eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych oznaczonych kodem CPV 153 00000-1 (owoce, warzywa i podobne produkty - ziemniaki i produkty z ziemniaków, soki owocowe, owoce i warzywa przetworzone i suszone)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Grodzisk Wielkopolski: Dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych oznaczonych kodem CPV 153 00000-1 (owoce, warzywa i podobne produkty - ziemniaki i produkty z ziemniaków, soki owocowe, owoce i warzywa przetworzone i suszone)
Numer ogłoszenia: 244779 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Chopina 26, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 4445021, fax 0-61 4445021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp1grodziskwlkp.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych oznaczonych kodem CPV 153 00000-1 (owoce, warzywa i podobne produkty - ziemniaki i produkty z ziemniaków, soki owocowe, owoce i warzywa przetworzone i suszone).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych oznaczonych kodem CPV 153 00000-1 (owoce, warzywa i podobne produkty - ziemniaki i produkty z ziemniaków, soki owocowe, owoce i warzywa przetworzone i suszone)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom ogólnym określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnią wymogi określone w siwz. Uczestnikami postępowania są osoby, które nabyły specyfikację, przedstawią ofertę oraz złożą oświadczenie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ust. Prawo zamówień publicznych. Oferent przystępujący do postępowania musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia jako wyłącznej podstawy postępowania. Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, pobraną specyfikacją oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Jeżeli zajdą okoliczności zawarte w art. 89 i 90 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuci oferty. Zamawiający wykluczy wykonawców, zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności tych, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, które Zamawiający określił w punkcie 6 specyfikacji . Oferty dostawców, którzy zostali wykluczeni traktowane będą jako odrzucone. Oferent ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczają : 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 3. Wzór umowy zatwierdzony przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp1grodziskwlkp.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 1 ul. Chopina 26 62 - 065 Grodzisk Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1- Sekretariat, ul. Chopina 26, 62 - 065 Grodzisk Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.