Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-09
Wrocław: Dostawa akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 24467 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu , al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3272100, 071 3272119, faks 71 3272350.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania. Zamówienie obejmuje cztery części: Część I Dostawa programu komputerowego (licencja elektroniczna - bezterminowa) Irfan View lub równoważnego - 150 stanowisk Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr I zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a. Część II Dostawa myszy komputerowej bezprzewodowej i klawiatury bezprzewodowej (komplet) - 35 szt. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr II zamówienia zawarte są w załączniku nr 1b. Część III Dostawa nagrywarki wewnętrznej DVD - 4 sztuki Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr III zamówienia zawarte są w załączniku nr 1c. Część IV Dostawa nagrywarki zewnętrznej DVD - 2 sztuki Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr IV zamówienia zawarte są w załączniku nr 1d..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.31.52-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Kwoty wadium wynoszą: - dla części nr I - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla części nr II - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla części nr III - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, - dla części nr IV - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium,
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca musi załączyć specyfikacje techniczne oferowanych przedmiotów zamówienia umożliwiające porównanie parametrów oferowanych przedmiotów zamówienia z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w załącznikach nr 1a - 1d do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkikm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
al. Marcina Kromera 44
51-163 Wrocław
pok. 310 III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu al. Marcina Kromera 44 51-163 Wrocław pok. 310 III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa programu komputerowego (licencja elektroniczna - bezterminowa) Irfan View lub równoważnego - 150 stanowisk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa programu komputerowego (licencja elektroniczna - bezterminowa) Irfan View lub równoważnego - 150 stanowisk Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr I zamówienia zawarte są w załączniku nr 1a..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa myszy komputerowej bezprzewodowej i klawiatury bezprzewodowej (komplet) - 35 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa myszy komputerowej bezprzewodowej i klawiatury bezprzewodowej (komplet) - 35 szt. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr II zamówienia zawarte są w załączniku nr 1b..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa nagrywarki wewnętrznej DVD - 4 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nagrywarki wewnętrznej DVD - 4 sztuki Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr III zamówienia zawarte są w załączniku nr 1c..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.23.31.52-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa nagrywarki zewnętrznej DVD Slim - 2 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nagrywarki zewnętrznej DVD Slim - 2 sztuki Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie części nr IV zamówienia zawarte są w załączniku nr 1d..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.52-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- BZP.2710.24.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla Uwr
- Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych dla uczniów przygotowujących do zdobycia kwalifikacji zawodowych - w podziale na 6 części
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon II do żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stabłowickiej 78 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa inkubatorów dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup subskrypcji, serwisu pogwarancyjnego i serwisu oprogramowania wraz ze wsparciem merytorycznym dla systemu FUDO PAM Enterprise
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
- D/15/2024/A Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego; część nr 3: Dostawa laptopów oraz monitora 4K z akcesoriami dla Instytutu Historii
- 214/IH/TP/4/2024_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- "Przedłużenie wsparcia dla oprogramowania systemu backupu."
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: Urządzenie do odczytu i/lub wypalania uniwersalnych dysków wideo (DVD) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.