eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › WYKONANIE W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.KOMPLEKSOWE UZBROJENIE PROJEKTOWANEGO PARKU PRZEMYSŁOWEGO W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM - I ETAP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-03

Sępólno Krajeńskie: WYKONANIE W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: KOMPLEKSOWE UZBROJENIE PROJEKTOWANEGO PARKU PRZEMYSŁOWEGO W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM - I ETAP
Numer ogłoszenia: 24462 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405700 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3894210, faks 52 3894220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: KOMPLEKSOWE UZBROJENIE PROJEKTOWANEGO PARKU PRZEMYSŁOWEGO W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM - I ETAP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj określonych jako Projekt: Kompleksowe uzbrojenie terenu projektowanego Parku Przemysłowego w Sępólnie Krajeńskim - etap I . Szczegółowy zakres robót określa Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) - załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Przedmiot umowy obejmuje: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy infrastruktury o której mowa w PFU. 2) prace polegające na budowie sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz dróg dojazdowych ( pieszo-jezdnych). A/ Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej: 1) budowę dróg dojazdowych ( pieszo-jezdnych), 2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej, 3) budowę sieci kanalizacji deszczowej, 4) budowę sieci wodociągowej. B/ Zakres dokumentacji projektowej 1) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących działań: a) przygotowanie wielobranżowej koncepcji i uzgodnienie jej z Zamawiającym, b) wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego na potrzeby uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę i uzgodnienie go z Zamawiającym, c) wykonanie badań i ekspertyz na potrzeby dokumentacji budowlanej i wykonawczej, d) uzyskanie opinii o warunkach gruntowo - wodnych w terenie objętym inwestycją, e) opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z pozwoleniem wodnoprawnym w zakresie wynikającym z potrzeb, f) wykonanie inwentaryzacji zieleni wraz z projektem wycinki, g) uzyskanie warunków technicznych i realizacyjnych związanych z przyłączeniem obiektu do istniejących po trasie mediów, porozumienia, zgody, pozwolenie na umieszczenie sieci w terenach zarządców tych terenów, h) uzyskanie warunków technicznych wydanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Sępólnie Krajeńskim wraz ze wskazaniem w nich miejsca włączenia się do sieci miejskiej i inne wytyczne ZGK Sp.z o.o., które mają być uwzględnione w projekcie, i) uzgodnienie z gestorami sieci energetycznej (w zakresie oświetlenia terenu i uzbrojenia działek), sieci gazowej i telekomunikacyjnej przebieg infrastruktury stanowiącej przedmiot zamówienia. Gestorzy sieci (zgodnie z załączonymi do SIWZ listami intencyjnymi) wykonają dokumentację projektową i roboty budowlane w swoim zakresie. j) złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę we właściwej jednostce administracji lokalnej i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, k) opracowanie dokumentacji wykonawczej i uzgodnienie jej z Zamawiającym, l) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie. ł) uzyskania w określonym ośrodku geodezyjnym aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500, a w terenach przesyłowych 1:1000. m) uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz przyszłej budowy infrastruktury. 2) Wykonawca opracuje dokumentację projektową obejmującą: a) projekt budowlany - opracowany w zakresie zgodnym z ustawą Prawo budowlane z 07.07.1994r. ze zm.: Projekt budowlany zgodnie z art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane, winien zawierać: - projekt zagospodarowania terenu sporządzony na aktualnej mapie, obejmujący: określenie granic zabudowy, usytuowanie i obrys istniejących i projektowanych obiektów, sieci uzbrojenia, sposób odprowadzania ścieków, układ komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów, wymiarów, rzędnych wysokościowych i wzajemnych odległości obiektów. - projekt architektoniczno-budowlany określający funkcję, formę i konstrukcję obiektu, jego charakterystykę energetyczną i ekologiczną oraz proponowane rozwiązania techniczne, a także materiałowe, jak również zawierający ocenę stanu technicznego istniejących obiektów poddanych przebudowie. Projekt winien zostać uzgodniony w zakresie ochrony p.poż., a także warunków sanitarnych i bhp przez rzeczoznawców posiadających stosowne uprawnienia. - stosowne do potrzeb oświadczenia właściwych jednostek organizacyjnych o zapewnieniu dostaw energii elektrycznej oraz o warunkach przyłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, doprowadzenia ciepła oraz zgody zarządców dróg lądowych na ułożenie sieci w pasach drogowych. - w zależności od potrzeb, wyniki badań geologiczno-inżynierskich oraz geotechniczne warunki posadowienia obiektów. - pozytywną opinię i pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do prowadzenia badań archeologicznych na terenach objętych nadzorem archeologicznym. b) projekty branżowe i inne opracowania wymagane przez zarządców mediów oraz właścicieli lub użytkowników terenu objętego opracowaniem, c) projekty wykonawcze - powinny stanowić uszczegółowienie projektu budowlanego dla potrzeb realizacji robót. Projekty wykonawcze powinny być opracowane na bazie zatwierdzonego prawomocnym pozwoleniem na budowę projektu budowlanego. W projekcie wykonawczym należy uwzględnić wszelkie wytyczne zawarte w uzyskanych warunkach, opiniach i uzgodnieniach. Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót. Wykonawca wykona projekty wykonawcze dla wszystkich branż (technologia, architektura, konstrukcje, drogi, zjazdy do obiektów i urządzeń usytuowanych na sieci a wymagających ogrodzenia i wydzielenia powierzchni, sieci i instalacje, w tym: woda, kanalizacje, elektryczne oraz bhp i ochrona p.poż.), spełniające wymagania polskich przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, ochrony środowiska i ochrony pożarowej oraz posiadające wymagane uzgodnienia i zatwierdzenia, projekty organizacji ruchu, projekty odtworzenia nawierzchni zgodne z warunkami wydanymi przez zarządców drogi, inwentaryzację i zagospodarowanie terenów zieleni, d) Specyfikację wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.);, d) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. e) przedmiar robót, f) kosztorys inwestorski, g) Oprócz wersji papierowej całość dokumentacji ma być dostarczona na nośniku elektronicznym, wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki, uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formacie pdf. Kosztorysy należy dodatkowo zapisać z uniwersalnym rozszerzeniem (ath). h) Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.) oraz zgodnie z Prawem budowlanym i innymi aktami normatywnymi. C/ Wykonanie zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową robót budowlanych obejmujących: 1) budowę dróg dojazdowych ( pieszo-jezdnych) o długości około 1705 m, wykonach z kostki betonowej, 2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 1720 m dla części grawitacyjnej i około 800 m dla części tłocznej wraz z przepompownią ścieków. 3) budowę sieci kanalizacji deszczowej o długości na około 1720 m dla części grawitacyjnej i około 800 m dla części tłocznej wraz z przepompownią ścieków oraz separatorem substancji ropopochodnych. 4) budowę sieci wodociągowej o długości około 1720 m wraz z hydrantami p.poż. 3. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi: 1) Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, 2) zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników, 3) zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru, 4) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac, 5) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiały budowlane. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia oraz PFU wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w PFU, 7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Priorytet 5. - Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Działanie 5.6. - Kompleksowe uzbrojenie terenów pod inwestycje oraz ze środków budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARBRUK Sp. z o.o., ul.Długa 1, 89-606 Charzykowy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4419827,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3588000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3477891,97 / Oferta z najwyższą ceną: 7852905,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.