eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, projektora multimedialnego oraz nośników danych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Stalowa Wola: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, projektora multimedialnego oraz nośników danych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 244874 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188668 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433780, faks 015 6433787.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, projektora multimedialnego oraz nośników danych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, projektora multimedialnego oraz nośników danych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli. 2.Zakres dostawy obejmuje: 1)Serwer, Ilość - 3 szt. Kategoria CPV - 48820000-2 2)Komputer PC, Ilość - 14 szt., Kategoria CPV - 30200000-1 3)Monitor LCD, Ilość - 5 szt., Kategoria CPV - 30231300-0 4)Drukarka Laserowa Typ I, Ilość - 1 szt., Kategoria CPV - 30232110-8 5)Drukarka laserowa Typ II, Ilość - 4 szt., Kategoria CPV - 30232110-8 6)Projektor multimedialny, Ilość - 1 szt., Kategoria CPV - 38652100-1 7)Nośniki danych, a)Płyty CD-R, Ilość - 1 szt.(1 x cake 100szt.), Kategoria CPV - 30234300-1 b)Płyty DVD-R, Ilość - 1 szt.(1 x cake 100szt.), Kategoria CPV - 30234400-2 3.Szczegółowe minimalne wymagania techniczne ( parametry sprzętowe i funkcjonalne) dla poszczególnych rodzajów sprzętu zostały opisane w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. Opisy te zawierają minimalne wymagania, co oznacza że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 4.Sprzęt wyszczególniony w załączniku Nr 1 do SIWZ stanowiący przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieprefabrykowany i nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad i usterek. 5.Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym prawie polskim. 6.W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu. 7.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzania do obrotu oferowanego sprzętu, oprogramowania oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku z dostarczonego sprzętu i oprogramowania. 8.Koszt transportu dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPTEAM S.A., Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155685,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165555,54

  • Oferta z najniższą ceną: 165555,54 / Oferta z najwyższą ceną: 209085,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.