eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Budowa odcinka drogi gminnej - ul. Wiślanej w Bieruniu, uszkodzonej w wyniku powodzi w maju 2010 r. w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa odcinka drogi gminnej ul. Wiślanej - 503 m; w km 1 + 628 - 2 + 131

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Bieruń: Budowa odcinka drogi gminnej - ul. Wiślanej w Bieruniu, uszkodzonej w wyniku powodzi w maju 2010 r. w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa odcinka drogi gminnej ul. Wiślanej - 503 m; w km 1 + 628 - 2 + 131
Numer ogłoszenia: 244561 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221431 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinka drogi gminnej - ul. Wiślanej w Bieruniu, uszkodzonej w wyniku powodzi w maju 2010 r. w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odbudowa odcinka drogi gminnej ul. Wiślanej - 503 m; w km 1 + 628 - 2 + 131.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestycja realizowana jest w ramach zadania pn. Odbudowa odcinka drogi gminnej ul. Wiślanej - 503 m ; w km 1+628-2+131, uszkodzonej w wyniku powodzi w maju 2010. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka drogi gminnej - ul. Wiślanej w Bieruniu Nowym stanowiącego łącznik pomiędzy istniejącą ul. Wiślaną a ul. Satynową o długości 503,00 m wraz z budową dwóch przepustów żelbetowych. Nowy odcinek drogi zlokalizowany jest na terenach użytków i nieużytków rolnych. Teren znajduje się w granicach terenu górniczego kat. II. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232452-5 Roboty odwadniające 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45221100-3 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów A. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1. Roboty geodezyjne, w tym m.in.: inwentaryzacja istniejącego terenu oraz odtworzenie punktów granicznych. 2. Roboty drogowe - rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe: droga klasy L, kategoria ruchu KR3 (jezdnia z betonu asfaltowego - pow. 2595,0 m2 będzie realizowana odrębnie), poszerzenie jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - pow. 137,50 m2, wykonanie zjazdów do pól oraz poboczy z tłucznia, regulacja urządzeń istniejących. 3. Wykonanie oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 4. Zieleń (w tym wycinka drzew). 5. Odwodnienie: drenaż francuski - dł. 334,0 m, ścieki z prefabrykatów betonowych - dł. 56,0 m. 5. Wykonanie przepustów żelbetowych skrzynkowych - 2 kpl. 6. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wniesienie pomiarów do dokumentacji powykonawczej, uzupełnienie wynikami pomiaru powykonawczego zasobu mapowego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu i przekazanie jej w 5 egz. (oryginały) Zamawiającemu nie później, niż w terminie do 6 tygodni od dnia zakończenia przedmiotu umowy; Powykonawczy operat geodezyjny powinien zawierać oryginały szkiców, map. UWAGA! W przypadku nie dostarczenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wyznaczonym terminie zamawiający zleci jej wykonanie we własnym zakresie a kosztami obciąży wykonawcę. 2) wykonanie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej w 3 egz. zamawiającemu nie później, niż w terminie komisyjnego odbioru robót; - 1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów; 3) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt uzgodnień i zatwierdzeń projektu organizacji ruchu oraz uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót (1egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać zamawiającemu przed odbiorem oznakowania); 4) prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa na drodze w okresie jej wykonywania; 5) bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania; 6) naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót; 7) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej; 8) wykonanie drogi technologicznej; 9) przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli przyległych terenów o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót; 10) oznakowanie oraz zabezpieczenie dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót; 11) zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.); 12) zlecanie nadzorów specjalistycznych właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty; 13) udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji; 14) dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład; 15) składowanie i utylizację materiałów rozbiórkowych; 16) wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń innych obiektów sąsiadujących z przebudowywanymi drogami gminnymi, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu); 17) zagospodarowanie i ochrona placu budowy; wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę; 18) wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) wg wytycznych zawartych w projekcie; 19) zamknięcia, wyłączenia instalacji elektrycznych; 20) wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STW i ORB), nie ujętych w przedmiarze robót; 21) w przypadku uszkodzenia urządzeń - usunięcie awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych; B. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE W celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia, do obowiązku wykonawcy należy dokładna analiza dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu urządzeń obcych typu: wodociąg, gazociąg, linie energetyczne, itp. należy prowadzić przy użyciu sprzętu lekkiego, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. Należy informować na bieżąco właścicieli posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie energii elektrycznej, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia. Roboty objęte umową winny być wykonane w taki sposób, aby nie zakłócać w stopniu większym niż to konieczne ruchu na drogach publicznych, przejściach oraz terenach należących do zamawiającego lub innych osób. Wybrany w przetargu wykonawca przedstawi zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy: - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - dokumentację fotograficzną wraz z datami wykonania fotografii, wykonaną przed rozpoczęciem robót. Na żądanie zamawiającego wykonawca dostarczy w ciągu 7 dni od daty wezwania: - kopie zgłoszeń nadzorów branżowych (w szczególności: RPWiK Tychy S.A., TAURON Serwis GZE Sp. z o.o. / Biuro - Tychy, Śląskiemu Zarządowi Melioracji i Urządzeń Wodnych O/Bieruń, Bieruńskiemu Przedsiębiorstwu Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o), - szczegółowy harmonogram realizacji robót. Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje: udzielenie zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia do 14.12.2012 r. Zadanie inwestycyjne jest współfinansowane z dotacji budżetu państwa. Wymagany termin zakończenia zamówienia wynika z zapisów Ustawy o finansach publicznych, dotyczących wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu państwa do dnia 31 grudnia danego roku budżetowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.24.52-5, 45.23.30.00-9, 45.23.32.90-8, 45.11.27.10-5, 45.23.32.90-8, 45.11.27.10-5, 45.20.00.00-9, 45.22.11.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o., ul. Odkrywkowa 93, 42-504 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1100506,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1243402,31

  • Oferta z najniższą ceną: 1243402,31 / Oferta z najwyższą ceną: 1396439,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.