eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z placówek oświatowych, prowadzonych przez Gminę Miejską Świdnik w ramach projektuUCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Świdnik: Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z placówek oświatowych, prowadzonych przez Gminę Miejską Świdnik w ramach projektu: UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU
Numer ogłoszenia: 244749 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z placówek oświatowych, prowadzonych przez Gminę Miejską Świdnik w ramach projektu: UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z placówek oświatowych, prowadzonych przez Gminę Miejską Świdnik w ramach projektu: UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU z podziałem na 383 części. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów na terenie placówek oświatowych Gminy Miejskiej Świdnik tj.: - II Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku. - Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Kopernika 9 w Świdniku. - Gimnazjum Nr 2 im. Lotników Polskich w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku. - Gimnazjum Nr 3 im. Noblistów Polskich w Zespole Szkół Nr 2, ul. Jarzębinowa 6 w Świdniku. 4.2. Zajęcia będą realizowane w ramach projektu UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU - Nr umowy o dofinansowanie projektu: 1200/POKL.09.01.02-06-282/13-00 - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 4.3 Głównym celem projektu jest wyrównywanie i zwiększenie szans edukacyjnych uczniów poprzez wdrożenie programów rozwojowych w 4. szkołach Gminy Miejskiej Świdnik do 30.06.2015 r.. W projekcie przewidziano udział 880 uczniów. Zostanie zorganizowanych 383 grup maksymalnie 8 osobowych. Realizacja projektu oparta jest - przede wszystkim - na prowadzeniu zajęć edukacyjnych zapoznających młodzież z metodami i technikami uczenia się oraz ułatwiających im proces zdobywania wiedzy z matematyki, języków obcych i przedmiotów rozwijających kompetencje kluczowe, a także zajęć dla uczniów zdolnych. Poprzez realizację zajęć nastąpi poprawa oferty edukacyjny szkół jak również sytuacji uczniów. Osiągnięcie wskaźników przyczyni się do podniesienia poziomu kompetencji kluczowych, w tym do lepszego przygotowania się do egzaminów końcowych i w przyszłości lepszego funkcjonowania na rynku pracy. Kompleksowo i trwale ma zostać podniesiona jakość pracy szkół, które będą mogły realizować tego typu zajęcia według wypracowanych metod w następnych latach (m.in. poprzez udostępnienia programów zajęć szkołom i nauczycielom). 4.4 Projekt, obejmuje następujące rodzaje zajęć: 4.4.1 Dla uczniów zdolnych (10 grup); Ad. 1. Wsparcie polegające na stworzeniu odpowiednich warunków uczniom zdolnym do pełnego rozwinięcia własnego potencjału. Prowadzący będzie pomagać uczniom rozwinąć umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy oraz maksymalnego korzystania z własnych talentów. Zostanie zastosowana strategia rozwijania myślenia twórczego. Zajęcia interdyscyplinarne. Dzięki zajęciom uczniowie będą mogli brać udział w konkursach i olimpiadach. Programy zajęć będą uwzględniały nie tylko zagadnienia dydaktyczne, ale również wychowawcze i opiekuńcze. 4.4.2 O technikach i metodach uczenia się (133 grupy); Ad. 2. Umiejętność uczenia się to organizowanie własnej nauki, efektywnego zarządzania czasem, rozwiązywania problemów, zdobywania, przetwarzania, oceniania i przyswajania nowych informacji, a także zdolność zastosowania nowej wiedzy i umiejętności w nowych sytuacjach - w domu i szkole, a w przyszłości w pracy. W celu osiągnięcia tych umiejętności niezbędne jest poznanie technik i metod uczenia się, dyspozycji i zdolności do uczenia się, zarówno na poziomie indywidualnym, jak i grupowym. Umiejętności uczenia się są szczególnie cenne w przypadku klas III, przygotowujących się do egzaminów końcowych. Programy zajęć mają uwzględniać nie tylko zagadnienia dydaktyczne ale również wychowawcze i opiekuńcze. W realizacji będą stosowane technologie informacyjno-komunikacyjnych, w związku z tym wykorzystany będzie sprzęt ICT. 4.4.3 Z matematyki z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (82 grupy); 4.4.4 Z języków obcych z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (78 grup); rozwijających kompetencje kluczowe (biologia, chemia, geografia, WOS, j.polski, historia, fizyka, informatyka). z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (80 grup). Ad 3, 4 i 5. Przyswojenie samych technik i metod uczenia się nie gwarantuje sukcesu szkolnego. Konieczne staje się przećwiczenie poznanych treści w trakcie zajęć przedmiotowych m.in. z matematyki, języków obcych i przedmiotów rozwijających kompetencje kluczowe. W ten sposób zajęcia przedmiotowe oraz zajęcia na temat technik i metod uczenia się uzupełniają się wzajemnie. Mają one mieć przede wszystkim charakter praktyczny i warsztatowy. 4.5 Zakres usługi edukacyjnej obejmuje w szczególności: 1) prowadzenie zajęć w ww. placówkach oświatowych w godzinach dostosowanych do potrzeb uczestników oraz możliwości udostępnienia sal lekcyjnych przez szkoły zgodnie z zaakceptowanym przez koordynatora projektu harmonogramem. 2) przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć pozalekcyjnych w terminie nie późniejszym, niż do 19 czerwca 2015 roku a w przypadku zajęć dla uczniów z klas III Liceum Ogólnokształcącego do końca kwietnia 2015 roku, średnio 1 lub 2 godziny w tygodniu; 3) sprawowanie opieki nad uczestnikami zajęć; 4) prowadzenie zajęć zgodnie z polityką równych szans i obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji projektów w ramach PO KL; 5) uzyskanie następujących rezultatów: a) zajęcia dla uczniów zdolnych - rozwinięcie o min. 70% zainteresowań i umiejętności w zakresie nauki (min. u 87,5 % uczestników), b) zajęcia z technik i metod uczenia się - rozwinięcie o 60% umiejętności w zakresie technik i metod uczenia się (min. u 80% uczestników), c) zajęcia z matematyki z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się - zwiększenie wiedzy z matematyki o 40% (min. u 80% uczestników), d) zajęcia z języka obcego z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się - zwiększenie wiedzy z języka obcego o 40% (min. u 80% uczestników), e) zajęcia w ramach kompetencji kluczowych z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się - zwiększenie wiedzy z przedmiotów w ramach kompetencji kluczowych o 40% (min. u 80% uczestników). 4.6 . Wykonawca w celu prawidłowej realizacji zajęć zobowiązuje się do: 1) przedłożenia Zamawiającemu harmonogramów realizacji zajęć, uwzgledniających organizację planu zajęć lekcyjnych uczniów biorących udział w zajęciach i możliwości nieodpłatnego udostępniania sal lekcyjnych przez ww. szkoły, w terminie co najmniej 7 dniu przed rozpoczęciem zajęć; 2) realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zatwierdzonym ww. harmonogramem. Dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu zajęć, po uzyskaniu akceptacji przedstawiciela Zamawiającego: a) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy zmiana jest możliwa po dokonaniu zgłoszenia tego faktu z 7. dniowym wyprzedzeniem w formie elektronicznej lub papierowej. b) w sytuacjach trudnych do przewidzenia np. choroby lub innego zdarzenia losowego Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować Zamawiającego o niemożności przeprowadzenia zajęć, nie później niż do godziny 900 dnia, w którym zajęcia powinny się odbyć, podając przyczynę zaistniałej sytuacji i nowy termin zajęć; 3) opracowania programu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych zgodnego ze zdiagnozowanymi potrzebami uczniów, we współpracy ze szkołami, w których będą realizowane ww. zajęcia, a następnie przedłożenie go do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć; 4)prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji realizacji przedmiotu umowy,a w szczególności bieżącego prowadzenia dzienników zajęć i kart czasu pracy oraz przekazywania Zamawiającemu ich kserokopii jako załącznika do rachunku/faktury Vat wystawianego za dany okres rozliczeniowy; 5) wspomagania promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, w tym informowania o współfinansowaniu przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisłej współpracy z Zespołem Projektowym w badaniu rezultatów i mierzeniu wskaźników zajęć poprzez wypełnianie narzędzi monitoringu, przekazywanych na bieżąco przez przedstawiciela Zamawiającego i dostarczanie ich przedstawicielowi Zamawiającego w wyznaczonym terminie; 6) trzykrotnego badanie rezultatów przedmiotu umowy, w szczególności określania poziomu wzrostu wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie treści programowych zajęć i opracowanie trzykrotnie ich wyników w terminach ustalonych przez Zamawiającego oraz sporządzenia sprawozdania końcowego i dostarczenie go Zamawiającemu do 19.06.2015 r.; 7) bieżącego informowania przedstawiciela Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności o niskiej frekwencji na zajęciach i planowanych rezygnacjach uczniów z udziału w zajęciach; 8) przestrzegania zaleceń wynikających z wymogów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie promocji, monitoringu i ewaluacji oraz zapisów Wniosku o dofinansowanie projektu i Regulaminu projektu przekazanych przez Zamawiającego. 9) wykonywania innych czynności wynikających ze specyfiki przedmiotu umowy, mającychna celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy, poprzez m. in. współpracę z zespołemnauczycielskim szkoły, w której realizowany jest przedmiot umowy. 4.7 . Łącznie w projekcie zostanie przeprowadzonych 10 367 godzin zajęć. W projekcie przyjęto, że godzina lekcyjna będzie trwała 45 minut, co jest zgodne z obowiązującymi przepisami oświatowymi dla zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych. 4.8 W ramach projektu jako wkład własny Gminy Miejskiej Świdnik zostaną udostępnione nieodpłatnie sale lekcyjne w wymienionych szkołach oraz zapewnia pomoce i materiały dydaktyczne. 4.9 Przed podpisaniem umowy, w celu weryfikacji i zatwierdzenia dokumentów, wymagane jest dostarczenie następujących dokumentów osób prowadzących zajęcia: a) deklaracji uczestnictwa (Załącznik nr 9 do SIWZ), b) CV (Załącznik nr 10 do SIWZ), c) oświadczenia o zatrudnieniu w instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Załącznik nr 11 do SIWZ), d) w przypadku osób zatrudnionych w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL oświadczenie pracownika o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz o unikaniu podwójnego finansowania (Załącznik nr 12 do SIWZ) e) oświadczenia o zatrudnieniu w innych projektach PO KL (Załącznik nr 13 do SIWZ). f) oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym (Załącznik nr 14 do SIWZ). W przypadku zatrudnienia w innych projektach, inne zobowiązania nie mogą kolidować z wykonywaniem obowiązków wynikających z niniejszej umowy, a Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich form zatrudnienia oraz nie przekraczania 240 godzin pracy w miesiącu. Wymiar czasu pracy zawodowej nauczyciela liczony będzie jako 40h w tygodniu. W przypadku braku pozytywnej weryfikacji ww. dokumentów umowa z wykonawcą nie zostanie zawarta. 