eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miasta Szczecin, jego agendach oraz terenach posesji



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Szczecin: Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miasta Szczecin, jego agendach oraz terenach posesji
Numer ogłoszenia: 244661 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Wydział Obsługi Urzędu, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245312, 4245315, fax 091 4231609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miasta Szczecin, jego agendach oraz terenach posesji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miasta Szczecin, jego agendach oraz terenach posesji. Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miasta Szczecin i jego agendach o łącznej powierzchni 22893,64 m2 oraz sprzątanie i utrzymanie terenów posesji (tereny zielone i utwardzone) Urzędu Miasta Szczecin i agendy przy ul.Gryfińskiej 4 o łącznej powierzchni 14935,80 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 77.00.00.00 - Usługi rolnictwa, leśnictwa oraz ogrodnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a)zatrudniali w okresie ostatnich trzech lat (tj. 2004r.,2005r., 2006r.), a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, średniorocznie minimum 40 pracowników , b)wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: sprzątanie obiektów o charakterze i o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. sprzątanie minimum 10 000m2 powierzchni w budynkach (ze szczególnym uwzględnieniem sprzątania powierzchni biurowej i korytarzy) oraz 5 000 m2 sprzątanych terenów posesji, łącznie w każdej wykazanej pracy podobnej. c)dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami: -urządzenie myjące do posadzek kamiennych, lastrico oraz z tarketu- minimum 3 szt -urządzenie piorące do wykładzin i tapicerki - minimum 3 szt -urządzenie polerujące do posadzek kamiennych,lastrico oraz z tarketu-minimum 3 szt -urządzenie do mechanicznego odśnieżania chodników i dziedzińców - minimum 1 szt - urządzenie do mechanicznego zamiatania chodników i dziedzińców - minimum 1 szt - kosiarką spalinową -minimum 1 szt - urządzenie do mechanicznego podcinania żywopłotów -minimum 1 szt d)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3)Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat (tj.2004r.,2005r., 2006r.,), według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4)Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 5)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny, ww. wykaz. 6)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca zrealizuje całość zamówienia siłami własnymi (bez udziału podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4)oświadczenie co do ilości osób, które będą wykonywać zamówienie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Zamawiający wymaga, aby usługi w zakresie utrzymania czystości realizowane były przez minimum 40 osób, w pełnym wymiarze czasu pracy (8 h dziennie i 40 h tygodniowo). Jeżeli wykonawca przewiduje wykonywanie zamówienia przez osoby w niepełnym wymiarze czasu pracy, ma obowiązek wskazać, ile osób i jakim wymiarze czasu pracy jest przewidzianych do wykonania usług w zakresie utrzymania czystości. Jeśli przewidziane zostaną osoby sprzątające w niepełnym wymiarze czasu pracy, to liczba osób wskazanych w zał. nr 6 musi być proporcjonalnie większa, tak, aby łącznie spełniony był warunek świadczenia usługi przez 40 osób w pełnym wymiarze czasu pracy; np. zamiast 1 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy możliwe jest świadczenie usługi sprzątania przez 2 osoby w wymiarze 4 h dziennie i 20 h tygodniowo. Uwaga: ze względu na warunek wykonania całości zamówienia siłami własnymi (bez podwykonawców), zamawiający nie dopuszcza uwzględnienia w powyższym oświadczeniu osób, świadczących usługi na podstawie umów cywilnoprawnych (np. umowy zlecenia lub umowy o dzieło).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecin p.336V pl.Armii Krajowej1 70-456 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Urzad Miasta Szczecin pl.Armii Krajowej 1 70-456 Szczecin p.336S godz.11.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.