. Przycięcie pędów róż wiosną - 3 413 szt. 6. Przycięcie róż jesienią - 3 413 szt. 7. Okopczykowanie krzewów róż jesienią - 3 413 szt. 8. Przykrycie krzewów róż gałęziami przed zimą (łącznie z pozyskaniem gałęzi świerkowych) - 3 413 szt. 9. Odkrycie krzewów róż z gałęzi świerkowych (łącznie z wywiezieniem) - 3 413 szt. 10. Rozkopczykowanie róż na wiosnę - 3 413 szt. 11. Stałe utrzymywanie wypielonych mis przy młodych drzewkach, na terenie zieleńców - 708 szt. 12. Wygrabienie zanieczyszczeń z trawników wiosną i ich wywóz -powierzchnia do sprzątania- 71 193,60 m2 13. Wygrabienie zanieczyszczeń i liści z trawników jesienią i ich wywóz - pow. do sprzątania -71 193,60 m2 a) Jesienne wygrabianie liści, uschniętych traw, owocostanów, mchów oraz likwidacja kretowisk z trawników, terenów zadrzewionych i zakrzewionych. Po wykonaniu zabiegów teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy, przewieźć i zutylizować. Prace uważa się za wykonane, jeżeli liście zostaną usunięte z całej powierzchni przeznaczonej do grabienia. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania prac Wykonawca ma obowiązek ich poprawienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (max do 2 dni), inaczej prace uważa się za niewykonane. 14. Obcinanie i formowanie koron młodych drzew w okresie ich spoczynku - tj. zimą - 607szt. 15. Stałe obcinanie odrostów przy drzewach - wg potrzeb 16. Stałe utrzymywanie obciętych obrzeży trawników - na stykach z krawężnikami drogowymi i obrzeżami trawnikowymi - 12 035,50 mb 17. Nawożenie na powierzchni 819 m2 krzewów róż w okresie letnim nawozem mineralnym Azofoska o łącznej dawce rocznej - 450 kg nawozu wliczając zakup nawozów (ze skł. Kz) 18. Wykonanie oprysków krzewów róż środkami chemicznymi (łącznie z ich zakupem + Kz) zapobiegającym chorobom - minimum trzy opryski w cyklu rocznym, łącznie z roślinami z sąsiedztwa, na których znajdują się szkodniki objęte zabiegiem zwalczania 19. Stałe utrzymywanie czystości polegające na: - zbieraniu papierów, kamieni, folii, puszek, butelek, szkła, gałęzi i innych zanieczyszczeń znajdujących się na całej powierzchni terenów do utrzymania zaznaczonych na załącznikach graficznych (za wyjątkiem muszli koncertowej i placu przed muszlą koncertową) 20. Podlewanie młodych drzewek przy ratuszu oraz posadzonych w pojemnikach w razie wystąpienia suszy. a) Podlewanie Wykonawca zobowiązany jest wykonywać na bieżąco wg potrzeb wynikających z warunków pogodowych. 21. W okresie zimowym, stałe odśnieżanie schodów i posypywanie ich piaskiem w celu usunięcia ślizgości w nast. miejscach: a) park sportowo-rekreacyjny, b) przejście w murze na Pergoli - dojście do Starego Miasta, c) zieleniec na skrzyżowaniu ulicy Dąbrowskiego i ulicy 3-go Maja, d) zieleniec przy ul. Kajki, e) przy pomniku PRL przy ul. Krzywej, f) Pałac Dohnów. 22. Pielenie skupin krzewów - 1051 szt. 23. Obsadzenie kwiatami jednorocznymi (wraz z pielęgnacją i podlewaniem): - 4 stojaków usytuowanych przy Ratuszu Miejskim w Morągu - 6 donic usytuowanych przy Urzędzie Miejskim w Morągu a) Pielenie i spulchnianie gleby; b) Usuwanie przekwitłych kwiatów/kwiatostanów; c) Podlewanie wg potrzeb zgodnie ze sztuką ogrodniczą; d) Obcięcie brzegów kwietników; e) Usuwanie obumarłych fragmentów roślin (suche liście itp.); f) Po sezonie likwidacja obsadzeń wraz z usunięciem roślin; g) Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady wywieźć i zutylizować. h) Nie dopuszcza się! Przesuszenia lub przemoczenia, gleby, zachwaszczenia, nieestetycznego wyglądu stojaków i donic oraz niewykonania któregokolwiek z powyższych zabiegów w sezonie. Materiał roślinny do obsadzeń zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt - gatunek, ilość, miejsce i termin nasadzeń uzgadnia z zamawiającym. Materiał roślinny powinien mieć dobrze rozwinięty system korzeniowy, być zdrowy, bez oznak chorobowych i żerowania szkodników, z wyraźnie wybarwionymi pąkami kwiatowymi. 