eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia t

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Tychy: Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego.
Numer ogłoszenia: 244779 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax. 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w sprawności technicznej nieruchomości administrowanych przez ROM Nr II w Tychach w zakresie wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej ( wodociągowej , kanalizacynej, centralnego ogrzewania, gazowej , elektrycznej ) , z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych szczegółowo określonych w załączniku Nr 1 do Umowy. Zakres robót obejmuje m.in.: I. BRANŻA INSTALACYJNA: 1. Wewnętrzna instalacja wodociągowa Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji wodociągowej zapewniając stały dopływ wody poprzez m.in.: 1/ dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od wodomierza głównego w budynku do odbiornika 2/ plombowanie wodomierzy w lokalach mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeniach wspólnego użytku 3/ dokonywanie dwa razy w roku odczytów wodomierzy we wszystkich lokalach (mieszkalnych i użytkowych) z odnotowaniem wskazań zużycia wody 4/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia 5/ kontrola stanu plomb wodomierzy głównych i indywidualnych w lokalach mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeniach wspólnego użytku 6/ skuteczne zabezpieczenie awarii, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu przyjęcia zgłoszenia, poprzez zamknięcie zaworu wodociągowego, celem uniknięcia nadmiernych szkód w nieruchomości oraz powiadomienie ROM-u (najpóźniej do godziny 900 rano dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących 7/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp. 8/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 9/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym; 2. Wewnętrzna instalacja kanalizacyjna Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej poprzez m.in: 1/ dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej do odbiornika 2/ usuwanie niedrożności instalacji poziomej do pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej: - usuwanie niedrożności przykanalików - usuwanie niedrożności pionów, poziomów z wyjątkiem syfonów i kratek ściekowych w lokalach mieszkalnych i użytkowych (nie dotyczy wolnostanów) - czyszczenie kratek ściekowych w pomieszczeniach wspólnego użytku - czyszczenie rury deszczowej z osadnikiem i syfonem - czyszczenie i udrażnianie czyszczaka żeliwnego ulicznego kanalizacyjnego 3/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia 4/ usunięcie zanieczyszczeń powstałych w wyniku awarii kanalizacyjnej (w pomieszczeniach wspólnego użytku) 5/ udrożnienie rur zsypowych w komorach zsypowych 6/ skuteczne zabezpieczenie awarii, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina oraz powiadomienie ROM-u (najpóźniej do godziny 900 rano dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących 7/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp. 8/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 9/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym. 3. Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji c.o. wraz z urządzeniami poprzez, m.in.: 1/ usunięcie przecieków na instalacji 2/ likwidację zapowietrzeń instalacji w okresie sezonu grzewczego 3/ regulację instalacji z wymianą pojedynczych kryz 4/ czyszczenie grzejników 5/ przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń przed rozpoczęciem sezonu grzewczego 6/ przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń po zakończeniu sezonu grzewczego wraz z zawieszeniem czynnika grzewczego 7/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia 8/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp. 9/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 10/ dokonywanie przeglądów szczelności, naprawa zaworów występujących w węźle (zawory bezpieczeństwa, czerpalne, spustowe, zaporowe) 11/ wymiana uszczelek w połączeniach kołnierzowych i zaworach z gwintem 12/ kontrolowanie wskazań przyrządów pomiarowych (manometry, termometry, liczniki poboru ciepła i urządzenia kontrolno-pomiarowe) 13/ w trakcie sezonu grzewczego w przypadku wyłączenia budynku ( lokalu) na czas ponad 48 godzin spowodowanego awarią, z wynagrodzenia Zleceniobiorcy potrącona będzie kwota wyliczona wg wzoru: (pow. użytkowa x stawka zł/m2) podzielić przez (ilość dni w danym miesiącu) x ilość dni wyłączonych 14/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym; 4. Wewnętrzna instalacja gazowa Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji gazowej w budynku od zaworu głównego poprzez, m.in.: 1/ likwidację przecieku gazu na instalacji do zaworu odcinającego przed urządzeniem gazowym w lokalu 2/ przeprowadzanie prób szczelności po każdej naprawie 3/ przeprowadzenie jeden raz w roku kontroli stanu technicznego sprawności instalacji gazowej i urządzeń, wraz z przeprowadzaniem prób szczelności zakończonego spisaniem protokołu 4/ zgłaszanie Zamawiającemu o dokonanych samowolnych przeróbkach instalacji gazowej w lokalach 5/ konserwację i naprawy szafek gazowych 6/ likwidację nieprawidłowości podłączeń gazowych (na wąż) 7/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia 8/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp. 9/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 10/ roboty wykraczające poza w/w zakres należy realizować wyłącznie na podstawie odrębnych zleceń i rozliczać kosztorysem powykonawczym; 5. Wewnętrzna instalacja elektryczna Utrzymanie w pełnej sprawności wewnętrznej instalacji elektrycznej poprzez m.in.: 1/ usuwanie awarii braku dopływu prądu do mieszkań, lokali użytkowych, pomieszczeń wspólnego użytku (klatek schodowych, piwnic, strychów, pralni) 2/ usuwanie przerw w dopływie prądu (np. upalone przewody) - do 10m 3/ naprawę połączeń zatablicowych 4/ wymianę bezpieczników i gniazd bezpiecznikowych w tablicach administracyjnych danego budynku 5/ wymianę listew rozgałęźnych w pomieszczeniach wspólnego użytku 6/ wymianę wyłączników na klatkach schodowych, wymianę lub uzupełnienie żarówek zwykłych i świetlówek w lampach klatek schodowych, przed klatkami schodowymi , w piwnicach oraz lampkach orientacyjnych w pomieszczeniach wspólnego użytku 7/ przeprowadzenie jeden raz w roku przeglądu stanu technicznego sprawności instalacji elektrycznych zakończonego spisaniem protokołu 8/ wykonanie badań ochronnych i pomiarów instalacji elektrycznej ( tylko w lokalach mieszkalnych i usługowych wyszczególnionych w załączniku Nr 2a) 9/ kontrola stanu plomb na urządzeniach kontrolno - pomiarowych w nieruchomościach ( liczniki administracyjne ) 10/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia 11/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, datę usunięcia, miejsce awarii itp. 12/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 13/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym; II. BRANŻA BUDOWLANA 1/ roboty ślusarskie m.in.: a/ naprawa zamków, skobli i wkładek patentowych drzwi wejściowych (klatki schodowe, piwnice, strychy) b/ naprawa i regulacja samozamykaczy c/ otwieranie i zabezpieczanie lokalu podczas komisyjnego otwarcia lokalu oraz zdarzeń losowych d/ zabezpieczenie otworów kratek wycieraczkowych, naświetli, balustrad, pochwytów, itp. w przypadku kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych; 2/ roboty stolarsko - szklarskie m.in.: a/ zabezpieczenie w pomieszczeniach wspólnego użytku stolarki okiennej i drzwiowej, wyłazów dachowych w przypadku dewastacji i innych zdarzeń losowych; 3/ roboty dekarskie m.in.: a/ awaryjne uszczelnienie połaci dachowych i obróbek blacharskich b/ awaryjne miejscowe usuwanie śniegu, nawisów oraz zbijanie sopli z połaci dachowych c/ miejscowe czyszczenie koszy zlewowych i rynien 4/ roboty murarsko - tynkarskie m.in.: a/ skucie głuchych i spękanych tynków stwarzających zagrożenie dla życia i zdrowia 5/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane wyłącznie na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym, a w szczególności: a/ awaryjna wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, posadzek, tynków w lokalach w najmie b/ roboty murarsko-tynkarskie, malarskie i stolarskie c/ roboty ślusarskie, dekarsko-blacharskie i izolacyjne d/ drobne naprawy elementów małej architektury e/ drobne roboty brukarskie f/ inne roboty nie przewidziane w punktach a-e 6/ Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia drobnych remontów w lokalach właścicieli; Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej nieruchomości wyszczególnionych w Załączniku Nr 1do Umowy celem zapoznania się z ich stanem technicznym Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w w/w zakresie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 17 500,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz .U z 2006 roku, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) , tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE : 1) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych ( wod -kan , c.o. , gaz ) c) instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych ,a także uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru D d) uprawnienia E do wykonywania i zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji sanitarnych ( wod - kan ,c.o., gaz ) e) uprawnienia E do wykonywania i zajmowania się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych do 1 kV, a także do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych z pomiarami ochrony przeciwporażeniowej 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - należy wykazać co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym ( zrealizowane w ramach odrębnych umów) tj. roboty dotyczące wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego, realizowane w sposób ciągły przez okres co najmniej 1 roku, w nieruchomościach mieszkalnych o powierzchni użytkowej ogółem nie mniejszej niż 99 600,00 m2 i wartości ogółem nie mniejszej niż 760 000 zł ( brutto) 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 300 000,00 zł. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu Stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji, ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie) 2. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Pzp. (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn.zm.): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie XII. 2. p.pkt. 1) i 2) dla każdego z nich. Na potwierdzenie, że Wykonawcy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy- Pzp. : 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24.ust.1.pkt. 4 - 8 ustawy- Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1. pkt. 9 ustawy - Pzp. - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert : - W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie XI. 2. p.pkt. 1) , 2), 3) i 4) dla każdego z nich. 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: a) budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa b) budowlane w specjalności inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych ( wod -kan, c.o. , gaz ) oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa c) budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa, a także uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru D d) uprawnienia do wykonywania i zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji sanitarnych ( wod - kan ,c.o., gaz ) e) uprawnienia do wykonywania i zajmowania się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych do 1 kV, a także do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych z pomiarami ochrony przeciwporażeniowej Wykaz należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem, wartością , robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- należy wykazać co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym ( zrealizowane w ramach odrębnych umów) tj.: roboty dotyczące wykonywania bieżącej konserwacji oraz remontów branży budowlanej i instalacyjnej z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego, realizowane w sposób ciągły przez okres co najmniej 1 roku, w nieruchomościach mieszkalnych o powierzchni użytkowej ogółem nie mniejszej niż 99 600,00 m2 i wartości ogółem nie mniejszej niż 760 000 zł ( brutto). Na potwierdzenie realizacji co najmniej dwóch robót wymienionych w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz wykonanych robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.): 7) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 300 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy - Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz.605) 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Stawka roboczogodziny kosztorysowej: R-g brutto(R x Kp. x Zysk) - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego -pok. 20 - cena 15 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejsce składania ofert: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.