eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. ,,Przebudowa mostu w Nowej Wiosce,,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-14

Góra: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. ,,Przebudowa mostu w Nowej Wiosce,,
Numer ogłoszenia: 244661 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265774 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. ,,Przebudowa mostu w Nowej Wiosce,,.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn.: ,,Przebudowa mostu w Nowej Wiosce,, a) Zakres planowanych robót obejmuje: Opis stanu istniejącego: Dł. mostu: 15 ,00 m Szer. mostu: 6,60 m Most znajduje się w ciągu drogi gminnej prowadzącej ze wsi Nowa Wioska w Gminie Góra w kierunku pól uprawnych. Posiada 2 filary z rur stalowych średnicy 210 mm- 5 szt. zwieńczonych oczepami z 2 szt. I200mm. Na oczepach oparto ruszt stalowy w postaci 5 belek głównych z I450mm i stężeń poprzecznych z C220 mm. Przyczółki i skrzydełka w postaci pionowych pali z okrąglaków drewnianych średnicy 20-25cm. W dolnej partii przyczółków ustanowiono pionowo płyty żelbetonowe drogowe, a powyżej okrąglaki drewniane. Na belkach stalowych z I450mm ułożono poprzecznice z belek drewnianych grubości 19cm rozstawionych co około 60 cm. Do poprzecznic przymocowano dolną warstwę pomostu (jezdni) z bali drewnianych nasyconych gr.10 cm. Górna warstwę jezdni stanowią bale nasycone gr. 7 cm ułożone poprzecznie do osi podłużnej mostu. Na krawędziach jezdni ustawiono balustrady wysokości 110 cm z rur stalowych średnicy 42mm. Ustrój nośny mostu tj. filary, belki główne i stężenia poprzeczne są w stanie dobrym. Wymagają jedynie oczyszczenia i naniesienia nowych powłok malarskich antykorozyjnych. Elementy drewnianej jezdni mostu uległy całkowitemu zniszczeniu, co uniemożliwia przejazd przez most. Częściowo zniszczone są również drewniane elementy skrzydełek mostu. Elementy mostu przedstawiono w dokumentacji fotograficznej i rysunkach inwentaryzacyjnych. Projektowana przebudowa polega na wymianie zniszczonego pomostu drewnianego na nową płytę żelbetonową ułożoną na szalunku traconym z blach trapezowych. Zakres robót: -ustawienie rusztowania podwieszonego do konstrukcji stalowej celem bezpiecznego wykonania robót rozbiórkowych, malarskich i montażu blach fałdowych, -ostrożne rozebranie balustrad przewidzianych do ponownego wbudowania, -rozebranie konstrukcji drewnianych mostu, -oczyszczenie konstrukcji stalowych za pomocą piaskowania do stanu ,,Psa2,, -ułożenie prostopadle do belek głównych szalunku traconego z blach fałdowych ocynkowanych -ułożenie zbrojenia z siatek stalowych średnicy 12mm oczko 15cm ze stali żebrowanej -zamontować na krawędziach płyty płaskowniki 6x100mm oraz marki z blachy stalowej gr. 10 mm do podparcia słupków balustrady -zabetonować płytę pomostową mieszanką betonową. Beton winien być przygotowany na kruszywie łamanym granitowym lub bazaltowym. Płytę ułożyć ze spadkiem 2% w kierunku krawędzi zewnętrznej. -zatartą na gładko nawierzchnię betonową należy spryskać preparatem do pielęgnacji świeżego betonu, wykonać szczeliny dylatacyjne tarczą gr. 3 mm na głębokość1/3 gr. płyty. Drugie cięcie wykonać w terminie późniejszym do szer. 8 mm i głębokości 20 mm. Rozmieszczenie szczelin pokazano na rys. nr 5( zał. do SIWZ). Przez okres 7 dni prowadzić pielęgnację betonu. -zamontować balustradę poprzez przysypywanie słupków do marek stalowych osadzonych w płycie nawierzchni. Balustrady pomalować w kolorze niebiesko-białym. -dwukrotnie powlec lepikiem asfaltowym słupy z bali drewnianych przy przyczółku i skrzydełkach. -zamontować płyty żelbetonowe 75x300cm na skrzydełkach mostu. Elementy robót: -rusztowania podwieszone na wieszakach stalowych- wysokość montażu do 16m; demontaż poręczy mostowych; rozebranie jezdni mostu drewnianego; rozebranie poprzecznic z bali drewnianych; rozebranie skrzydełek drewnianych mostu; czyszczenie strumieniowo-ścierne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji pełnościennych; malowanie pędzlem farbami do gruntowania chlorokauczukowymi konstrukcji pełnościennych; malowanie pędzlem emaliami chlorokauczukowymi konstrukcji pełnościennych; transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym; montaż blach trapezowych do dwuteowników; wypełnienie betonem blachy fałdowej, nawierzchnia betonowa; spryskanie zatartej nawierzchni; obramowanie na krawędziach płyty; okucia z płaskowników; obsadzenie marek stalowych do zamocowania balustrady; przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane; montaż