eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Zabrze: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 244689 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami , ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3734810, fax. 032 3734821.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu. Przedmiot zamówienia dzieli się na 3 części: część nr 1 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 2 zlokalizowany przy ul. Żółkiewskiego 12a - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 96 307,00, - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 51 371,43. część nr 2 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 3 zlokalizowany przy ul. Staromiejskiej 15 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 46 272,00, - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 68 726,15. część nr 3 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 4 zlokalizowany przy ul. Tarnopolskiej 57 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 38 741,93, - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 38 741,93. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych przez wykonawców do każdego w/w zadania z osobna, do kilku lub do wszystkich naraz. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu. Zamawiający, w ramach powyższej, usługi wymaga od Wykonawcy wykonania poniższych czynności, które mają zastosowanie do wszystkich powierzchni objętych niniejszym postępowaniem. Poniższy opis zamówienia jest tożsamy do każdej części postępowania. Natomiast podział zamówienia na części wynika tylko z rejonizacji Miasta Zabrze. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie utrzymania czystości na tenarach zewnętrznych i niezabudowanych należy w szczególności: a)codzienne (w dni robocze) zamiatanie chodników, dojść i dojazdów do budynków, podwórzy i otoczenia stanowisk na odpady stałe, b)sprzątanie terenów niezabudowanych z opadających liści na bieżąco wraz z ich wywozem i składowaniem. Koszt składowania na wysypisku ponosi Wykonawca, c)sprzątanie, grabienie terenów zielonych minimum 1 raz w tygodniu wraz z wywozem i składowaniem. Koszt składowania na wysypisku ponosi Wykonawca, d)usuwanie śniegu, błota pośniegowego i lodu oraz posypywanie chodników, odśnieżanie chodników po opadach śniegu, utrzymywanie ich powierzchni w szorstkości, usuwanie zalodzenia i gołoledzi, odśnieżanie dojść do budynków i placyków gospodarczych - bezpośrednio po wystąpieniu opadów. Śnieg należy układać w pryzmach, należy robić rowy w poprzek nich, aby umożliwić spływ wody do studzienek kanalizacyjnych. Czynności te należy wykonywać w miarę potrzeb, również w wolne soboty, niedziele i święta. e)koszenie trawników min. 3 razy w sezonie: I termin - do 15 maja, II termin -do 15 lipca, III termin - do 15 września wraz z wywozem i składowaniem zgodnie z podanym przez Wykonawcę harmonogramem koszenia w podziale na poszczególne ulice. Koszt składowania na wysypisku ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności określonych w ppkt a, d w godzinach porannych tak aby zrealizowane były do godziny 1500. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania dodatkowych jednorazowych czynności na wykonanie usług wymienionych w pkt 1 będących w zarządzaniu JOFGN, mieszczących się w wartości zamówienia uzupełniającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przez złożeniem ofert wstępnych w wysokości: - dla części 1 - 4 000,00 PLN, - dla części 2 - 2 300,00 PLN, - dla części 3 - 1 800,00 PLN,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 Wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych tych wykonawców, którzy otrzymali największe oceny spełnienia warunku wykaz nie mniej niż 3 wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości 100 000 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W ramach oceny spełnienia tego warunku Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów - liczonych według poniższej zasady: - z tytułu realizowania jednego zamówienia - 10 punktów, - z tytułu realizowania dwóch zamówień - 20 punktów, - z tytułu realizowania trzech zamówień - 30 punktów, - z tytułu realizowania czterech zamówień - 40 punktów. W przypadku osiągnięcia przez dwóch lub więcej wykonawców Takiej samej liczby punktów, to do ustalenia pomiędzy nimi kolejności w zbiorczej ocenie decydować będzie najwyższa łączna wartość wykazanych zamówień, za które Zamawiający przyznał punkty. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert wstępnych traktuje się jak wykluczonego z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków; B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz nie mniej niż 3 wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości 100 000 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą niż 50 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; B) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania wniosków - potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). Zamawiający nie dopuszcza wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunkow zamówienia zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami, 41-800 Zabrze, ul. Targowa 2 pok. 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu część nr 1 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 2 zlokalizowany przy ul. Żółkiewskiego 12a - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 96 307,00, - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 51 371,43..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu część nr 2 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 3 zlokalizowany przy ul. Staromiejskiej 15 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 46 272,00, - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 68 726,15..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu. część nr 3 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 4 zlokalizowany przy ul. Tarnopolskiej 57 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 38 741,93, - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 38 741,93..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.