To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Wrocław: 1.Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa pomieszczeń parteru Dziennego Domu Po-mocy Społecznej przy ul. Kościuszki 67/1, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 244625 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 199985 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa pomieszczeń parteru Dziennego Domu Po-mocy Społecznej przy ul. Kościuszki 67/1, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa pomieszczeń parteru Dziennego Domu Po-mocy Społecznej przy ul. Kościuszki 67/1, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2. Roboty budowlane oznaczono kodem CPV: 45111200-0,45110000-1,45262100-2,45262500-6,45320000-6,45261210-9,45324000-4,45330000-9,45333000-9,45110000-1,4531000-3, 45311000-0, 45315100-9, 45314310-7, 32410000-0, 45312100-8,45111200-0, 45421000-4, 45421125-6, 45421125-6. 3. Domy Pomocy Społecznej wchodzące w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wro-cławiu są klasyfikowane zgodnie z symbolem PKOB-1130. 4. Roboty budowlane polegają na; a) robotach rozbiórkowych i demontażowych: - w części pomieszczeń demontaż warstw posadzkowych do warstw konstrukcyjnych stro-pu w pozostałych pomieszczeniach zdementować wierzchnią warstwę posadzki w uzgodnieniu z inwestorem, - demontaż okien i drzwi wewnętrznych płycinowych z wyjątkiem drzwi ozdobnych do biu-ra, - demontaż części gipsowo- kartonowych ścianek działowych, - demontaż armatury sanitarnej i urządzeń kuchennych oraz pośrednich kanałów wentyla-cji grawitacyjnej, - demontaż części orurowania kanalizacji sanitarnej, wodociągów i c.o. związanej z prze-organizowaniem pomieszczeń sanitarno socjalnych i kuchennych, b) robotach budowlanych: - wstawić nowe okna drewniane zespolone, - wykonać nowe warstwy posadzkowe na odkrytych stropach, - wykonać wierzchnią warstwę posadzki w uzgodnionych pomieszczeniach, - osadzić nadproża i wykonać otwory drzwiowe zgodnie z projektem, - zamontować nowe ścianki działowe z płyt gips kartonowych. W pomieszczeniach ze stropem podwieszanym ścianki wykonać do wysokości stropu, - wykonać nowe orurowanie podejścia i montaż urządzeń sanitarnych i kuchennych w projektu branżowego, - wykonać elementy oświetlenia, okablowania i nowego oprzyrządowania instalacji elek-trycznej związanych z modernizacją pomieszczeń, - wykonać w wytypowanych pomieszczeniach zgodnie z projektem okładzinę z płytek ce-ramicznych ściennych., c) robotach wykończeniowych: - uzupełnić istniejące tynki lub gładzie gipsowe w miejscach wyburzeń i przebić oraz ubyt-ków wynikłych podczas robót remontowych, d) robotach instalacyjnych: - instalacje sanitarne wod-kan, gaz oraz c.o.- wymienić oraz wykonać nowe elementy instalacji sanitarnych według projektu branżowego, - Instalacje elektryczne wykonać nowe elementy instalacji sanitarnych według projektu branżowego, - Instalacje elektryczne wykonać nowe okablowanie i oprzyrządowanie zgodnie z projek-tem branżowym, - wentylacja grawitacyjna- z uwagi na rozmieszczenie istniejących pionów wentylacyjnych, wentylacja pomieszczeń będzie się odbywać poprzez jednoprzestrzenną powierzchnię nad stropem podwieszonym. Poszczególne pomieszczenia wentylowane kratkami umieszczonymi w stropie podwieszonym. 5. Podstawowe dane inwestycji: a) roboty budowlane przewidziane są dokumentacją techniczną opracowaną przez: Usługi Projektowe Budownictwa PB ADA BUD Adam Gierczak, ul. Oleśnicka 15b, 50-320 Wrocław. b) Zamawiający informuje, iż zgłosił planowane roboty (zgodnie z Prawem budowlanym Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z poźń. zm) w Wydziale Architektury i Budownictwa, uzyskując decyzje nie wnoszącą sprzeciwu do rozpoczęcia robót, c) Zamawiający informuje, że zgłosił planowe roboty (zgodnie z ustawą o ochronie zabytków Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późń. zm) w Biurze Miejskiego Konserwatora Zabyt-ków, uzyskując decyzje nie wnoszącą sprzeciwu do rozpoczęcia robót. 6. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują m.in.; 1. Roboty dot. przygotowania terenu pod budowę: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) stropy i posadzki, c) ściany i ścianki, d) stolarka okienna i drzwiowa, e) sufity podwieszane, f) roboty budowlane, g) roboty wykończeniowe, h) technologia i wyposażenie. 2. Instalacje sanitarne: a) roboty w zakresie instalacji wod.-kan., b) roboty w zakresie instalacji gazowych, c) roboty w zakresie instalacji c.o., d) roboty demontażowe, e) roboty budowlane. 4. Instalacje elektryczne: f) roboty w zakresie instalacji elektrycznych, g) roboty w zakresie okablowania, h) roboty w zakresie montażu opraw oświetleniowych, i) instalowanie rozdzielni elektrycznych, j) badania i pomiary, k) roboty demontażowe. 7. Wymagania techniczne, szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarze robót wszyst-kich branż, które jako załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowią jej integralną część. 