eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drygały › Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby IV rewizji planu urządzania lasu i sporządzenie podkładu geodezyjnego leśnej mapy numerycznej gruntów Nadleśnictwa Drygały w 2008 roku



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Drygały: Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby IV rewizji planu urządzania lasu i sporządzenie podkładu geodezyjnego leśnej mapy numerycznej gruntów Nadleśnictwa Drygały w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 244885 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drygały, ul. Grunwaldzka 22, 12-230 Drygały, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4240560, 4240573, fax 087 4240570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://bip.lp.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_drygaly/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby IV rewizji planu urządzania lasu i sporządzenie podkładu geodezyjnego leśnej mapy numerycznej gruntów Nadleśnictwa Drygały w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Opracowanie podkładu geodezyjnego leśnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Drygały - 32044,8886 ha w układzie współrzędnych (1992 ) zgodnie ze Standardem II. Sporządzenie rejestru gruntów w programie pozwalającym na automatyczne przypięcie wyłączeń do działek i eksport do programu TAKSATOR- 1864 działki w tym: powiat Pisz 1772 działki (gminy: Biała Piska - 1163 działki, Orzysz - 530 działek, Pisz - 79 działek), powiat Ełk gmina Prostki - 92 działki III. Analiza i porównanie użytków gruntowych zapisanych w ewidencji gruntów ze stanem faktycznym - 1864 działki. W przypadku stwierdzenia niezgodności stanu faktycznego z ewidencją powszechną opracowanie wykazów zmian gruntowych, zgłoszenie i uzgodnienie tych zamian w starostwach powiatowych IV. Pomiar sytuacyjny zmienionych użytków - 80 ha gruntów wskazanych przez Zamawiającego a związanych z weryfikacją użytków oraz wprowadzeniem zmian zalesienia użytków rolnych w 2008 roku V. Wznowienie punktów granicznych na gruntach sąsiadujących z gruntami obcych własności- łącznie 71 punktów (gmina Biała Piska - 59 punktów, Orzysz - 12 punktów) VI. Wytyczenie i przecięcie linii podziału powierzchniowego - łącznie 10,72 km w leśnictwach: Kaliszki, Ruda, Kowalewo, Falencin, Lisuny, Kępno wg wskazań Zamawiającego VII. Sporządzenie mapy przeglądowej Nadleśnictwa Drygały na mapach topograficznych w skali 1:25000 - 32045,1486 ha

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.50.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 500 zł zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) wykonawcy wykażą zatrudnienie pracowników posiadających uprawnienia geodezyjne z zakresów 1 i 2 zgodnie z Art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. Nr 100 z 2000 r. , poz. 1086 - z późn. zm.), oraz posiadających upoważnienia wojewody do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, lub jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. Należy udokumentować, ze usługi te zostały należycie wykonane. Dokumentowanie prac dotyczy także prac wykonanych w Nadleśnictwie Drygały - Załącznik Nr. 7 do SIWZ. b) wykażą posiadanie oprogramowania pozwalającego na sporządzenie rejestru gruntów nadleśnictwa o strukturze pozwalającej na automatyczne przypięcie wyłączeń do działek i eksport do programu TAKSATOR 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2) . Z ubiegania o udzielenie Zamówienia Publicznego wyklucza się: a) wykonawców którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. b) wykonawców którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełniania tych warunków. e) wykonawców którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużenie okresu związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę która : a) Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. c) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. d) Została założona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. e) Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 lub błędy w obliczeniu ceny. f) Jest nieważna na postawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku- zał. nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( Zał. Nr. 11 do SIWZ) 6. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: a) osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), b) urzędujących członków władz osób prawnych. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); a) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 50 000 zł. b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Wysokość tych środków lub zdolność kredytowa powinna wynosić minimum: 100 000,00 zł. 9. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym personelu kierowniczego -wg Zał. Nr 8 do SIWZ. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; dokumenty poświadczające zatrudnienie pracowników -dołączyć do Załącznika Nr 8 do SIWZ. 11. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca -wg zał. nr 9 do SIWZ. 12. Wykaz wykonanych usług w wymaganym okresie (patrz SIWZ pkt.V 1.2 a ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością określoną w SIWZ usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty poświadczające należyte wykonanie wykazanych prac (referencje, opinie, listy polecające lub protokoły odbioru robót itp.). Dokumentowanie prac dotyczy także prac wykonanych w Nadleśnictwie Drygały.- Zał. Nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lp.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_drygaly/zamowienia_publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Drygały, Drygały, ul. Grunwaldzka 22 12-230 Biała Piska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Drygały, Drygały, ul. Grunwaldzka 22 12-230 Biała Piska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.