poręczy mostowych - z odzysku; malowanie balustrad stalowych mostów ręczne pędzlem; izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe- wykonywane na zimno z lepiku asfaltowego; montaż płyt drogowych jako ścianka oporowa przy skrzydełkach mostu. Wykonawca we własnym zakresie winien zabezpieczyć źródło energii elektrycznej. Materiał drewniany pochodzący z rozbiórki należy przekazać Zmawiającemu. Wykonawca we własnym zakresie zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej obiektu (szczegółowy zakres dokumentacji powykonawczej podano w STWIOR). Roboty powinny być oznakowane zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Materiały udostępniono na stronie Zamawiającego: www.bip.gora.com.pl w zakładce zamówienia publiczne w ogłoszeniu na roboty budowlane: Góra: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Przebudowa mostu w Nowej Wiosce,, Numer ogłoszenia: 220734 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011 b) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część SIWZ. Inspektorzy Nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotowa dokumentacją. Dokładny zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.2. Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru: 3.2.1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3.2.2. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.; 3.2.2.1.Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. 3.2.2.2.Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę (Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian dotyczących rodzaju i ilości robót bez pisemnego polecenia Zamawiającego) oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych, projekt umowy zawarto w ogłoszeniu o zamówieniu na roboty budowlane: www.bip.gora.com.pl. 3.2.2.4.Odpowiedzialność za koordynację realizacji zadania pn. ,,Przebudowa mostu w Nowej Wiosce,, Nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na roboty. 3.2.2.5.Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 3.2.2.6.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 3.2.2.7.Protokolarne przekazywanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 3.2.2.8.Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 3.2.2.9.Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 3.2.2.10.Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 3.2.2.11.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 3.2.2.12.Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 3.2.2.13.Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 3.2.2.14.Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robot. 3.2.2.15.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 3.2.2.16.Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. Inspektor Nadzoru sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 3.2.2.17.Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 3.2.2.18.Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 3.2.2.19.Uczestniczenie w odbiorach inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 3.2.2.20.Zatwierdzanie obmiaru robót faktycznie wykonanych oraz dokumentacji powykonawczej stanowiących podstawę do sporządzenia protokołu odbioru robót częściowych. 3.2.2.21.Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 3.2.2.22.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktur częściowych (w przypadku, gdy określono taki sposób rozliczenia z wykonawcą robót budowlanych) i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 3.2.2.23.Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego. 3.2.2.24.Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. 3.2.2.25.Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Z ustaleń w trakcie spotkania zostanie sporządzony protokół ustaleń. z)Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 3.2.2.26. Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 3.2.2.27. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3.2.2.28. Inspektor winien sprawdzić zgodność kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę robót z faktycznie wykonanymi robotami. Dokładny zakres obowiązków opisano w ustawie Prawo budowlane i w aktach wykonawczych, projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Stróżycki, Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe ,, PROGRESS,,, ul. Rejtana 35/4,, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1845,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1845,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.