eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w Lidzbarku Warmińskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Lidzbark Warmiński: Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 244742 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181594 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im.M.Kromera, ul. Ratuszowa 4, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 767 30 25, faks 89 767 62 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w Lidzbarku Warmińskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w Lidzbarku Warmińskim obejmującego swoim zakresem pomieszczenia: na parterze, na piętrze, na strychu i na dachu budynku. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie następujących robót rozbiórkowych i wyburzeń: - rozebranie pokrycia dachowego, - usunięcie elementów konstrukcji dachu przegniłych, skorodowanych, - wyburzenia wg dokumentacji rysunkowej w ścianach działowych, - wykonanie otworów w stropach w celu wykonania szybu windy, - usunięcie ze ścian okładzin zwłaszcza w pomieszczeniach, które zmieniają swoje funkcje, np. łazienki, - usunięcie istniejących posadzek, na parterze-usunięcie wierzchniej warstwy wykończeniowej, na piętrze i poddaszu usunięcie wierzchniej warstwy, - usunięcie istniejącej izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniach mokrych, - demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz wymiana na nowe drzwi zewnętrzne drewniane w celu dostosowania budynku do obowiązujących przepisów p.poż. - demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, - demontaż częściowy instalacji wodno-kanalizacyjnej, co. 2) wykonanie następujących robót budowlanych: - wykonanie nowego pokrycia dachowego nad całością budynku, - wymiana systemu doprowadzenia wód deszczowych z dachu, - wykonanie szybu windy-windy dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie posadzek zgodnie z opisami na rysunkach, - wykonanie nowych ścian działowych, zamurowań, - montaż nowoprojektowanych drzwi, - malowanie, wykonanie nowych okładzin ściennych, - wymiana instalacji CO, - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji teletechnicznych (telefoniczna, informatyczna, alarmowa i telewizja przemysłowa), - wymiana instalacji elektrycznej, oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, które załączono do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z obowiązującymi przepisami, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną oraz z zasadami doświadczenia zawodowego. 4. Określone w SIWZ nazwy materiałów lub produktów, podane znaki towarowe lub pochodzenie, mają na celu określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów lub produktów, a Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza stosowanie materiałów lub produktów równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż podane w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały lub produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia w każdym czasie, iż proponowane materiały lub produkty są równoważne. W przypadku składania oferty, w których wykonawca proponuje materiały lub produkty równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów lub produktów równoważnych, wraz z dokumentami stwierdzającymi w sposób jednoznaczny ich równoważność. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania materiałów lub produktów równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu materiałów lub produktów przyjętych w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany STOLBUD, ul. Nadbrzeżna 10, 11-220 Górowo Iławeckie, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1082938,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1132911,42

  • Oferta z najniższą ceną: 1132911,42 / Oferta z najwyższą ceną: 1436143,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.