To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-18
Koszalin: Przebudowa przejścia przez m. Starogard w ciągu drogi nr 152 wraz z przebudową skrzyżowania z drogą nr 148 - zamówienie uzupełniające do Umowy Nr 255/8-3/1/2015
Numer ogłoszenia: 244972 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227352 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa przejścia przez m. Starogard w ciągu drogi nr 152 wraz z przebudową skrzyżowania z drogą nr 148 - zamówienie uzupełniające do Umowy Nr 255/8-3/1/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę przejścia przez m. Starogard w ciągu drogi nr 152 wraz z przebudową skrzyżowania z drogą nr 148 w km od km 18+684 ÷ 18+879,65 oraz w km 19+320 ÷ 19+515, w tym roboty ziemne, w zakresie kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego, roboty nawierzchniowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COLAS Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 543952,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 669061,10
Oferta z najniższą ceną: 669061,10 / Oferta z najwyższą ceną: 669061,10
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z kontrolą stanu zaawansowania robót stwierdzono, iż na odcinkach poprzedzającym i kończącym roboty objęte umową podstawową tj. od km 18+684 ÷ 18+879,65 oraz w km 19+320 ÷ 19+515 nawierzchnia bitumiczna jest w stanie zagrażającym bezpieczeństwu ruchu drogowego. Istniejąca nawierzchnia jest silnie skoleinowana, popękana, z licznymi wybojami, chodniki są nierówne, płyty popękane, ponadto konieczna jest wymiana urządzeń kanalizacji deszczowej i sieci elektrycznej. Zachodzi pilna potrzeba poszerzenia wykonania remontu odcinka nawierzchni. Pozwoli to równocześnie na wydłużenie odcinka drogi, na którym przebudowana zostanie nawierzchnia. Roboty uzupełniające prowadzone będą na dł. 0,39 km. Zamówienie uzupełniające przeprowadzone zostało w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i udzielone dotychczasowemu Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu podstawowym. Zamówienie jest zgodne z ustawą i przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponadto zamówienie uzupełniające przewidziane było w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni
- Przebudowa instalacji wody zimnej, wody ciepłej z cyrkulacją i kanalizacji sanitarnej w oddziale "Maluch"przy ul. Jagoszewskiego 6 w Koszalinie
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Usługa wycen nieruchomości
- Przebudowa drogi woj. nr 148 na odcinku Łobez - Zajezierze
- Modernizacja widowni teatralnej w Bałtyckim Teatrze Dramatycznym im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.