8. Warunki wykonywania robót: a) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania, a także z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano - mon-tażowych i zasadami BHP, b) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązują-cymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową, c) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowie-dzialny za jakość wykonania robót i ich zgodność z umową i zaleceniami nadzoru inwestor-skiego i jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania harmonogramu robót, d) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekty, e) prace wykończeniowe powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów ma-teriałów, f) dokumentacja projektowa dotycząca poszczególnych zadań stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralną część, g) przedmiary robót przygotowano w formie umożliwiającej wykorzystanie ich jako jednej z podstaw do opracowania harmonogramu rzeczowo finansowego, h) przy wycenie robót, przedmiar robót będący integralną część SIWZ, należy traktować jako element pomocniczy. W przypadku rozbieżności lub braku uwzględnienia w nich robót przewidzianych, należy zgłosić do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia SIWZ na pod-stawie art. 38 ustawy Pzp. Następnie wszyscy wykonawcy będą zobowiązani w harmono-gramie rzeczowo finansowym umieścić ilości robót stosownie do udzielonej odpowiedzi przez zamawiającego i przewidzianych w projekcie rozwiązań. Wszystkie roboty nie ujęte w przedmiarze, które wystąpią w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a które Wyko-nawca mógł przewidzieć na etapie składania oferty, będą wykonane w ramach uzgodnio-nego wynagrodzenia umownego, i) wykonawca realizujący roboty budowlane zobowiązany jest do ich prowadzenia zgodnie ze sztuką budowlaną w sposób najmniej uciążliwy dla otoczenia (w tym klientów i pracowni-ków DDPS przebywających w budynku), j) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ, uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót bu-dowlanych. Plan BIOZ należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktu-ry z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), k) wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat na wykonany zakres robót od dnia odbioru koń-cowego, l) na użyte materiały obowiązuje gwarancja producenta, która rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, m) wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały potrzebne do wykonania zamó-wienia, n) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certy-fikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpo-spolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy - Prawo budowlane oraz wymaganiom projektu budowlanego i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881), o) wymaga się, aby oferent uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne in-formacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty (Przedmiot zamówienia moż-na oglądać w terminach i w czasie uzgodnionym z Kierownikiem Administracyjnym DDPS przy ul. T. Kościuszki, p. Marta Krygiel (tel. 071 34 32 530). p) zamawiający zastrzega sobie, że żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania załączonej dokumentacji projektowej tyl-ko i wyłącznie w celu sporządzenia oferty dla zamawiającego w związku z przetargiem i nie ma prawa posługiwać się tą dokumentacją w żaden inny sposób jak wyżej. Jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że dokumentacja projektowa posiada klauzulę wszelkie prawa autorskie zastrzeżo-ne dla jego autorów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.26.12.10-9, 45.32.40.00-4, 45.31.10.00-0, 45.31.51.00-9, 45.31.43.10-7, 32.41.00.00-0, 45.31.21.00-8, 45.11.12.00-0, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 382150.75 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Instalacji Sanitarnych Wodno-Kanalizacyjnych C.O. i Gazowych, Murarstwo, Roman Woźniak, ul. Hynka 17/1, 54-129 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 382150.75
- Oferta z najniższą ceną: 382150.75 oferta z najwyższą ceną: 382150.75
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu - II postępowanie
- SZP/242-100/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych - wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- SZP/242-093/2024 Dostawa wózków anestezjologicznych z wyposażeniem - 5 szt. w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża jeździeckiego w krytej ujeżdżalni w ramach zadania pn. "Rozbudowa OSJ Raków"
- Dobrowolny program grupowej opieki zdrowotnej dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
- Modernizacja budynku ośrodka zdrowia w Grzmiącej oraz zagospodarowanie terenu
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu i montażu wolnostojącego tymczasowego zadaszenia dziedzińca - pawilonu strefy biletowej wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.