Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Radom: Utwardzenie placu przy obiekcie w Radomiu ul. Wernera 4a wraz z wykonaniem stanowisk parkingowych.
Numer ogłoszenia: 244931 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, fax. 048 3624453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie placu przy obiekcie w Radomiu ul. Wernera 4a wraz z wykonaniem stanowisk parkingowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Utwardzenie kostką brukową wibroprasowaną (typu Behaton) terenu wokół budynku biurowego w Radomiu przy ul. Wernera 4a na pow. 384 m2.
1.2. Wykonanie chodników i opasek z kostki brukowej wokół budynku biurowego - 124 m2,
1.3. Wykonanie kanalizacji deszczowej (Odwodnienie nawierzchni utwardzonej oraz odprowadzenie wód opadowych z nieruchomości położonej przy ul. Wernera 4a w Radomiu, nr ewidencyjny działki 7/7)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
2.1. Dokumentacje techniczne - dla II etapu robót.
2.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
2.3. Przedmiary robót.
3. Rozbiórki istniejącej nawierzchni z elementów betonowych należy dokonać w sposób umożliwiający j ich dalsze wykorzystanie. Materiały z rozbiórki do dalszego wykorzystanie należy przewieź na teren Zaplecza eksploatacyjnego Zbiornika Wodnego Domaniów w Wólce Domaniowskiej gm. Przytyk.
4. Roboty prowadzone będą przy funkcjonującym budynku biurowym. Prowadzenie robót nie może zakłócać funkcjonowania pracy urzędu w godz. od 7:30 do 15:30..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp oraz spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy pzp i SIWZ, tj.:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- wykonali w ostatnich 5 latach tj. w okresie od 30.09.2003 ÷ 01.10.2008 r. min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. utwardzenie nawierzchni kostką brukowaną na pow. nie mniejszej niż 400 m2 lub wykonanie kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 130 m.
- osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą posiadać właściwe uprawnienia budowlane w specjalizacjach drogowe obiekty inżynierskie oraz sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne lub równoważne z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzą złożonym oświadczeniem, a ponadto posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
1.4. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 m-cy.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia) - (nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawcy łącznie z ofertą dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i pkt 5 SIWZ złożą następujące dokumenty:
1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru nr 2 dołączonego do SIWZ.
1.3. Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - właściwe uprawnienia do kierowania robotami w specjalizacjach drogowe obiekty inżynierskie oraz sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne lub równoważne z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
1.4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat tj. 30.09.2003 ÷ 01.10.2008 r. robót budowlanych z podaniem dat wykonania, wartości oraz odbiorców wg wzoru Nr 3 dołączonego do SIWZ. Wymagana jest realizacja min 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
1.5. Potwierdzenie należytego wykonania w/w wymienionych prac.
1.6. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
1.8. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy pzp i nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - wg wzoru Nr 4 załączonego do SIWZ.
1.9. Projekt umowy parafowany przez wykonawcę.
1.10. Kalkulację ceny oferty sporządzoną zgodnie ze SIWZ.
Wykonawcy, którzy nie przedłożą wymaganych wymienionych w pkt 1.1 - 1.8. dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty uznane zostaną za odrzucone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 upzp. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży jednego lub więcej z wymienionych w pkt 1.9 - 1.10 dokumentów jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ.
2. Oferty składane wspólnie.
2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2.1, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców.
2.3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
2.4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w pkt 1.1, 1.6, 1.7 dotyczące każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt 1, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu.
2.5. Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2.6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 2.4.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty zgodnie z zapisami § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605/..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu,
ul. Wernera 4a, pok. 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu, ul. Wernera 4a, pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-31/2024: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
- Modernizacja bazy oświatowej SP w Siedlisku oraz SP nr 1 w Trzciance
- Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Knyszyn
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.