4.10 . Wymagania dotyczące kwalifikacji osób prowadzących zajęcia. Nazwa zajęć Nr części Wymagane kwalifikacje Zajęcia dla uczniów zdolnych od nr 1 do nr 10 Kwalifikacje do nauczania języka polskiego w gimnazjum lub liceum - część 1,3,6,7 Kwalifikacje do nauczania matematyki w gimnazjum lub liceum - część 4,8,9 Kwalifikacje do nauczania nauk przyrodniczych (biologia lub chemia lub fizyka lub geografia) w gimnazjum lub liceum -część 2,5,10 Zajęcia o technikach i metodach uczenia się od nr 11 - do nr 143 Kwalifikacje do pracy w gimnazjum lub liceum na stanowisku nauczyciela oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się (części od nr 11- do nr 143) Zajęcia z matematyki dla uczniów z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się od nr 144 - do nr 225 Kwalifikacje do nauczania matematyki w gimnazjum lub liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się (części od nr 144- do nr 225) Zajęcia z języków obcych dla uczniów z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się od nr 226- do nr 303 Kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w gimnazjum lub liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się - części: od nr 226 -do nr 238, nr 241, nr 242, od nr 244- do nr 261, od nr 265 -do nr 284, od nr 291- do nr 293, od nr 295 - do nr 300 Kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w gimnazjum lub liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się -części: od nr 239-do nr 240, nr 243, od nr 262-do nr 264, nr 285, nr 286, nr 294, nr 301 Kwalifikacje do nauczania języka hiszpańskiego w gimnazjum lub liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się -części: od nr 287 - do nr 290, nr 302 Kwalifikacje do nauczania języka francuskiego w gimnazjum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się -część nr 303 Zajęcia z zastosowania technik i metod uczenia się w czasie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe od nr 304- do nr 383 Kwalifikacje do nauczania biologii w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 304- do nr 308, od nr 335-do nr 342 Kwalifikacje do nauczania chemii w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 309-do nr 313, od nr 343 - do nr 349 Kwalifikacje do nauczania fizyki w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: nr 314, od nr 350- do nr 356 Kwalifikacje do nauczania geografii w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 315- do nr 319, od nr 357 - do nr 362 Kwalifikacje do nauczania informatyki w gimnazjum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się - części: od nr 263- do nr 366 Kwalifikacje do nauczania historii w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: nr 320, od nr 377- do nr 383 Kwalifikacje do nauczania wiedzy o społeczeństwie (wos) w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 330- do nr 334, od nr 367- do 370 Kwalifikacje do nauczania języka polskiego w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 321- do nr 329, od nr 371 - do nr 376 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 i 9 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu większej ilości tego samego rodzaju zamówień niż przewidywana w zamówieniu podstawowym jednakże nie przekraczającej 40 % wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz .U. z 2013 r poz. 709 z późn. zm.)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 383.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 0 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi podobne do przedmiotu zamówienia -tj. prowadził zajęcia pozalekcyjne w gimnazjach lub liceach w ramach projektów, grantów, programów edukacyjnych: - minimum jedną w przeciągu ostatnich 3 lat dla spełnienia w/w warunku..

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami: - co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. prowadzącą zajęcia z uczniami, posiadającą kwalifikacje do pracy w szkole z dziećmi i młodzieżą określone w przepisach prawa oświatowego - oraz posiadającą zaświadczenie o odbyciu Kursu/szkolenia z technik i metod uczenia się (dla części od 11 do 383)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 2.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 20
  • 3 - Doświadczenie zawodowe - 15
  • 4 - Dodatkowe kwalifikacje - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, w formie aneksu. 2. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach: a) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonania całego zakresu zamówienia z przyczyn prawnych, finansowych lub organizacyjnych (w szczególności, w sytuacji braku możliwości utworzenia grupy uczestników), b) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy lub zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU Projekt realizowany przez Gminę Miejską Świdnik w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.