Kolbudy: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W CZAPIELSKU
Numer ogłoszenia: 244886 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbudy , ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 058 6910521, faks 058 6910517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.gd.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W CZAPIELSKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Czapielsk w ulicach: Słonecznikowej, Jarzębinowej, Bratek, Tymiankowej, Skrzypowej, Jezuickiej, Fiołkowej, Nasturcji, Kocanki wraz z przejściem pod drogą wojewódzką nr 221 i odprowadzeniem ścieków do istniejącej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Babidół. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie: 1.Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości l = 7082,0m w tym: -sieć grawitacyjna: z rur PVC fi 200x5,9 klasy S o dł. l = 6509,4m w tym: przewiert rurą stalową D300 pod rzeką Reknicą - 28,8m; przewiert rurą stalową D300 pod drogą wojewódzką nr 221 - 31,0m; przewierty rurą stalową D300 pod drogą powiatową - 32,3m (2szt). -sieć grawitacyjna z rur PEHD 100RC (rury dwuwarstwowe), SDR17 PN10 o średnicy fi 200x11,9 o dł. l = 572,6 m (wykonywana przeciskami). 2.Sieci tłocznej z rur PE100 fi 90x5,4, SDR17, PN-10 o dł. l = 404,0m. 3.Sieci tłocznej z rur PE100 fi 110x6,6, SDR17, PN-10 o dł. l = 1158,0 m, w tym: -przewierty rurą PEHD 100RC (rury dwuwarstwowe), SDR17 PN10 o średnicy fi 110x6,6 pod drogą gminną w ul. Słonecznikową o łącznej długości - 27,7m (3 szt). -przewiert rurą stalową D200 pod drogą wojewódzką nr 221 - 25,6m (1 szt). 4.Przykanaliki sanitarne z rur PVC fi 200 klasy S o dł. L = 1195,30m (150 szt), w tym: 8 szt przykanalików zakończonych korkiem na granicy działek, 142 szt przykanalików zakończonych studniami przyłączeniowymi PCV D325, w tym: -przewierty rurą PEHD 100RC (rury dwuwarstwowe), SDR17 PN10 o średnicy fi 200x11,9 pod drogą gminną w ul. Słonecznikowej o łącznej długości 174,9m (14 szt). 5.Przepompowni ścieków P1 (przepompownia główna) wraz z automatyką, przekazem danych i zasilaniem energetycznym (od przepompowni ścieków do złącza ZK zintegrowanego z pomiarem energii elektrycznej). Teren przepompowni ogrodzony będzie płotem z siatki ogrodzeniowej na słupach stalowych, wyposażony w bramę stalową, oświetlony lampą na słupie stalowym. 6.Przepompowni ścieków P2 typu przejazdowego wraz z automatyką, przekazem danych i zasilaniem energetycznym (od przepompowni ścieków do złącza ZK zintegrowanego z pomiarem energii elektrycznej). 7.Przepompowni ścieków P3 typu przejazdowego wraz z automatyką, przekazem danych i zasilaniem energetycznym (od przepompowni ścieków do złącza ZK zintegrowanego z pomiarem energii elektrycznej). 8.Odtworzenia nawierzchni drogowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca (lub inne podmioty, na których wiedzy i doświadczeniu Wykonawca polega) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia tj.: wykonał w okresie 12 miesięcy kanalizację sanitarną o wartości brutto min. 1.800.000,00 zł. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót - w specjalności sanitarnej (kierownik budowy) oraz specjalności elektrycznej (kierownik robót). Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W SIWZ zostały określone szczegółowe informacje dotyczące zakresu oraz formy oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt III.4). Zamawiający doprecyzował informacje jakie te oświadczenia lub dokumenty powinny zawierać, biorąc pod uwagę takie czynniki jak w szczególności: postawione warunki udziału w postępowaniu, które muszą być proporcjonalne do wielkości, zakresu oraz stopnia skomplikowania przedmiotu zamówienia. Pełen wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą został określony w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunkiem istotnej zmiany umowy jest wystąpienie sytuacji, której Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie przygotowywania wzoru umowy, w szczególności: zmiana terminu wykonania zamówienia wynikająca z konieczności wykonania robót dodatkowych lub niekorzystnych warunków atmosferycznych (takich jak: deszcz, śnieg, mróz itp.); zmiana wynagrodzenia brutto (podwyższenie albo obniżenie wynagrodzenia brutto) w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kolbudy, 80 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, w pokoju nr 214.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kolbudy, 80 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, sekretariat (pokój nr 302).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz nie zamierza przeprowadzić aukcji elektronicznej. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100 %. Dzień zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 22.07.2014r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Woźniaka w m. Starczanowo
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek" (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.