eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Międzyrzec Podlaski: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
Numer ogłoszenia: 24475 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17130 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3712496, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami. Realizacja przedmiotu zamówienia musi się odbywać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), przepisami wykonawczymi do ww. ustaw, zapisami Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017, przyjętego uchwałą Nr XXIV/396/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30.07.2012 r. oraz uchwałą Nr XXIV/397/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30.07.2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017 (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2012 r., poz. 2590) i uchwałą Nr XXVIII/479/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 28.12.2012 r. zmieniającą uchwałę w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017 (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2013 r., poz. 128), a także przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski, stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXXVII/233/13 Rady Gminy Międzyrzec Podlaski z dnia 13 listopada 2013 r. oraz innymi stosownymi przepisami obowiązującego prawa, w tym prawa miejscowego. 1)W załączniku nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją lub SIWZ (siwz), podano miejscowości z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski, z których należy odbierać odpady komunalne. 2)Wykonawca zobowiązany jest bez względu na warunki atmosferyczne do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości - gromadzonych w sposób opisany w załączniku nr 9 do SIWZ - Jak prawidłowo segregować odpady - Gmina Międzyrzec Podl. Szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne w Gminie Międzyrzec Podl. wynosi 2460 nieruchomości. 3)Worki/pojemniki powinny być w kolorach wskazanych w SIWZ, oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadach, nazwą, adresem, numerem telefonu Wykonawcy. 4)Worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w systemie: za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów Wykonawca na posesji pozostawia worek pusty. 5)Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych - odpady komunalne z częstotliwością zawartą w załączniku nr 7 do SIWZ - Harmonogram odbioru odpadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian do harmonogramu odbioru odpadów, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 6)Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, będzie on zobowiązany do natychmiastowej wymiany uszkodzonego pojemnika na koszt własny. 7)Wykonawca w dniu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ma obowiązek sprawdzić przyjmowane odpady pod kątem selektywnej zbiórki, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. 8)Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych, wynikającym z niedopełnienia przez mieszkańców obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tę okoliczność dokumentację identyfikującą właściciela nieruchomości (notatkę, oświadczenie, zdjęcia), umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. 9)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywne zebrane frakcje odpadów. 10)Obowiązkiem Wykonawcy będzie wyposażyć wskazany przez Zamawiającego punkt selektywnej zbiórki (szacuje się utworzenie 1 punktu) w specjalnie oznakowane kontenery - co najmniej 2 kontenery o poj. 7 m3 przeznaczone do zbierania odpadów takich jak: chemikalia, odpady budowlane, rozbiórkowe, zużyte opony i inne oraz opróżniać je po ich wypełnieniu. W przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia liczby kontenerów, Wykonawca będzie zobowiązany je zapewnić. Kontenery stanowią własność Wykonawcy. 11)Odbiór odpadów: wielkogabarytowych, metali, ubrania i tekstylia, meble, odpady elektryczne i elektroniczne, baterie i akumulatory, chemikalia, przeterminowane leki, zużyte opony, odpady budowlane powstałe w gospodarstwach domowych dostarczany będzie bezpośrednio od mieszkańców Gminy Międzyrzec Podlaski. Ponadto w przypadku wystąpienia potrzeby odbioru w/w odpadów Wykonawca będzie zobowiązany udostępnić odpowiednie kontenery w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. O terminie odbioru odpadów mieszkańcy gminy zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty. 12)Za szkody majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 13)Zobowiązuje się Wykonawcę do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, na których powstały odpady, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 14)Ze względu na to, że odbiór i transport odpadów odbywać się będzie z posesji zlokalizowanych w zabudowie kolonijnej, w znacznej odległości od dróg publicznych, koniecznym będzie dostosowanie pojazdów do warunków terenowych. Kalkulując tabor samochodowy przeznaczony do wykonywania usługi odbioru i zagospodarowania należy uwzględnić powyższe warunki. 15)Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości musi posiadać bazę magazynowo transportową w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Międzyrzec Podlaski. 16)Szczegółowe warunki umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 10. 17)W trakcie zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o 5%. Liczba worków do gromadzenia odpadów pozostałych i worków do selektywnej zbiórki odpadów rocznie wynosi: ok. 100 000 sztuk. 18)Ponadto Zamawiający wymaga zabezpieczenia worków w poszczególnych kolorach w ilości 20% podstawowego zamówienia, które zostanie zdeponowane w siedzibie Zamawiającego. Ilość wytworzonych odpadów na terenie gminy Międzyrzec Podlaski nie jest zależna od Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PUK SERWIS sp. z o.o., ul. Brzeska 110, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 346500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245208,60

  • Oferta z najniższą ceną: 245208,60 / Oferta z najwyższą ceną: 324000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.