eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem i urządzeń wielofunkcyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-10

Milicz: Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem i urządzeń wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 244820 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183821 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem i urządzeń wielofunkcyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Urzędu Miejskiego w Miliczu pięćdziesięciu dwóch fabrycznie nowych komputerów przenośnych - laptopów wraz z oprogramowaniem oraz pięćdziesięciu dwóch fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych - drukarek laserowych monochromatycznych dla Gminy Milicz w ramach Projektu Rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej na obszarach wiejskich w Gminie Milicz prowadząca do wdrożenia nowych e-usług publicznych i zwiększenia ich dostępności dla ludności. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Komputer przenośny (laptop) - 52 sztuki laptopów o następujących cechach: - procesor o indeksie min. 1300 punktów wg benchmarków opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/, -pamięć operacyjna min. 3 GB, -pamięć operacyjna min. 4 GB jeżeli współdzielona z kartą graficzną -ekran min.15 cali, podświetlany LED -karta graficzna min. 512MB -karta sieci bezprzewodowej 802.11b/g, - LAN min. 100Mbps, - złącze USB minimum 4szt., - złącze HDMI - złącze monitora/projektora zewnętrznego - dysk twardy minimum 300GB, - napęd DVD?RW, - czytnik kart pamięci, - wbudowany mikrofon, głośniki, kamera. - bateria litowa, 6 komorowa - gwarancja minimum 24 miesiące w systemie door-to-door, - system operacyjny - komputery będą stanowić uzupełnienie istniejącej infrastruktury informatycznej Urzędu Miejskiego w Miliczu, opartej o systemy z rodziny Windows, Zamawiający wymaga więc systemu operacyjnego Windows 7 PL w wersji min. Home. Urządzenie wielofunkcyjne - 52 sztuki drukarek laserowych monochromatycznych spełniające następujące wymogi: - format druku A4 i mniejsze, - rozdzielczość druku minimum 600dpi, - szybkość druku minimum 15 str/min, - złącze USB, - skaner kolorowy A4, optyczna rozdzielczość skanowania minimum 600x600dpi. 3. Wykonawca musi wykazać posiadanie dokumentów: - Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopię certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu potwierdzona za zgodność z oryginałem), - Zaświadczenie uprawionego podmiotu do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany sprzęt posiada Certyfikat CE lub deklarację zgodności z wymaganiami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. z późn. zm. o systemie oceny zgodności (do oferty należy załączyć kopię potwierdzona za zgodność z oryginałem)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie 2.2 Priorytet 2 Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLLDA Sp. z o. o., ul. Wolności 311, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210983,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145766,09

  • Oferta z najniższą ceną: 145766,09 / Oferta z najwyższą ceną: 155745,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.