eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › wykonanie iluminacji Ratusza w Tarnowskich Górach



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24477

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnowskie Góry: wykonanie iluminacji Ratusza w Tarnowskich Górach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, do kontaktów: Andrzej Ściebura, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, fax 032 3933602, e-mail: a.sciebura@um.tgory.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Piotr Ochman, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933681, fax 0323933602, e-mail: p.ochman@um.tgory.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie iluminacji Ratusza w Tarnowskich Górach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tarnowskie Góry. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu instalacji zasilającej oraz zainstalowaniu opraw wg poniższych wymagań: 1.zasilanie - rozdzielnia sterująco-zasilająca na strychu budynku, która jest zasilona z rozdzielni głównej budynku. Ponad to oprawy oświetlające elewację boczną budynku zasilane z linii miejskiej oświetlenia ulicznego. 2.rozdzielnia oświetlenia dekoracyjnego na strychu Ratusza - metalowa, wyposażona w: rozłącznik bezpiecznikowy główny R303 z wkładkami D02, 25 A, zegar sterujący oświetlenia dekoracyjnego PU m 020, zabezpieczenie zegara sterującego S301 B6A, rozłącznik izolacyjny FR 101 16 A spełniający funkcję sterowania ręcznego, zabezpieczenia różnicowoprądowe P304 40-30 AC do obwodów ziemnych, przekaźniki czasowe - opóźniające załączenie poszczególnych obwodów. Rozdzielnię, zasilaną kablem YKY5x16 zamontować na strychu w rejonie wykusza na rogu budynku. 3. skrzynka przyłączeniowa opraw na elewacji wyposażona w : zegar sterujący - możliwość wyłączania opraw o określonej godzinie, zabezpieczenie zegara sterującego, zabezpieczenie nadprądowe opraw. 4. instalacje elektryczne. Całość instalacji zasilającej prowadzić na strychu. Instalacje oświetlenia opraw zewnętrznych np. przy oknach, balkonach należy wykonać jako natynkowe na uchwytach w miejscach niewidocznych od strony Rynku. Natomiast na elewacjach Ratusza kable (trasy poziome) prowadzić w bruździe pomiędzy cegłami elewacyjnymi. W trakcie wycinania bruzd nie należy uszkadzać cegieł. Trasy pionowe należy prowadzić za rynnami na tynku na uchwytach. Do zasilania opraw doziemnych prowadzić instalacje wewnątrz budynku. W przypadku, gdyby okazałoby się to niewykonalne \zejść\ kablem zasilającym za rynnami i zasilać oprawy. Kable należy prowadzić w powłoce zbliżonej kolorem do elewacji budynku lub czarne, w taki sposób, aby nie były widoczne od strony Rynku tj. za pilastrami, na gzymsach i za attykami. Instalacji nie wolno prowadzić kablami typu YDY. Do oprawy na słupie oświetleniowym wymagane jest przejście pod chodnikiem przekopem na głębokości 0,7m w rurze osłonowej. Do zasilenia opraw doziemnych w chodniku dopuszcza się prowadzenie kabli na głębokości 0,5m. Przejście kabli przez dach należy zabezpieczyć masą bitumiczną odporną na wilgoć i zmiany temperatury. Przejście kabli przez ściany wykonywać od wewnątrz i pod kątem aby uniknąć odłupania tynku oraz nie dopuścić do przeciekania wody do wnętrza budynku. Do zasilania opraw na elewacji budynku należy z oprawy oświetlenia ulicznego istniejącej na budynku wyprowadzić kabel YKY3x2.5 i poprzez skrzynkę przyłączeniową zasilić oprawy. 5. Zastosowane oprawy (zgodnie z zestawieniem materiałowym w projekcie): Oprawa osiowosymetryczna (światło ciepłobiałe) 35 W - 26 kpl. Oprawa osiowosymetryczna (światło białe) 45 W - 2 kpl. Oprawa osiowosymetryczna (światło białe) 50W - 2 kpl. Oprawa osiowosymetryczna (światło białe) 50W - 22 kpl. Oprawa doziemna średniostrumieniowa (światło złociste) 100W - 4 kpl. Oprawa doziemna wąskostrumieniowa (światło białe) 70 W - 7 kpl. Projektor (światło złociste) 250W - 3 kpl. Projektor oświetleniowy kompletny (światło białe) 150W - 3 kpl. Projektor (światło ciepłobiałe) 70W - 1 kpl. Projektor oświetleniowy kompletny 150W - 3 kpl. Projektor kompletny z zestawem soczewek 150W - 1 kpl. Belka 6LED (barwa biała - amber) - 2 szt. Belka 12LED (barwa biała - amber) - 2 szt. Belka 48LED (barwa niebieska) - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.1.Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza oferty) 1.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 2 do formularza oferty), 1.4.Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru (stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty) Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. 1.5.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 2.W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak w punkcie II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 11.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b)Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez \robotę budowlaną odpowiadają rodzajem i wartością\ Zamawiający rozumie robotę budowlaną polegającą na wykonaniu iluminacji obiektu zabytkowego o wartości robót brutto nie mniej niż 100.000,00 zł c)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołaczone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz warunków określonych w Części I punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1.Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza oferty) 1.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 2 do formularza oferty), 1.4.Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru (stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty) Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. 1.5.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tarnowskiegory. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:15, Urzad Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych - pokój 26.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.