24. Pielęgnacja roślin w donicach kwiatowych (8 kompletów) na terenie Morąga - obsadzenie kwiatami jednorocznymi - podlewanie 12 razy w miesiącu a) Pielenie i spulchnianie gleby; b) Usuwanie przekwitłych kwiatów/kwiatostanów; c) Obcięcie brzegów kwietników; d) Usuwanie obumarłych fragmentów roślin (suche liście itp.); e) Po sezonie likwidacja obsadzeń wraz z usunięciem roślin; f) Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady wywieźć i zutylizować. g) Nie dopuszcza się! Przesuszenia lub przemoczenia, gleby, zachwaszczenia, nieestetycznego wyglądu donic oraz niewykonania któregokolwiek z powyższych zabiegów w sezonie. Materiał roślinny do obsadzeń zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt - gatunek, ilość, miejsce i termin nasadzeń uzgadnia z zamawiającym. Materiał roślinny powinien mieć dobrze rozwinięty system korzeniowy, być zdrowy, bez oznak chorobowych i żerowania szkodników, z wyraźnie wybarwionymi pąkami kwiatowymi. 25. Pielenie i pielęgnacja roślin w Labiryncie zlokalizowanym na terenie Parku Sportowo- Rekreacyjnego (ilość roślin 1200 szt. wysadzonych na powierzchni 1133 m2) a) Pielenie i spulchnianie gleby. b) Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy, wywieźć i zutylizować. c) Nawożenie nawozami mineralnymi i podlewanie. 26. Pielenie i pielęgnacja bylin wraz z wrzosami - 1 545 szt. a) Pielenie i spulchnianie gleby. b) Usuwanie przekwitłych kwiatów. c) Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy, wywieźć i zutylizować. d) Nawożenie nawozami mineralnymi i podlewanie. e) Zabezpieczenie roślin na okres zimowy oraz wiosenne odkrycie roślin. Obszar objęty zamówieniem przedstawiony w formie graficznej zawarty został w załączniku nr 1 do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące i 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie: - co najmniej jednego zadania polegającego na utrzymaniu i konserwacji terenów zieleni miejskiej nieprzerwanie przez okres minimum 1 roku o powierzchni nie mniejszej niż 70 000 m2 (nie można łączyć większej ilości zadań wykonywanych w różnym czasie celem uzyskania wymaganej powierzchni). Doświadczenie wykonawcy, powinno zostać potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz usług z podaniem zakresu, daty i miejsca wykonania należy wykonać wg wzoru Załącznika Nr 5. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ. Do wzmiankowanego formularza (załącznik nr 5) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, gdy wykaże, że polega on na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca winien udokumentować posiadanie n/w sprzętu technicznego (narzędzi i urządzeń): 1. Ciągnik o mocy min. 35 kM- 1 szt. 2. Kosiarka spalinowa ręczna - 3 szt. 3. Kosiarka samobieżna - 3 szt. 4. Kosa mechaniczna spalinowa - 3 szt. 5. Spalinowe nożyce do żywopłotów - 2szt. 6. Piła spalinowa łańcuchowa - 1 szt. 7. Mikrociągnik ogrodniczy o mocy min. 21 kM - 1 szt. 8. Samochód dostawczy - 1 szt. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ. Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, gdy wykaże, że polega on na potencjale technicznym, innych podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał: osobę odpowiedzialną za realizację usługi: - posiadającą wykształcenie min. średnie ogrodnicze i staż pracy przy pielęgnacji zieleni - min. 5 lat Wykształcenie osoby odpowiedzialnej za realizację usługi, powinno zostać potwierdzone dokumentami (dyplom, zaświadczenie, świadectwo, itp.). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania posiadanego wykształcenia spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 150 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu (np. polisy) oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Dowód wpłaty wadium 3. W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4. Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa - składają tylko wykonawcy zamierzający przedmiot zamówienia realizować przy udziale podwykonawstwa. (Załącznik nr 6) 5. Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy (załącznik nr 7)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w § 2 ust. 1 i 2 niniejszej umowy, w szczególności: a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: a) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. b) zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. c) wystąpienia konieczności zmian osób wykonawcy w przypadku, gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.morag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg pokój nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg pokój nr 30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.