Łuków: Dostawa paliw płynnych /tankowanie pojazdów i maszyn Zarządu Dróg
Powiatowych w roku 2015/ w m. Stoczek Łukowski.
Numer ogłoszenia: 244985 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982617, 7982020, faks 025 7987187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych /tankowanie pojazdów i maszyn Zarządu Dróg Powiatowych w roku 2015/ w m. Stoczek Łukowski..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych /sukcesywne tankowanie na stacjach paliw wykonawcy, pojazdów i maszyn będących w użytkowaniu Zarządu Dróg Powiatowych, w roku 2015/ w m. Stoczek Łukowski. Wykonawca zagwarantuje, dostarczać zamawiającemu na czas trwania umowy paliwo w zakresie jakości, zgodne z parametrami określonymi w obowiązujących przepisach dotyczących wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz parametrami wynikającymi z Rozporządzenia Ministerstwa Gospodarki i Pracy z dnia 09 grudnia 2008 r. /Dz. U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441 z późn. zm./ w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych spełniające podane normy lub ich zaktualizowane wersje na dzień składania ofert stosownie do Rozporządzenia Ministra Gospodarki : PN-EN 228:2009 /benzyny bezołowiowe dla pojazdów samochodowych/, PN-EN 590:2009 /oleje napędowe dla pojazdów samochodowych/ w tym olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych - bez bio-dodatków, bądź równoważny. Wykonawca zapewni dostępność paliw przez 7 dni w tygodniu. Na żądanie zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić zgodność z normami dostarczanej partii paliwa kopią certyfikatu jakości producenta paliw. Odległości od siedziby zamawiającego do miejsca tankowania z przyczyn ekonomicznych nie może przekraczać 5 km. Informację o rodzajach zapotrzebowanych paliw oraz ich orientacyjne ilości stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Podane ilości paliw określają prognozowane, maksymalne zapotrzebowanie zamawiającego w okresie od 01.01.2015 do 31.12.2015 r. Oznacza to, że zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ a Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części zakresu umowy. Rozliczenie zakupionych paliw odbywać się będzie w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę zbiorczą asygnatę, zawierającą: imię i nazwisko kierowcy/operatora, nr rej. tankującego pojazdu, datę tankowania, ilość tankowanego paliwa oraz jego rodzaj. Odbiór paliwa odnotowany zostanie w karcie drogowej kierowcy/operatora przez personel stacji paliw. Zamawiający dopuszcza stosowanie bezpłatnych kart paliwowych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy P.Z.P. udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej jak 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 Pzp /zał. nr 2/. Zamawiający dokona oceny tego warunku przyjmując za fakt prawdziwość złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 Pzp /zał. nr 2/. Zamawiający dokona oceny tego warunku przyjmując za fakt prawdziwość złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 Pzp /zał. nr 2/. Zamawiający dokona oceny tego warunku przyjmując za fakt prawdziwość złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 Pzp /zał. nr 2/. Zamawiający dokona oceny tego warunku przyjmując za fakt prawdziwość złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 Pzp /zał. nr 2/. Zamawiający dokona oceny tego warunku przyjmując za fakt prawdziwość złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy stanowiące gwarancję dostaw stałej i dobrej jakości paliw, spełniające normy PN-EN 228:2009 /benzyny bezołowiowe dla pojazdów samochodowych/oraz PN-EN 590:2009 /oleje napędowe dla pojazdów samochodowych/ w tym olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych -bez bio-dodatków, - zał. nr 7
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Stały rabat - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 21-400 Łuków, ul. Łapiguz 112 od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1310L Gołaszyn - Ławki
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1325L na odcinku Stoczek Łukowski - Turzec
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Modernizacja boisk wielofunkcyjnych przy Zespołach Szkół w Czerśli i Zalesiu
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych, pojazdów ratowniczo-gaśniczych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2024-2025
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Dostawa paliw płynnych w roku 2024/2025 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Bezgotówkowy zakup ON i benzyny E10, PB do samochodów służbowych, maszyn i urządzeń (kosiarki, dmuchawy, agregaty) na okres 36 miesięcy dla Narodowego Instytutu Kardiologii - 2 edycja
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.