eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Usługa zaprojektowania, wykonania, dostawy, montażu oraz demontażu zabudowy stoiska targowego o powierzchni 24m2 wraz z jego wyposażeniem oraz kompleksową obsługą w czasie trwania Międzynarodowych Targów Inwestycyjnych REAL EXPO 2010 w Monachium w dniach od 4 do 6 października 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-10

Żory: Usługa zaprojektowania, wykonania, dostawy, montażu oraz demontażu zabudowy stoiska targowego o powierzchni 24m2 wraz z jego wyposażeniem oraz kompleksową obsługą w czasie trwania Międzynarodowych Targów Inwestycyjnych REAL EXPO 2010 w Monachium w dniach od 4 do 6 października 2010 roku
Numer ogłoszenia: 244580 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nowe Miasto Sp z o.o. , Rynek 9, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 43 48 156, faks 32 43 48 156.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasto.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zaprojektowania, wykonania, dostawy, montażu oraz demontażu zabudowy stoiska targowego o powierzchni 24m2 wraz z jego wyposażeniem oraz kompleksową obsługą w czasie trwania Międzynarodowych Targów Inwestycyjnych REAL EXPO 2010 w Monachium w dniach od 4 do 6 października 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zaprojektowania, wykonania, dostawy, montażu oraz demontażu zabudowy stoiska targowego o powierzchni 24m2 wraz z jego wyposażeniem, oraz kompleksową obsługą w zakresie: zakwaterowania, zapewnienia wyżywienia i zawarcia umowy ubezpieczenia, 4 osób obsługujących stoisko ze strony Spółki Nowe Miasto w Żorach w czasie trwania Międzynarodowych Targów Inwestycyjnych REAL EXPO 2010 w Monachium w dniach od 4 do 6 października 2010 roku w ramach Projekt pod nazwą Żyła złota w Żorach - promocja unikatowej oferty inwestycyjnej w regionalny produkt turystyczny współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Szczegółowy wykaz prac leżących w gestii Wykonawcy związanych z wykonaniem projektu stoiska: 1. Wykonanie 3 różnych (bez powtarzania elementów) szczegółowych projektów architektoniczno-graficznych stoiska (uwzględniając zmiany i korekty, jakie mogą się pojawić w trakcie przygotowań do targów). 2. Wykonanie kompletnej technicznej dokumentacji stoiska (w języku polskim i angielskim) 3. Wszelkie kwestie plastyczne i aranżacyjne (np. dobór zdjęć i fotogramów, wykonanie kolaży (tj. kompozycji z różnych materiałów i tworzyw) umieszczenie logo-znaków i napisów na fryzach). 4. Wszelkie projekty wyjściowe, a także wszystkie pozostałe wersje winny być wykonane techniką komputerową w kolorze. 5. Projektant będzie także zobowiązany do wykonania rzutów przestrzennych stoiska prezentującego jego ogólny wygląd. Stoisko powinno odpowiadać standardom wystawienniczym, a także zostać zaprojektowane w taki sposób, aby umożliwiało właściwą ekspozycje walorów inwestycyjnych Miasta Żory promowanego przez Spółkę. Stoisko powinno uwzględniać rozmiary powierzchni targowej wynajętej przez Zamawiającego (wymiary 6mx4m). Wystrój i wyposażenie stoiska - założenia techniczne i elementy obowiązkowe: 1. Lada ze schowkiem, przeznaczona do dystrybucji napojów. 2. 4 sztuki stojaków na ulotki i foldery w formacie A4. 3. 1 nowoczesny ekran plazmowy (o wymiarach co najmniej 42 cali) celem prezentacji filmów promocyjnych. 4. Miejsce do spotkań dla wystawców i gości (stół konferencyjny z 4 krzesłami) 5. Szafka na foldery - zamykana. 6. Szatnia (szafa ubraniowa) z wieszakami na ubrania wierzchnie dla Wystawcy. 7. Oświetlenie stosowne do zaprojektowanego wystroju. 8. Wykładzina dywanowa w kolorze dopasowanym do kolorystyki stoiska. 9. Wydruki wielkoformatowe w pełnym kolorze, umieszczone w widocznym miejscu stoiska. 10. Wszystkie napisy muszą być wyrażone i czytelne, umieszczone na odpowiedniej wysokości widocznej dla odwiedzającego, a także wykonane uniwersalną czcionka i kolorem. 11. Projekt stoiska powinien zawierać obowiązkowe logotypy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 12. Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne przyłącza (elektryczne), ustawienie mebli oraz wyposażenie stoiska wystawienniczego w tzw. elementy dekoracyjne. 13. Wykonawca zobowiązany jest przewieźć z magazynu Zamawiającego oraz rozładować i przetransportować na wyznaczone miejsca materiały promocyjne w stanie nienaruszonym i zgodnym z przekazanym opisem ilościowym i asortymentowym. 14. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić warunki techniczne wskazane przez organizatorów targów: - EXPO REAL - zamieszczonej przez organizatora targów EXPO REAL 2010 na jego stronie internetowej www.EXPOREAL.com Szczegółowy wykaz prac leżących w gestii Wykonawcy związanych z wykonaniem stoiska i jego transportem: 1. Wykonanie wszystkich elementów stoiska zgodnie z projektem. 2. Wykonanie zabudowy stanowiska (pod klucz) zgodnie z projektem architektonicznym i graficznym, najpóźniej jeden dzień przed rozpoczęciem targów. 