eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przebudowa ulicy Młynarskiej w Białogardzie - etap I o długości około 90 m z nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej z kanalizacją deszczową, oświetleniem, miejscami parkingowymi i kanałem technologicznym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Białogard: Przebudowa ulicy Młynarskiej w Białogardzie - etap I o długości około 90 m z nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej z kanalizacją deszczową, oświetleniem, miejscami parkingowymi i kanałem technologicznym.
Numer ogłoszenia: 244890 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123077 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Młynarskiej w Białogardzie - etap I o długości około 90 m z nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej z kanalizacją deszczową, oświetleniem, miejscami parkingowymi i kanałem technologicznym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ulicy Młynarskiej w Białogardzie - etap I o długości około 90 m z nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej z kanalizacją deszczową, oświetleniem, miejscami parkingowymi i kanałem technologicznym 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: projekcie budowlanym, przedmiarach robót i STWiOR. 3. Zakres robót dla całego zamierzenia: 1) Roboty rozbiórkowe: a) frezowanie nawierzchni bitumicznej, b) rozebranie mechaniczne nawierzchni z brukowca z przesortowaniem do ponownego wbudowania, c) rozebranie mechaniczne nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. 2) Roboty ziemne: a) wykonanie koryta pod konstrukcję ścieżki rowerowej, b) wykonanie koryta pod nawierzchnię z kostki brukowej, c) wykonanie koryta pod parkingi. 3) Roboty krawężnikowe: a) wykonanie ławy pod krawężniki, betonowej zwykłej, b) wykonanie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, c) wykonanie obrzeż betonowych na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 4) Roboty nawierzchniowe: a) wykonanie warstwy odsączającej pod jezdnie i chodniki z pospółki, b) wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego pod jezdnię i ścieżkę rowerową, c) wykonanie chodników z kostki betonowej POLBRUK na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, d) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową koloru czerwonego pod ścieżkę rowerową i parking - ok. 425 m2, e) wykonanie nawierzchni z brukowca z kamienia obrobionego - ok. 270 m2. 5) Kanalizacja deszczowa: a) wykonanie wykopu pod kolektor deszczowy, przyłącza deszczowe i studnie, b) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PCV. 6) Instalacja oświetlenia: a) ręczne układanie kabli w rowach kablowych z przykryciem folią kalandrowaną, b) montaż i stawianie słupów oświetleniowych stalowych - 11 sztuk, c) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie. 7) Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót i uporządkowanie go po wykonaniu przedmiotu umowy, b) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Dodatkowe wymogi: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji: 3-letniej na przedmiot zamówienia, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia, do usuwania wad przedmiotu zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin na usunięcie wad określony zostanie każdorazowo protokołem. W razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu Zamawiający może zlecić usunięcie wad innemu podmiotowi a koszt usunięcia wad pokryje z kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 2) Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A., ul. Podmiejska 2, 78-500 Drawsko Pomorskie, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 353536,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 284865,26

  • Oferta z najniższą ceną: 284865,26 / Oferta z najwyższą ceną: 335640,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.