3. Wyposażenie stoiska w elementy wymienione w niniejszej specyfikacji i projekcie. 4. Wykonanie grafiki, napisów na fryzach i znaków wystawców na stoisku, zgodnie, zgodnie z projektem. 5. Zapewnienie i pokrycie kosztów podłączenia energii elektrycznej (15kW) oraz nadzór nad jej sprawnym funkcjonowaniem. 6. Zapewnienie i pokrycie kosztów łącza internetowego na co najmniej jedno stanowisko komputerowe (laptop Zamawiającego). 7. Wyposażenie stoiska w czajnik, ekspres do kawy, naczynia oraz kosze na śmieci. 8. Aranżacja stoiska zgodnie z projektem. 9. Nadzór techniczny stoiska podczas jego eksploatacji. 10. Transport eksponatów, elementów zabudowy, wyposażenia i aranżacji stoiska. 11. Transport materiałów promocyjnych i eksponatów otrzymanych od Zamawiającego. Szczegółowy wykaz zadań w zakresie kompleksowej obsługi: 1. Wykonawca zobowiązany będzie dopełnić wszelkich formalności związanych z podróżą, zakwaterowaniem i wyżywieniem 4 osób: a) zapewnienia i pokrycia kosztów transportu 4 osób samochodem z klimatyzacją oraz wydzielonymi fotelami na trasie z Żor do Monachium (do miejsca zakwaterowania) w dniu 3 października 2010 r. oraz z Monachium (z miejsca zakwaterowania) do Żor w dniu 7 października 2010 r. b) zapewnienia zakwaterowanie dla 4 osób (4 noclegi w tym: pierwszy nocleg z 3-go na 4-go października 2010 r. ostatni z 6-go na 7-go października) w hotelu kategorii co najmniej trzy gwiazdkowym, zlokalizowanym nie dalej niż 30 minut środkami komunikacji publicznej od miejsca organizowania imprezy targowej, w pokojach jednoosobowych z łazienkami. Wykonawca przed zarezerwowaniem miejsca zakwaterowania przedstawi zamawiającemu - co najmniej dwa hotele, które spełniają opisane powyżej wymagania do akceptacji. c) Wykonawca zapewni wyżywienie dla 4 osób w hotelu (śniadania i obiadokolacje). d) Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia dla 4 osób, które będą reprezentować Zamawiającego na targach. Ubezpieczenie musi obejmować odpowiedzialność od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialność cywilna w czasie podróży tam i z powrotem jak również podczas całego okresu pobytu. Polisę ubezpieczeniową Wykonawca przekaże zamawiającemu nie później niż 2 października 2010r - przed rozpoczęciem podróży. Informacje dodatkowe 1. Wymagane jest aby co najmniej jedna osoba ze strony Wykonawcy była obecna na stoisku przez wszystkie dni montażu i demontażu. 2. Wykonawca zapewnia codzienne sprzątanie stoiska po zamknięciu stoiska dla zwiedzających. 3. Transport w obie strony elementów zabudowy, wyposażenia i aranżacji stoiska. Wymagane procedury i koszty związane z odprawą celną i ubezpieczeniem leżą po stronie Wykonawcy. 4. W gestii Wykonawcy leży transport, montaż, demontaż i nadzór techniczny nad sprawnym funkcjonowaniem wszystkich elementów stoiska przez cały okres trwania imprezy targowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 79.95.60.00 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota: 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku określonego w punkcie 3.1) których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony w punkcie 3.2) za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi w zakresie organizowania targów zagranicznych dla indywidualnych lub wspólnych stoisk wystawców o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto każda, ujęte w wykazie z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (lub są wykonywane należycie - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku określonego w punkcie 3.3) których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony w punkcie 3.5) za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty polisę, a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 70.000 zł. W przypadku, gdy z treści polisy nie wynika, że została opłacona należy dołączyć do oferty dowód jej opłacenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne oświadczenie - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa o wykonanie zamówienia zostanie zawarta stosownie do przedstawionych istotnych jej warunków, zawartych w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie terminu wykonania projektu, o którym mowa w § 5 pkt a) umowy stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ w przypadku niezawinionym przez Wykonawcę oraz w przypadku wystąpienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasto.zory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nowe Miasto Sp. z o. o. ul. Rynek 9, pokój 300 44-240 Żory.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Nowe Miasto Sp. z o. o. ul. Rynek 9, pokój 300 44-240 Żory.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Żyła złota w Żorach - promocja unikatowej oferty inwestycyjnej w regionalny produkt turystyczny jest współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - Działanie 1.1. Wzmacnianie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Poddziałanie 1.1.2 Promocja inwestycyjna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.